Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään luottomyyjää, esim. Marika-blogisti, huhuu... :-)

07.03.2008 |

Heippa,

päätin huhuilla tätä kautta, koska olen jo pitkään miettinyt, mistä löytäisin hyvän luottomyyjän, jolta ostaa laadukkaita siistejä lastenvaatteita. Itse olen myynyt yhdelle henkilölle lähes kaikki meidän 5v pojalla olleet vaatteet, ja tämä on toiminut meillä loistavasti. Tästä olikin joskus keskustelua, että missä ihmeessä ja miten kannattaisi etenkin nuo merkkivaatteet tai muuten todella hyväkuntoiset (uutena ostettu, yhdellä lapsella käytetty) vaatteet myydä. Itse koen huuto.netinkin aika hankalaksi, kun kyseessä on kuitenkin paljon vaatteita. Kirpputoreilla menee vain halvimmat ja perusjutut, merkeistä ei makseta mitään, vaikka ne saisi murto-osalla siitä, mitä maksavat oikeasti.

Itse olen siis valmis maksamaan hyväkuntoisesta, laadukkaasta vaatteesta ja nimenomaan siitä, että esim. asusteet tulisi jo sävysävyyn :-)

Erityisesti kiinnostaa äkkiseltään kun olen tyyliblogia lukenut, niin Marikan tyttösen ihanuudet... Onko sinulla jo osoitetta, minne tyttösi kauniit vaatteet laitat eteenpäin, vai säilytätkö? Eli tämän tyyliset jutut. Ulkovaatteissa ja kengissä ostan aina Ticketiä, Ver de Terreä, Timberlandia, joskus Reimateciä, kengissä Timberlandia, Eccoa, ylipäätään laadukkaita merkkejä aina siis kosteudenpitäviä ja ulkoiluun asianmukaisia.

Sisävaatteissa en pidä merkillä väliä, enkä esim. yhtään pidä siitä, että pienen tytön paidassa lukee superisolla GANT että kaikki näkevät, että kyllä on sadan euron trikoo tytöllä päällä :-) Eniten päätöksessä painaa se, että miellyttävät silmää, hyvät materiaalit jne. Tilaan todella paljon netistä, tanskalaisista nettikaupoista jne. esim. Tiny Minymo ja Minymo sekä Mini A Ture ovat olleet kivoja. Muutamia ihania mekkoja ym on cecilie Westiltä tytölle. Lisäksi jonkin verran on uusretroa Småfolkilta, Lindexiltä ja peruspaitoja h&M:ltä. Värimaailmassa olen tytöllä tykännyt eniten vaaleanpuna-pinkki-ruskean sävyt -yhdistelmistä tai sitten yhdistän retrotyyppiseen bodyyn yksivärisen alaosan tai vaikka farkkumekon tms.

Meillä on siis tällä hetkellä pienikokoinen tyttö pian 1v, käyttää kokoa 80cm joka on reilu, varmasti menee koko kesän ja ehkä syksylläkin vielä, tytöllä siis pituutta 73cm ja painoa 8kg.

Poika käyttää kokoa 110cm, 5v. Jos siis jollain löytyy pojalle sopivia juttuja, ehkä jo kokoa 116cm, niin saa tarjota :-)

Kommentoidakin saa, tai sitten vaan suoraan tarjousta meiliini :-)

tiltsu at windowslive.com

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ketjun kautta luottomyyjän/ostajan löytäjä ilmoittelee, että meillä olisi vielä uutta kotia vailla kaksi uudenuutukaista Kammakarlon baggiemallista toppahaalaria, koot 3 ja 4 (vastaavat Ticketin 86 ja 92). Värinä ihana kultaoliivi, vuori suklaanruskea. Puvut on tilattu Tanskasta, näitä ei Suomessa ole myyty. Olivat kuitenkin sen verran pientä mitoitusta, että jouduin tilaamaan vielä suuremmat omille lapsilleni, enkä näitä viitsinyt omilla kustannuksilla lähteä palauttamaan. Pyydä kuvia sähköpostiisi, jos kiinnostuit. minna.kosonen@telemail.fi

Vierailija
22/120 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli poika käyttää nyt 104cm vaatteita ja tyttö 98cm vaatteita eli niitä kokoja voi tarjota ja myös seuraavia eli 110cm ja 104cm. Meillä käytetään ihan tavallisia perusvaatteita Lindex,h&m,benetton,marimekko,reima, ticket,mayoral,exit jne. Ei pääkalloja örkkejä tai liekkejä,myös retro vaatteet käy. Maksan mielelläni vaatteista kunhan ne ovat oman tyylisiäni.

laita meiliä osoitteeseen pompula78@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 104cm - perusvaatetta, puseroita mekkoja housuja jne.

Poika 62cm- Kaikkia vaatteita

Myös 16" tyttöjen polkupyörä

jaana@pienilumihiutale.fi

Vierailija
24/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi tarvetta poikien vaatteille kokoa 80-86 cm, 110-116 cm sekä 128-134 cm. Kolme poikaa siis! :) Saa olla vaatepaketteja tai yksittäisiä vaatteita. Tarjoa sähköpostiini!

nassukoidenaiti@hotmail.com

Vierailija
25/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava juttu!

Itsekin jatkan vielä, että olisin myös halukas myymään meidän lasten vaatteita jatkossa. Ostan edelleen suuren osan uutena ja tällä hetkellä kaikki vaatteet ovat uusina ostettuja. Nyt minulla taitaa olla 2 ihanaa vakimyyjää, joilta saan ostaa tytölleni ihania vaatteita :-)

Tytön vaatteita minulla olisi kohta jäämässä pieneksi 74cm- kokoa ja pienenä on jäljellä vielä muutamia 68cm vaatteita. Lisäksi esim. 68cm Ticketin suklaanruskea talvihaalari, jos joku ensi talveksi osaa jo ostaa moisen. Perusvaatteita meillä on paljon vaaleanpunaista ja ruskeaa , sekä sitten näitä uusretroja värikkäämpiä, niin Lindexin, Me&I:n kuin esim. Småfolkin ja MeToonkin malleja.

Mekkoja ym. ihanuuksia meillä on Phister&Philinalta, Cecilie Westiltä ja Pomme Framboisea. Ulkovaatteita ei tällä hetkellä käytettyjä vielä ole varastossa, mutta käytän Ticketin ja Reimatecin sekä Legon vaatteita.

Pojan vaatteita löytyy muutama 98cm sekä enemmän 104cm ja pian jäämässä isompi kasa 110cm pieneksi. Käytössä perusvaatetta esim. H&M trikoopaitoja, Lindexin trikoopaitoja, Exitin farkkuja, Exitiltä ruskeat ja harmaat samettihousut, sitten on retrompia paitoja Småfolkilta, Katvigia, muutamia merkkivaatteita, esim Timberlandia, Gantia. Väreinä meillä on beigeä, ruskeaa, vaaleansinistä ja sitten noita retrompia on kirjaviakin.

Heti olisi ylimääräisenä Cottonfieldin 104cm ihanuus pojalle, eli lyhyt samettitakki, jossa karvakaulukset ja -hihansuut, luonnonvaaleat. Väri on sellainen ruskean ja vihreän sekoitus, ehkä sinappiin vivahtava, mutta tosi kaunis.

Jos jollain kolahti, että voisi innostua näistä, niin meiliä voi laittaa s.niittymaki at luukku piste com

Vierailija
26/120 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pojat 04 ja 06 syntyneet. Tykkään ostella paljon vaatetta ja sitten tulee myös niitä " huteja" . Nyt olisi lähinnä pienemmältä jääneitä 74-80cm tarjolla ja sitten isommalta jokunen 98-104. Tampereen seudulla asun mutta postituskin ok. Talvitamineitakin on jos ensitalveksi etsit...artboxatwippiespistefi

Vierailija
27/120 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan trikoohousuja, paitoja, kesävaatteita, osa uusia mm. Lego, Gymboree, KappAhl, H&M.

Sitten pipoja ja rukkasia sekä Marimekon sini-valkoinen 120 cm raitapaita.

Mielelläni tekisin pikaisia kauppoja =)

Uusista en ihan ilmaiseksi luovu, mielestäni hinnat ovat kohtuullisia =)

minnie.neiti@pp.inet.fi

Vierailija
28/120 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halukas ostamaan tytölle 98cm (-104cm) vaatetta, ja pojalle 122cm.

Sekä hakusessa myös aurinkosuojavaatteet:

Tytölle kokopuku ja pojalle paita ja ehkä shortsitkin. Lyhythihaisia/-lahkeisia..

Vierailija
29/120 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon olen jo miettinyt, että olisi ihana jos vaikka perustettaisiin joku keskusteluryhmä tai lähetettäisiin ryhmä-sähköposteja aina myytävistä vaatteista. Kaupat olisivat varmasti varmempia ja nopeampia mitä esim. huuto.netin kautta.

Halukkaita?

Meillä on kokoa 116-122 käyttävä poika

104-110 cm käyttävä tyttö ja

80 cm käyttävä tyttö

Vierailija
31/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tyttöjen Legon vaatetusta jkvn koossa 110/116 sekä pikkuisten (poikien) Legoa koossa 74cm vailla uutta käyttäjää ;)

Tilalle sitten kaivattaisiin tytölle esim. Lego Clikitsia, Elleä yms. nättiä tyttöjen vaatetusta (syksyllä kouluun menevälle) koossa 122/128cm. Ja pojalle Legoa, Timbeä yms. koossa 98/104cm.

jenninaippa@hotmail.com

Vierailija
32/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vakiostaja/myyjärinkiin. Meillä tyttö 4v ja poika 2v. Pidän laadukkaista ja yksinkertaisista vaatteista, ulkovaatteet varsinkin ovat suuri intohimoni. Pidän erityisesti Ticketin, Minymon ja Kammakarlon mallistoista. Asustelemme Itä-Suomessa, eli nettiputiikkien armoilla täysin olen. Olisi ihana löytää vakimyyjä, jonka kanssa vaatemaku täsmäisi.

Vierailija
33/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Vivian@!

Itsekin olen kaivannut vakimyyjää (ja miksei ostajaakin), tai vielä paremmin perhettä, jonka kanssa vaatemaku ja lasten iät+sukupuolet menisivät niin, että vaatteita voisi mahdollisimman paljon vaihtaa päittäin. Meillä on poika 4 v ja tyttö kohta 3 v, ja asumme Itä-Suomessa, joten heti tartuin tuohon sinun viestiisi.. :)

Mahtaisikohan meidän pojan vaatteissa olla mitään teille mieluisia - ja vastaavasti teidän tytön vaatteissa meille sopivia..? Emme tosin ole kovin " merkkivaateihmisiä" , mutta makumme ei silti ole örkki-paakallo-supersankari -linjaa. :)

Vierailija
34/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myisin tosi mielelläni lasteni pieneksi jääneet vaatteet pois kerralla, mutta en oikein usko että sellainen voisi pidempään toimia. Ainahan siellä kuitenkin on vaatteita, joista toinen ei pidä. Ja kun itselläni ainakin tälläisen tarkoituksena olisi päästä kaikesta turhasta eroon niin ettei muualle tarvitsisi myydä...

Vierailija
35/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin nyt sitten yhteisön nimeltä " Lastenvaatteet" . Kokeillaan, josko innostuttaisiin ottamaan tuo palsta pitkäaikaiseksi vaatteiden osto- ja myyntipaikaksi. Linkki palstalle on http://groups.msn.com/Lastenvaatteet

Kokeilaa pääsettekö sisään. Sinne täytyy ilmeisesti rekisteröityä ja pyytää jäsenyyttä. Hyväksyn kaikki jäsenet mahdollisimman pian.

Meiltä joutaa heti myyntiin joitain Timberlandin vaatteita ainakin.

Vierailija
36/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Itä-Suomesta löytyy muitakin;o) Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta nimimerkillä tms, ottaisin mieluusti sinuun yhteyttä.

Vierailija
37/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi kahden pikkumiehen äiti, joka myös rakastaa laadukkaita lastenvaatteita. Olisipa ihana löytää vakkarimyyjä, jolta ostella vaatteita! Meillä pojat käyttävät nyt kokoa 110 ja 92.

Minun sähköposti osoitteeni on viltsu_pietu@hotmail.com

Vierailija
38/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä osoitteeseen asseriina @ yahoo.com (välit pois), niin katsellaan lisää. :)

Vierailija
39/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vakiostajaa =) Itselläni tyttö 3,5v ja poika 7v

Merkkivaatteitakin, mutta myös H&M, Lindex, Exit ja Nextin vaatteita ostin Englannista -Ne oli äidin mieleen!

Tykkään iloisista väreistä, Tytölle paljon pinkkiä ja vaaleanpunaista, mutta myös muita värejä.

Vaatteita on Valtavasti ja muutama vakiostaja on tullut huutonetin kautta -osa lähtee eteenpäin hintalaput roikkuen =)

Hamsterivikaa on.

Talvihaalareita on yleensä 3 ja lisäksi 2-osaisia.

Jonkun vakiostajaksikin voisin ehkä ryhtyä, jos jostain löytyis toinen hamsteri, jonka lasten / lapsen ikä osuis hyvin ja vaatemaku.

Vierailija
40/120 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin olisi kiva löytää luottomyyjä. Etenkin tuolle isommalle. Puserot ja muut yläosat pitää olla jo kokoa 140 ja housut 130. Poika siis ekaluokkalainen, mut aika pitkä semmoinen.

Pienemmälle lienee helpompi löytää käytettyä, hän kun on vasta 8kk kohta.

Ja kyllä meille vakiostajakin kelpaisi. Meillä mennään aika paljon tätä H&M-Benetton-Esprit-Jonathan-KappAhl-Mexx-Lindex-linjaa kiertäen hyvin tarkkaan kaikki kamalat kuviot.

Tämän hetkinen pahin ongelmani on löytää pojalle pyjamia. Ottaisin niin kiitollisena vastaan tiedon, että mistä saisin pojalle koon 140 pyjamia alle 10 e kpl ja ilman hirviökuvia. Jokaikisessä kaupassa on ihan toinen toistaan rumempia pääkalloprinttejä (olis edes söpö pääkallo, niin voisin harkita) ja jos on vähänkään paremman näköinen, niin heti on hinta yli 20 euroa ja mun kukkarolle ei nyt sopisi ostaa viittä pitkähihaista ja -lahkeista ja kolmea shortsisettiä tuommoisilla hinnoilla.