Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitään luottomyyjää, esim. Marika-blogisti, huhuu... :-)

07.03.2008 |

Heippa,

päätin huhuilla tätä kautta, koska olen jo pitkään miettinyt, mistä löytäisin hyvän luottomyyjän, jolta ostaa laadukkaita siistejä lastenvaatteita. Itse olen myynyt yhdelle henkilölle lähes kaikki meidän 5v pojalla olleet vaatteet, ja tämä on toiminut meillä loistavasti. Tästä olikin joskus keskustelua, että missä ihmeessä ja miten kannattaisi etenkin nuo merkkivaatteet tai muuten todella hyväkuntoiset (uutena ostettu, yhdellä lapsella käytetty) vaatteet myydä. Itse koen huuto.netinkin aika hankalaksi, kun kyseessä on kuitenkin paljon vaatteita. Kirpputoreilla menee vain halvimmat ja perusjutut, merkeistä ei makseta mitään, vaikka ne saisi murto-osalla siitä, mitä maksavat oikeasti.

Itse olen siis valmis maksamaan hyväkuntoisesta, laadukkaasta vaatteesta ja nimenomaan siitä, että esim. asusteet tulisi jo sävysävyyn :-)

Erityisesti kiinnostaa äkkiseltään kun olen tyyliblogia lukenut, niin Marikan tyttösen ihanuudet... Onko sinulla jo osoitetta, minne tyttösi kauniit vaatteet laitat eteenpäin, vai säilytätkö? Eli tämän tyyliset jutut. Ulkovaatteissa ja kengissä ostan aina Ticketiä, Ver de Terreä, Timberlandia, joskus Reimateciä, kengissä Timberlandia, Eccoa, ylipäätään laadukkaita merkkejä aina siis kosteudenpitäviä ja ulkoiluun asianmukaisia.

Sisävaatteissa en pidä merkillä väliä, enkä esim. yhtään pidä siitä, että pienen tytön paidassa lukee superisolla GANT että kaikki näkevät, että kyllä on sadan euron trikoo tytöllä päällä :-) Eniten päätöksessä painaa se, että miellyttävät silmää, hyvät materiaalit jne. Tilaan todella paljon netistä, tanskalaisista nettikaupoista jne. esim. Tiny Minymo ja Minymo sekä Mini A Ture ovat olleet kivoja. Muutamia ihania mekkoja ym on cecilie Westiltä tytölle. Lisäksi jonkin verran on uusretroa Småfolkilta, Lindexiltä ja peruspaitoja h&M:ltä. Värimaailmassa olen tytöllä tykännyt eniten vaaleanpuna-pinkki-ruskean sävyt -yhdistelmistä tai sitten yhdistän retrotyyppiseen bodyyn yksivärisen alaosan tai vaikka farkkumekon tms.

Meillä on siis tällä hetkellä pienikokoinen tyttö pian 1v, käyttää kokoa 80cm joka on reilu, varmasti menee koko kesän ja ehkä syksylläkin vielä, tytöllä siis pituutta 73cm ja painoa 8kg.

Poika käyttää kokoa 110cm, 5v. Jos siis jollain löytyy pojalle sopivia juttuja, ehkä jo kokoa 116cm, niin saa tarjota :-)

Kommentoidakin saa, tai sitten vaan suoraan tarjousta meiliini :-)

tiltsu at windowslive.com

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi pojan vaatteet koossa 80 cm ja siitä eteenpäin. Tyttö käyttää tällä hetkellä 92 cm ja osittain jo 98 cm vaatteita, mutta jos hänellekin jotain löytyisi :)

Tarjoa sähköpostiin nuppuski@luukku.com

Vierailija
82/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaatteet pitäisi toimittaa postitse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vaatemerkin nimi piti tietysti olla Chateau de sable, jos joku vaikka haluaa kayda katsomassa heidan sivuiltaan millaisista vaatteista on kysymys. Niin ja mielellaan myisin vaatteita siten, etta ostaja voisi tulla kaymaan ja katsomaan paikanpaalle vaatteita/tarvikkeita. Meilta loytyy myos vaatteita merkilta Kingkow, joilla on todella laadukkaita vaatteita. Kaykaa tsekkaamassa heidankin nettisivut!

Vierailija
84/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koossa 92 - 98 ja 116 - 122cm. Ihan Lindex, H&M, Gap, Lego, Marimekko, Katvig, Småfolk, Ej sikke lej ja muut uusretro jne. Pesunukka ja pieni haalistuma ei tee mitään, kunhan on käyttökuntoista ja yleisilme siisti :O) Kengistä koot 24 -25 kiinnostaa myös.. Ja postitse..

Tarjoa yksittäin tai pakettina, mielellään kuvan / kuvien kera sähköpostiin:

kukkuluuruu@netti.fi

Kiitos ja kiva ketju!

Vierailija
85/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Viiu! Minua kiinnostaisi vaatteet pojalle koosta 86->

Laittaisitko meiliä masunasu1975(at)hotmail.com

Vierailija
86/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiinnostuksestasi! Myisin mielellani vaatteita ilman postituksia, mutta jos kiinnostuneita ei ilmaannu niin laitan sinulle mailia tulemaan. Toivottavasti et loukkaannu, mutta myynti/osto aina helpompaa kun ostaja nakee vaatteet, ei tule vikaostoja. Haluan etta molemmat osapuolet ovat taysin tyytyvaisia.

Vierailija
87/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kantasi. Mutta jos ei ostajia läheltä ilmaannu, sähköpostiini voi tarjota vaatteita myöhemminkin. Ostotarjous pysyy voimassa ;) Ja muillekin muistutuksena; jos sattuu olemaan siistejä käytettyjä vaatteita tytöille koossa 92/98 ja pojille 80 eteenpäin, niin tarjotkaa ihmeessä!

nuppuski@luukku.com

Vierailija
88/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy pojat 8kk ja 2v3kk, joten kiinnostusta olisi poikien vaatteille 74 =>

Laitatko meiliä: ltjlehtonen at luukku piste com

Kiitos!

Viiu:

Moi!

Asuimme monta vuotta ulkomailla ja niinpa meilta loytyy paljon sielta ostettua vaatetta. Nyt olisi mahdollisuus ostaa vaatetta joita ei tule varmaankaan monella lapsella vastaan. Meilta loytyy seka poikien etta tyttojen vaatetta. Lahinna talla hetkella kokoja 74-92 cm. Vaatteita on esim. Espritin, Mothercaren ja Chateau de Samblen mallistoista. Hyvakuntoisia ja hyvin pidettyja. Tytollle loytyy mm. ihania kesamekkoja. Meilta loytyy myos paljon vauva-ajan tarvikkeita mm. Ergo, Hug a bub-liina jne. Minulta ei loydy talla hetkella anonyymia sahkopostiosoitetta, mutta jos kiinnostuksesi herasi niin laita viestia tanne palstalle niin otan yhteytta! Niin ja asumme Lansi-Uudellamaalla.

Vierailija
89/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti tuli kirjoiteltu, niin kiiressä, etten ehtinyt kun luetella merkkejä :)

Eli jos nyt meidän vaatteiden tyylistä sanoo, että suurimmaksi osaksi taitaa olla sitä parjattua esbotyyliä vaikkei siellä asutakaan, asumme Helsingissä.

Eli meillä ei ole retroa eikä örkkejä. Mutta Cars sarjan paitoja kyllä on juuri tuolta hm:stä.

Paljon on neuleita,slipareita ;),kauluspaitoja, pikeepaitoja, rugbypaitoaja...mutta tarhaan toki ihan perus t-paitoja jne.

Poika on hoikka ja vaatteet sen mukaisia, eli housut suurimmaksi osaksi Timben, mexxin ja zaran mallistoista.

Olisiko niin hyvin asiat, että jonkun pojalla osuisi myös kengänkoko samaan. Meillä on valtavat määrät kenkiä ja nyt on jäänyt pieneksi 28 ja 29 kokoa. Kaikki kengät on ihan vähällä käytöllä olleita ja erittäin hyväkuntoisia. Suurin osa kengistä on TImberlandiä, mutta myös bopya, naturinoa, kavatia, eccoa, lacostea, vikingiä, primigia jne...

Yritän räpsiä muutamia kuvia ja lähetellä niitä kiinnostuneille ja jos edelleen osuu maut yksiin, niin sitten jatketaan :))

Vierailija
90/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Voitko laittaa minulle viestiä? :) Meidän pieni-prinsessa käyttää nyt kokoa 74/80cm joten olisin oikein kiinnostunut 80cm ja isommista tytönvaatteista. Kuopuksen kohdalla olen haksahtanut kaikenlaisiin ihanuuksiin kun ei vielä itse ilmaise mitä päälleen haluaa pukea :)

Jos asuisit suht lähellä ja pääsisin vaikka käymään...uudellamaalla siis asustellaan.

idaanton@suomi24.fi

Vierailija
91/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä puetaan myös kaksi kantakaupunkilaishelsinkiläistä poikaa parjattuun espoolaistyyliin ( liekö syynä se, että äiti on kotoisin espoosta?) Esikoinen on juuri siirtynyt käyttämään 104 cm:n vaatteita. Joten olisin kiinnostunut jo pikku hiljaa seuraavastakin koosta. Jos sinulle jää vielä vaatteita jäljelle, niin tulisin joskus mielelläni katsomaan. Minulla on kotisähköpostisoitteenikin kokonaan omalla nimellä, joten en viitsi laittaa sitä tähän. Mutta voisitko laittaa oman e-mail-osoitteesi, niin kirjoittaisin sinulle?

Vierailija
92/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko meiliä osoitteeseen: vinski00@luukku.com

Olisin kiinnostunut sekä poikien että tyttöjen vaatteista ja asumme pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
93/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Meillä osuisi tuo kenkienkin koko juuri oikeaan, pojalla tällä hetkellä kengissä käytössä koko 28=))

m__rit:

Edellinen viesti tuli kirjoiteltu, niin kiiressä, etten ehtinyt kun luetella merkkejä :)

Eli jos nyt meidän vaatteiden tyylistä sanoo, että suurimmaksi osaksi taitaa olla sitä parjattua esbotyyliä vaikkei siellä asutakaan, asumme Helsingissä.

Eli meillä ei ole retroa eikä örkkejä. Mutta Cars sarjan paitoja kyllä on juuri tuolta hm:stä.

Paljon on neuleita,slipareita ;),kauluspaitoja, pikeepaitoja, rugbypaitoaja...mutta tarhaan toki ihan perus t-paitoja jne.

Poika on hoikka ja vaatteet sen mukaisia, eli housut suurimmaksi osaksi Timben, mexxin ja zaran mallistoista.

Olisiko niin hyvin asiat, että jonkun pojalla osuisi myös kengänkoko samaan. Meillä on valtavat määrät kenkiä ja nyt on jäänyt pieneksi 28 ja 29 kokoa. Kaikki kengät on ihan vähällä käytöllä olleita ja erittäin hyväkuntoisia. Suurin osa kengistä on TImberlandiä, mutta myös bopya, naturinoa, kavatia, eccoa, lacostea, vikingiä, primigia jne...

Yritän räpsiä muutamia kuvia ja lähetellä niitä kiinnostuneille ja jos edelleen osuu maut yksiin, niin sitten jatketaan :))

Vierailija
94/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut ostamaan

* tytön vaatteita 98/104++ cm; tyttö tosin nyt jo 98cm. Tarvetta vielä eirtyisesti kaksiosaiselle kevätpuvulle. Eikä mekkojakaan ole koskaan likaa...=)

Toki kiinnostaa myös kaikki hyväkuntoiset ja kivat ' perusvaatteet' . Suosikkeina ed.viesteistä tutut tanskalaiset, exit, lindex, h&m jne. Väreistä/kuoseista erityisesti heleät, kukkaiset, omppu ja v.pun, retrot, pallot ja pilkut. Kenkä (26)27.

* pojan vaatteita +80cm; tämä osasto saisi sitten olla hilpeitä värejä ja veikeitä kuoseja. Spiderit, tumma sininen eikä merimiesmeininki oikein iske...

Ottaisin innolla tarjouksia vastaan hillapulla @ gmail.com

Ja asutaan Helsingissä.

Vierailija
95/120 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko minullekin kuvia. Myös kengät käy :)

kustaava2@yahoo.com

Vierailija
96/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vielä!

Pääsen lukemaan posteja vasta iltasella, joten laitan tähän vielä viestiä, että meille käy kengät nro 28, jos ovat erittäin siistejä ja yhdellä olleita. Kenkien suhteen olen aika tarkka =)

m__rit:

Vierailija
97/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minullakaan ei ole valitettavasti ole anonyymiä sähköpostia. Katsotaan jos saisi aikaiseksi sellaisen perustaa :)

t.Kantakaupunkilainen myös

Vierailija
98/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ihan tyttöjen perusvaatteita myytävänä koosta 68 alkaen. Eniten löytyy vaatetta koossa 74-80 cm. Nyt aletaan siirtymään pikuhiljaa 92 cm vaatteisiin. Viime kesältä löytyy tosi kivoja vaatteita 74-80 cm.

Vaatteet ovat oikein siistejä ja kaikki uutena ostettuja. Asun Lahdessa, joten olisi kiva, jos ostaja löytyisi samalta paikkakunnalta. Näin säästyisi postikulut ja postituksen vaiva :)

huovila.asema@phnet.fi

Vierailija
99/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös pojan vaatteet 110-

Kenkiä meillä taitaa olla riittämiin, ellei sinulla sitten satu olemaan välikausigoreja koossa 27-28.

Meiltä löytyy pojan vaatteita 92-104 ja kenkiä 26

Sekalaista merkkiä, aika paljon on myös ostettu ulkomailta. Meilläkään ei ole mitään örkkejä tms. eikä tosiaan mitään lieskakuvioita. Aika pitkälle taitaa meiltä löytyä sitä espoolaistyyliä (ja siellä asutaankin ; )

Olisiko jollakulla muuten tarvetta koon 27 Primigin aivan ihanille pojan nahkasaappaille? Ovat siis uudet, pelkään pahoin että meillä ne olisivat sopivat kesällä eikä mene enää syksyllä. Nyt ovat liian isot eli aika reilua kokoa ovat.

Meiltä joutaisi pois myös koon 26 Superfitin mustat goretex-kengät. Pitävät vettä vielä täydellisesti, niiden vuori on sen verran ohentunut, että ovat loistavat kevään kengät. Nämä saa tosi edullisesti, jos tarvitsee.

Minulle voi laittaa viestiä eh1705@kolumbus.fi

Vierailija
100/120 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistankohan oikein?

Sinulla oli huggis ja ergo. Myytkö niitä postitse? Toisaalta tulen kyllä helsinkiin käymään varmaan kuukauden sisällä eli vois treffata, mutta missäpäin asuittekaan?

laita vaikka s-postia osoitteeseen anna.saloma @ gmail.com