Etsitään luottomyyjää, esim. Marika-blogisti, huhuu... :-)
Heippa,
päätin huhuilla tätä kautta, koska olen jo pitkään miettinyt, mistä löytäisin hyvän luottomyyjän, jolta ostaa laadukkaita siistejä lastenvaatteita. Itse olen myynyt yhdelle henkilölle lähes kaikki meidän 5v pojalla olleet vaatteet, ja tämä on toiminut meillä loistavasti. Tästä olikin joskus keskustelua, että missä ihmeessä ja miten kannattaisi etenkin nuo merkkivaatteet tai muuten todella hyväkuntoiset (uutena ostettu, yhdellä lapsella käytetty) vaatteet myydä. Itse koen huuto.netinkin aika hankalaksi, kun kyseessä on kuitenkin paljon vaatteita. Kirpputoreilla menee vain halvimmat ja perusjutut, merkeistä ei makseta mitään, vaikka ne saisi murto-osalla siitä, mitä maksavat oikeasti.
Itse olen siis valmis maksamaan hyväkuntoisesta, laadukkaasta vaatteesta ja nimenomaan siitä, että esim. asusteet tulisi jo sävysävyyn :-)
Erityisesti kiinnostaa äkkiseltään kun olen tyyliblogia lukenut, niin Marikan tyttösen ihanuudet... Onko sinulla jo osoitetta, minne tyttösi kauniit vaatteet laitat eteenpäin, vai säilytätkö? Eli tämän tyyliset jutut. Ulkovaatteissa ja kengissä ostan aina Ticketiä, Ver de Terreä, Timberlandia, joskus Reimateciä, kengissä Timberlandia, Eccoa, ylipäätään laadukkaita merkkejä aina siis kosteudenpitäviä ja ulkoiluun asianmukaisia.
Sisävaatteissa en pidä merkillä väliä, enkä esim. yhtään pidä siitä, että pienen tytön paidassa lukee superisolla GANT että kaikki näkevät, että kyllä on sadan euron trikoo tytöllä päällä :-) Eniten päätöksessä painaa se, että miellyttävät silmää, hyvät materiaalit jne. Tilaan todella paljon netistä, tanskalaisista nettikaupoista jne. esim. Tiny Minymo ja Minymo sekä Mini A Ture ovat olleet kivoja. Muutamia ihania mekkoja ym on cecilie Westiltä tytölle. Lisäksi jonkin verran on uusretroa Småfolkilta, Lindexiltä ja peruspaitoja h&M:ltä. Värimaailmassa olen tytöllä tykännyt eniten vaaleanpuna-pinkki-ruskean sävyt -yhdistelmistä tai sitten yhdistän retrotyyppiseen bodyyn yksivärisen alaosan tai vaikka farkkumekon tms.
Meillä on siis tällä hetkellä pienikokoinen tyttö pian 1v, käyttää kokoa 80cm joka on reilu, varmasti menee koko kesän ja ehkä syksylläkin vielä, tytöllä siis pituutta 73cm ja painoa 8kg.
Poika käyttää kokoa 110cm, 5v. Jos siis jollain löytyy pojalle sopivia juttuja, ehkä jo kokoa 116cm, niin saa tarjota :-)
Kommentoidakin saa, tai sitten vaan suoraan tarjousta meiliini :-)
tiltsu at windowslive.com
Kommentit (120)
mutta niille jotka olivat tytön vaatteista kiinnostuneita niin yritän jossain välissä käydä meidän tytön vaattet läpi, tosin nyt ei taida ihan hirveästi niitä olla kun juuri vähän aikaa sitten kannoin kirppikselle useamman ikea kassillisen meidän lastenvaatteita.
eli ostaisin mielelläni kerralla enemmän pojalle vaatteita koossa 134-140 cm ja pojalle 98-104 (yläosat 98-104 mutta housuissa menee vielä 92) ja tytölle 80 cm alken.
Olen valmis maksamaan siistikuntoisista laatumerkeistä, joten rohkeasti vaan tarjoamaan! Meillä käytetään mm. PO.Pia, Timbeä, Gantia, Cecilie ja Homie Westhiä, Phister & Philinaa, Legoa, Jean Bourgettia, Mayoralia, Girandolaa, Ticket to Heaveniä. En ole kauhean merkkiuskollinen vaan ostelen sellaista mikä silmää miellyttää ja mieluiten laadukasta (toki jotkut merkit on hyviksi todettu ja niitä ostellaan jatkuvasti). Värit vaihtelee paljon ja örkkejä ei kiitos:-)
Olen itse menossa huomenna kirppiksellä tyhjentämään kaappeja, joten voi olla että meiltä ei hetimmiten irtoa vaatteita vakiostajalle, mutta varmasti tulevaisuudessa. Eli pojalta 128 cm->, pojalta 92-> ja tytöltä 74 cm->. Ostelen paljon etukäteen vaatetta, joten aivan uusiakin löytyy seasta:-)
Asumme Espoon suunnalla ja helpointa olisi jos vakimyyjä/ostaja asustelisi myös pääkaupunkiseudulla. Sähköposti on lumipallero@windowslive.com
Täälläkin vaatteita kaivattaisiin etenkin esikoispojalle kokoa 122-128 olevaa ei örrkijne. vaatetusta ja 1,5-vuotias tyttärellemmekin, joka on juuri siirtymässä kokoon 86,kaipaisi uudistusta kaappiinsa .
Joutilaana meillä olisi kyllä iso kasa tuon esikoisen hyväkuntoista vaatetta useammassa koossa, kunhan sainsin aikaiseksi kaivettua ne kaapin periltä. Tosin kun täällä maalla asutaan niin merkit ovat lähinnä H&M ja Lindex sekä toisillä vaatteillakin kyllä ikää jo useampi vuosi.
Niin ja se osoite johon saa tarjota/kysellä on aurinko82@hotmail.com
Laitoin sinulle meiliä=))
Eli itse kaipailen 128cm vaatetta pojalle ja meiltä varmaankin jäisi sitten nuoremmalta pojalta teidän kaipaamianne kokoja!
Että voisitko ensin lähettää mulle jotakin, niin josko vastaamalla sitten onnistuisi. Johan on ihmeellistä :-).
eli meili on maelsasof@gmail.com.
Kävin tuossa vaatteet läpi, ja vielä pitää huomenna päivällä ne kuvata, kun on kunnon luonnonvalo, ja tyttö isänsä kanssa mummolassa :-).
ja tyttöjen/unisex vaatteita kaipailen
146-152 cm
122-128 cm
vauvalle kokohaitarilla 74-86 cm
PO.P, lego,timbe,TTH,Zara,Me Too,Benetton,esprit,ver de terre,gant,lenne, perus sisävaatteissa myös HM ja lindex.
Ung ja Tinttu hatut
Tummanvihreä ja tummansininen diskataan.
Tarjoa ihmeessä vaatepakettina.
sisukallio at hotmail piste com
Olemme allergiaperhe, joten myyjän perheessä ei saa olla lemmikkejä. Pidämme reippaista väreistä, printit ja örkit eivät ole pojan mieleen. Siis reipasta, raikasta ja siistiä. Asun Itä-Suomessa.
Pojalle kaivattaisiin 80-86cm vaatetta ja tytölle 92-98cm. En ole kauhean merkkiuskollinen, vaan ostan mitä milloinkin. Suosikkimerkkejäni ovat mm. Timberland, Catimini, Oxbow, IKKS, Jean Bourget, Kenzo, Elle, Gant, Mayoral, Mexx, Phister & Philina, Me Too, Minymo, Po.P., Lego, Zara jne. Ulkovaatteissa suosin Ticket to Heavenia, Ver de Terreä tai muita tanskalaismerkkejä. Pojan vaatteissa värit on pääasiassa beige-ruskea-farkku-valkoinen-oranssi-tummanpunainen-khaki-linjaa. Tytöllä tykkään kaikenlaisista maanläheisistä väreistä, pastellivärit ovat out vaaleanpunaista lukuunottamatta. Sitäkin vain kohtuudella muiden värien rinnalla. Kesävaatteissa vaaleat värit ovat kyllä kivoja.
Lindexin, H&M:n ym. hyväkuntoisia perusvaatteitakin saa tarjota. Uusretrosta (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) en liiemmin pidä, enkä myöskään lieskoista ja örkkiprinteistä. Laadukkaasta, hyväkuntoisesta vaatteesta olen valmis maksamaan kunnon summan! Otathan yhteyttä :)
vinski00@luukku.com
122-128cm vaatetta hoikalle pojalle. Kriteereinä ei lieskoja, örkkejä, Spidermaneja yms. :) :).
Kaupoissa ei tosiaan ehdi juuri kierrellä ja syksyllä olen menossa töihin, joten aikaa ei jää senkään vertaa kuin nyt. Haluaisin kuitenkin tytöille kivoja ja laadukkaitakin vaatteita :) Jos joku ihana ihminen haluaisi myydä enemmän vaatetta kerralla, niin meille saa tarjota. Jos myyjä olisi jossain Turun suunnalla, niin tulen hakemaan, mutta postin kauttakin onnistuu!
Ja tytöt käyttävät nyt kokoja 74 ja 98. Kesävaatetta tarvittaisiin varmaankin koossa 80 ja 98cm.
Pidän suht yksinkertaisista vaatteista, ei frillaa, röyhelöitä tms. Mutta värit saa olla ihan tyttömäisiä ja äidin ikisuosikki on liila :) Myös hyväkuntoisista laadukkaista kengistä olen kiinnostunut. Meille käy myös ihan H&M ja Lindex, en ole mitenkään merkkiuskollinen, kunhan vaate miellyttää silmää. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen mesuvi@gmail.com
Hei!
Eli luottomyyjä olisi meilläkin hakusessa.
Esikoinen on siirtymässä kokoon 110cm ja hän tykkää hyvin hempeistä väreistä (vaaleanpunainen, omenanvihreä...) ja kaikki tyttömäiset jutut ovat suosiossa (" timantit" , hörselöt jne), tosin ihan perusperus- vaatteitakin tietty käytetään.
Meille saa tarjota niin sisä- kuin ulkovaatteita, miksei kenkiäkin (jalankoko 26). Laadukasta ja siistiä ja mieluusti enemmän kerrallaan :)
venla-viola@hotmail.com
...eli täällä olisi tarjolla vaatteita pojalle 110/116 ja siitä eteenpäin jatkossa.
Vaatteita on paljon ja kaikki ovat hyväkuntoisia (siis sellaiset joita tarjoan eteenpäin) yhdellä pojalla olleita.
Värityksenä aika klassinen skaala -tummansininen, ruskea, punainen, beige, vihreä jne.
Merkkeinä meillä suositaan Timberland, Hilfiger, Gant, Benetton, Mexx, lacoste, esprit, Mayoral, burberry, HM- sisävaatteissa.
Ulkovaatetuksessa- Jonathan, Reimatec, Mayoral, POP jne.
Olisin kauhean tyytyväinen, että löytyisi sellainen ihminen, joka hakisi kerralla isomman satsin ja " suhde" olisin vähän pidempiaikainen :))
Moikka!
Minua voisi kiinnostaa=))
Laitatko viestiä story3@uukku.com
m__rit:
...eli täällä olisi tarjolla vaatteita pojalle 110/116 ja siitä eteenpäin jatkossa.
Vaatteita on paljon ja kaikki ovat hyväkuntoisia (siis sellaiset joita tarjoan eteenpäin) yhdellä pojalla olleita.Värityksenä aika klassinen skaala -tummansininen, ruskea, punainen, beige, vihreä jne.
Merkkeinä meillä suositaan Timberland, Hilfiger, Gant, Benetton, Mexx, lacoste, esprit, Mayoral, burberry, HM- sisävaatteissa.
Olisin kauhean tyytyväinen, että löytyisi sellainen ihminen, joka hakisi kerralla isomman satsin ja " suhde" olisin vähän pidempiaikainen :))
voisin olla myös kiinnostunut pojan vaatteista eli kirjoittele lumipallero@windowslive.com, jos vielä ajankohtaista. Asustelemme Espoon suunnalla.
Heips!
Laitatko viestiä mymmeli@kotiportti.fi. Nuorimmainen käyttää tällä hetkellä 104 cm ja seuraava koko olisi tarpeen. Jospa vaatemakumme kohtaisivat =)
m__rit:
Vaatteita on paljon ja kaikki ovat hyväkuntoisia (siis sellaiset joita tarjoan eteenpäin) yhdellä pojalla olleita.Värityksenä aika klassinen skaala -tummansininen, ruskea, punainen, beige, vihreä jne.
ja sit eksyin tänne ja täällä olikin ketju tästä :D
Itse etsin lähinnä ostajaa pojan vaatteille,vaatteita on jäljellä ihan vauvan vaaatteista lähtien,mutta lähinnä yritän myydä nyt noita 92/98-104 vaatteita pois ja myyn vain ja ainoastaan hyväkuntoisia,yhdellä olleita.
MUTTA merkkivaatteita meiltä ei löydy,vaan HM,Lindex,Kappahl ja sit ihan NÄTTEJÄ markettivaatteita,ei örkkejä,rumia värejä,pääkalloja tmv,ei pahemmin mitään isompia kuvioitakaan.
Nyt on myynnissä esim collegehousuja (yksivärisiä,mustaa,tummansinistä,perusvärejä),niihin sopivia paitoja (värikkäämpiä,mutta myös paljon parjattua sinistä),t-paitoja,shortseja,joitain kenkiä,toppatakki (taitaa olla 98,tummanruskea,selässä beige rodeohevonen) jne jne
Jos kiinnostaa niin paivijs@hotmail.com voi kysellä lisää!!
Merkeillä ei niin väliä, mutta tykkään ainakin Lindexin, H&M, L&B, Legon vaatteista. Kengissä esim. Viking, Kavat ym. koot poika 28 ja tyttö 25.
Toivon vaatteiden olevan yhdellä lapsella käytettyjä ja ehjiä. Pikku tahrat ei haittaa.
Tarjota saa os. kustaava2@yahoo.com
housuja on pääasiassa koossa 98cm,oikein hyvä kuntoisia,koska poika venähti yhtäkkiä ja tuo 104 jäi housujen osalta vähiin,paitoja taas on sitten sekä 98 että 104 koossa ja muutamia housuja ja paitoja joissa kokolapuissa 90 tai 100 mutta noita samoja 98/104 kokoja ne vastaa :)
Toppatakkiin löytyy myös mustat vyötärömalliset toppahousut ja Kavatin mustat nahkakengät (water proof jos en ihan huijaa,ainakin jonkinmoinen suojakalvo on) karvavuorella ja sivuvetoketjulla,savysävyyn löytyy näihin ulkovaatteisiin myös pipot ja hanskat jos joku haluaa paketin,nämä siis 98cm (tarkistin,heh) ja kengät on 27.
S.posti edelleen sama kuin yllä ;)
Moi!
Asuimme monta vuotta ulkomailla ja niinpa meilta loytyy paljon sielta ostettua vaatetta. Nyt olisi mahdollisuus ostaa vaatetta joita ei tule varmaankaan monella lapsella vastaan. Meilta loytyy seka poikien etta tyttojen vaatetta. Lahinna talla hetkella kokoja 74-92 cm. Vaatteita on esim. Espritin, Mothercaren ja Chateau de Samblen mallistoista. Hyvakuntoisia ja hyvin pidettyja. Tytollle loytyy mm. ihania kesamekkoja. Meilta loytyy myos paljon vauva-ajan tarvikkeita mm. Ergo, Hug a bub-liina jne. Minulta ei loydy talla hetkella anonyymia sahkopostiosoitetta, mutta jos kiinnostuksesi herasi niin laita viestia tanne palstalle niin otan yhteytta! Niin ja asumme Lansi-Uudellamaalla.
Olisin myöskin kiinnostunut pojaltasi pieniksi jääneistä vaatteista. Kaksivuotiaalle kuopukselleni kelpaisi mieluusti hyväkuntoiset 98-koon vaattet ja jalkineetkin. Asun Helsingissä, joten kaupanteko onnistuisi mainiosti. -Ja luulempa että olemme huuto.netin kautta jo ainakin kenkäkauppaa tehneetkin: )
Laita viestiä, jos kaupanteko kiinnostaa.
senjanen at elisanet.fi