Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bruksismi eli

Vierailija
07.03.2008 |

hampaiden narskuttelu. Onko kellään tätä kamalaa vaivaa? Mulla ollut nyt riesana parin kuukauden ajan ja nyt kohta ois aika hammaslääkärille, teetätän yökiskot. Niitten pitäisi vähentää tuota narskutusta, eipähän ainakaan sitten pure hampaita yhteen vaan sitä kiskoa.

Joinain päivänä sattuu ihan hemmetisti, kun ylä ja alahampaat kolahtaa yhteen....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo ajattelin, että kiskoilla saan tuon ongelman kokonaan pois...

Vierailija
2/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ei ole ollenkaan tätä ongelmaa, toisilla kiskot auttaa, mulla ei taida auttaa kuin hampaiden kiskominen pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskot yms. kokeiltu.

Muistona narskuttelusta olemattoman pienet ja kuluneet hampaat. Jospa joku päivä olisi varaa vaikka posliinikuoriin...

Vierailija
4/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo bruksaus on oravanpyörä. Kun bruksaat niin isot niska- ja leukalihakset jumittuu jolloin verenkulku aivoihin huononee sillä seurauksella, että bruksaat vielä enemmän jotta aivot saisivat riittävästi happea. Kiropraktikko voi avata niskarangan lukkotilat ja saa lihakset rentoutumaan jolloin ei tarvitse bruksailla. t. kiskot suussa joka yö

Vierailija
5/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen siis patologinen. Jos hypnoosi tuo tuloksen, palaan kertomaan kyllä.

Vierailija
6/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentakiskot olleet käytössä monta vuotta. Mun pitää hiotuttaa niitä hammaslääkärissä noin puolen vuoden välein, kun saan purennan aina epätasapainoon. Otan myös lihasrelaksanttia iltaisin. Paikat paukkuu rikki ja hampaat on arat...

Vierailija
7/7 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele mikä riesa.

Kiskot auttavat, muttei riittävästi, joten hypnoosi on seuraava. Akupunktiossa olen käynyt, mutta se vain helpotti ongelmaa, ei ratkaissut.