Mä VIHAAN mun veljen vaimoa!!
Se akka on olevinaan täydellinen, että ottaa päähän ihan älyttömästi. Se tekee joka päivä ruokaa ja leipoo aina synttäreille. Ärsyttää mennä niiden juhliin kun on kakkua ja pullaa ja torttua ja vaikka mitä ja " ihan kivasti tässä lasten kanssa saa leivottua" . Haistakoot p:n! Niillä tuntuu olevan aina siistiä ja se ulkoilee joka päivä lasten kanssa. Mun äitikin aina kehuu tätä akkaa ja mä en voi sitä sietää. Mun mutsin mukaan käyni osaa niin hyvin kasvattaa lapsensa, että niitä on ilo hoitaa kun uskovat mitä sanotaan ja osaavat käyttäytyä. Musta niillä on ihan natsikuri: lapset menee aina samaan aikaan nukkumaan ja samaan aikaan aina tehdää kaikki jutskat. Tympii ihan älyttömästi!! Ja se käyttää vielä kestovaippojakin ja molemmat sen isommat lapset on oppinu kuiviksi nuorina ja siitäkö mutsi jaksaa aina muistuttaa. ARGH!!
Kommentit (22)
Paitsi että en ole käyttänyt lapsilla kestovaippoja ja lapsia on vain kaksi, sain sen käsityksen että sun veljellä on vaimonsa kanssa enemmän...
Juu eli meillä on aina siistiä ja kaunista, olen itse suunnitellut ja toteuttanut kotimme sisustuksen ja sitä aina kovin kehutaa. Tarjoilut juhlissa tai muuten vaan vieraita ollessa on aina viimeisen päälle, itse tehtyä totta kai. Lapset osaa käyttäytyä ja menee yhtä aikaa nukkumaan klo 20 joka ikinen ilta (kun ollaan kotona eikä ole vieraita).
Molemmat lapset oppi kuivaksi 1,5-vuotiaina.
Ulkoillaan joka päivä ja joka päivä tarjoan lapsille 2 kotiruoka-ateriaa.
Ootko kade? ;)
Ja ei, meidän elämä ei ole täydellistä enkä minä ole täydellinen. Nuo mainitsemasi jutut vaan toimii meillä noin. Arki on helppoa ja mukavaa.
" Etäännyttänyt perheestään" ... Just. Aikuisella miehellä on oma perhe, ja se perhe on se, jonka kanssa hän jokaisen arkisenkin päivänsä viettää. Sisko on sisko, sisko on sukua. Jollei sisko osaa olla kiva, niin sisko pysyy sitten vaan ihan etäällä.