Mä VIHAAN mun veljen vaimoa!!
Se akka on olevinaan täydellinen, että ottaa päähän ihan älyttömästi. Se tekee joka päivä ruokaa ja leipoo aina synttäreille. Ärsyttää mennä niiden juhliin kun on kakkua ja pullaa ja torttua ja vaikka mitä ja " ihan kivasti tässä lasten kanssa saa leivottua" . Haistakoot p:n! Niillä tuntuu olevan aina siistiä ja se ulkoilee joka päivä lasten kanssa. Mun äitikin aina kehuu tätä akkaa ja mä en voi sitä sietää. Mun mutsin mukaan käyni osaa niin hyvin kasvattaa lapsensa, että niitä on ilo hoitaa kun uskovat mitä sanotaan ja osaavat käyttäytyä. Musta niillä on ihan natsikuri: lapset menee aina samaan aikaan nukkumaan ja samaan aikaan aina tehdää kaikki jutskat. Tympii ihan älyttömästi!! Ja se käyttää vielä kestovaippojakin ja molemmat sen isommat lapset on oppinu kuiviksi nuorina ja siitäkö mutsi jaksaa aina muistuttaa. ARGH!!
Kommentit (22)
Mulla on tollainen täydellisyys-tyyppi miehenä ja kyllä vain tuleekin itselle riittämätön ja surkea olo.
että se jaksaa olla aina hyväntuulinen. Varmaan vielä kuolinvuoteellaankin vitsailee ja naureskelee. Ja toinen ärsyttävä piirre: sillä on yksi lapsi, joka heräsi kerran yössä ehkä vuoden ajan, mutta siitä se ämmä jaksoi aina huomauttaa, että miten on univajetta. Joopajoo. Itse en ole nukkunut kunnolla 5 vuoteen, joten joskus tekisi mieli tunkea sen ämmän läpätykset syvälle.
Kirjoitin kärjistetysti, tottakai, niinkuin tällä palstalla tapana on. Taustalla kuitenkin pohjaton suru siitä, että läheisiin perhesuhteisiimme on tullut säröjä. Kaksi veljeäni ja minä olemme aina olleet hyviä ystäviä ja suhteet vanhempiimme ovat myös erittäin hyvät. Nyt me kaikki huolestuneina seuraamme veljemme vaimon käytöstä.
Tavaraa, autoja ja hienoja vaatteita pitää saada ja tuntuu että ne kaikki revitään veljeni selkänahasta, kiltti ihminen kun on. Vauva on tulossa heille ja se on vain lisännyt veljen vaimon shoppailumaniaa. Emme ole läheskään niin paljon yhteydessä kuin ennen koska veljeni on jatkuvasti töissä, lisäksi vaimo ei anna hänen juurikaan edes harrastaa vanhoja harrastuksiaan, että hän pääsisi edes joskus rentoutumaan tai urheilemaan. Surettaa, ei voi mitään, teki se minusta sitten kamalan tai ei. :(((
t.8
Ja jos veljesi tekee kovasti töitä, niin hän saattaa tehdä niitä vaikka siksi että luo uraa, pitää todella työstään tmv. Ja loppujen lopuksi, sulle ei yhtään kuulu sun veljesi asiat Ihminen joka toiselle pariskunnalle toivoo eroa on mielestäni aivan kamala.
Ei käy yksiin tommosen veljen perheen elämän ruotimisen kanssa.
Onko sun vaikea tajuta, että ihmisluonteeseen kuuluu pariutuminen ja silloin väistämättä joku sisko ei oo se elämän ykkösasia. Sähän voitkin katkerana jupista loppuelämäsi ja toivoa veljellesi sitten sitä eroa... tosi terveen kuuloista.
Semmoiset vallanhaluiset seläntakana juoruajat luulevat tietävänsä niin kovin paljon (ja paremmin) toisten asioista. Sitten kun heidät pidetään hieman etäämmällä JUURI NÄISTÄ SYISTÄ, koska he itse käyttäytyvät hyvin ikävällä tavalla, niin alkaa spekulointi siitä, että kuinka kamala ja hirveä sekin käly tai kumminkaimantäti on. Onpa tosi hölmöä aikuisilta ihmisiltä. Eläisitte omaa elämäänne, ettekä olisi niin pahansuopia. Silloin kanssanne varmaan olisi kivempi olla tekemisissäkin.
Paitsi, että meillä ei ole natsikuria eikä lapset mene joka päivä samaan aikaan nukkumaan.
Ja lapsiakin on vasta kaksi.
Muuten en sitten olekaan samaa mieltä...
t. 16 (olinkohan)
On pareja joilla on aina ns. omat rahat, on pareja jotka ovat aina pitäneet kaikkea yhteisenä, on pareja jostakin siltä väliltä jne. Ja se miten kukin pari keskenään sopii _yhteistuumin_, on pariskunnan yksityisasia.
Veljesi vaimolla on taatusti omat heikot kohtansa, vaikka sukulaistesi silmissä vaikuttaakin täydelliseltä.
Ja sitä paitsi, natsikurilla saa kyllä aikaan " hyvin käyttäytyviä" lapsia, mutta haluaisitko itse kasvattaa lapsesi niin? En minä ainakaan...
vihaan mun miehen siskoa. Arg kun se on luuseri! Sellainen tyypillinen av- mamma joka asuu paskassa ja laspet ei osaa käyttäytyä. Sen 6v syö tuttia, 4v juo tuttipullosta ja sillä on yövaipatkin :/ ÄÄÄÄÄKS
Aina käsi ojossa rahaa mun mieheltä ottamassa ja vaatimassa, että mun mies hoitaa niiden äidin asumiskulut ym. mutta itse törsää palkkansa muotivaatteisiin ja kaikkeen turhaan heti kun palkkapäivä. Sitten kun yritän sanoa jotain niin olen hirveä saita ämmä, joka ei tajua miten heille perhe on tärkeä ja minä vaan juoksen rahan perässä.
Tuo kammottava materialisti pistää veljeni raatamaan suunnilleen 24/7 että saa shoppailla mitä mielettömämpiä juttuja, on etäännyttänyt veljeäni tosi paljon perheestään ja varsinkin minusta,ennen niin läheisestä siskostaan. Nyyh. :(
Pahalta tuntuu sanoa näin, mutta toivon todellakin että he eroaisivat!
Se on niin helvetin täydellinen kaikin puolin. Toisin kuin mä, pullea kotiäiti joka leipoo pakastepullia hyvänä päivänään..
Ja lspsetkaan ei usko mitään kun on vieraita, muulloin kyllä ovat nätisti.
Kyllä se kiitos vielä meille seisoo, usko pois!! Eikä kukaan ole täydellinen, ihan taatusti heilläkin on huonot puolet, ehkä tuokin on sairaus tuo " täydellisenä oleminen" .
Jatketaan me vaan samaan malliin..
on tuollainen " täydellinen äiti" joka pitää melua leipomisistaan ja reippaudestaan sekä siitä miten häntä neuvolassa kehutaan. Tärkeily ärsyttää!
Ei ole ihme, jos ovat etäännyttäneet sinut. Ja miten muka kukaan aikuinen ihminen voi _pistää_ toista raatamaan? Tuskin aikuinen veljesi tyhmä on. Hivenen vaikutat ilkeältä ihmiseltä.
Onko sulla itselläsi parisuhdetta? Kuulostat niin kovin kovin katkeralta, että epäilenpä että oot itse tahtomattasi ilman kunnon parisuhdetta ja purat turhautumaa tolla tavalla.
tietääkseni ne kuuluvat ihan tavallisen äidin hommiin....
Ei kaikki voi olla kuin ennen. Sitä paitsi ehkä hän ajattelee vain veljesi parasta. Meillä esim sellainen tilanne, että toivon avomieheni olevan vähemmän siskonsa kanssa, koska
a) hän viettää aivan liian vähän aikaa kanssamme. Kaikki kotihommat ja lastenhoito kasaantuvat minulle, jos hän vain huitelee siskonsa kanssa pitkin maailmaa (sisko lapseton).
b) hänellä on alkoholiongelma ja sisko vaan pahentaa sitä, kun heidän pitää AINA olla juomassa, kun tapaavat... taitaa siskollakin olla vähintään alkava alkoholiongelma. :(
Vierailija: