Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koskaan ollut downin syndroomaista kuninkaallista?

Vierailija
07.03.2008 |

Onko historiassa mainittu vai mitä noille lapsille on tehty?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyltään hyvin kehittyneen down-ihmisen alapuolle olevia on kyllä ollut, mutta nämä on perinteisesti pantu sisäsiittoisuuden piikkiin, mutta ei kai aiemmin noita syndroomia ole hirveästi eritelty, joten onhan se mahdollista.



Toisaalta vasta viimevuosina down-lasten ennusteet ovat ruvenneet rajusti paranemaan paremman hoidon ja kuntoutuksen ansioista, aiemmin keskivertodown-lapsi varmaan pärjäsi huonommin kuin nykyään.

Vierailija
2/2 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on vammaisia piiloteltu koko ikänsä jopa ulkorakennuksissa ja navetoissa. Jätetty täysin vaille opetusta ja kuntoutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän