Lue keskustelun säännöt.
huomenna kahdestaan miehen kanssa helsingissä, mihin?
Kommentit (2)
Senaatintorilta lähtee klo 21.00 via crucis. Emme ole koskaan nähneet sitä. Mennään ihmettelmään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //nyt. hs. fi/menot/