Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, oon tyhmä, mutta auttakaa silti, jos osaatte!

Vierailija
25.11.2008 |

Tarina kuuluu näin:

Söin e-pillereitä kolme kuukautta. Sain naamaani finnejä, joita minulla ei ole ollut ennen edes teini-iässä, mielialani alkoivat ailahdella hurjasti, olin koko ajan kiukkuinen, sekä ehkäisyteho oli hiukan liiankin tehokas - seksihalut hävisivät tyystin.

Päätin sitten menkkojen aikana, että nyt saa riittä e-pillereiden syönti. Ajattelin lopettaa niin, etten olisi aloittanut menkkojen jälkeen uutta laattaa. Sitten kuitenkin mielni harhautui ja otin epähuomiossa yhden pillerin. En viitsinyt oksentamaankaan alkaa kun huomasin erheen. Jätin kuitenkin pillereiden syönnin siihen, eli en syönyt laattaa loppuun. Viikko tästä pillereitten lopettamisesta ja menkkojen loppumisesta minulla alkoi uudet kuukautiset. Olen nyt vuotanut menkkamaisesti kolme päivää. Myös hyytymiä tulee. Ei mitään kipuja tai huonovointisuutta, mitä nyt vähän pyörryttää.

Olenko nyt mennyt ryssimään jotain totaalisesti sen yhden ottamani pillerin johdosta? Pitääkö tämä vuoto lopettaa esim keltarauhashormonilla, vai loppuuko yleensä itsestään?

Kiitos, jos joku osaa auttaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun kierto voi olla sekaisin niiden edellisen 3 kuukauden takia. Odottele hetki, josko vuoto loppuisi sanotaan nyt viikon sisään. Jos ei lopu tai tulee kipuja niin lääkäriin!

Vierailija
2/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko olenkin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän päinvastanen ongelma. Mulla oli muutaman kuukauden ajan ehkäsyrangas, mutta totesin ettei se oo mun juttu. Viimesimmän renkaan otin pois 6vk sitten ja viimesimmät mekat alko 5vk ja 4pv sitten. Menkkoja ootellessa siis, ja ihan oikeeseen aikaan otin renkaan pois. Ennen renkaan käyttöön ottamista kierto oli 26pv...

Vierailija
4/4 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on käynyt samoin.. juttelin asiasta lääkärini kanssa ja kokeltiin toista merkkiä, nyt kolmas merkki menossa ja tuntuu löytyneen minulle sopiva..

muistathan sitten käyttää muita ehkäsyjä, ettei tule vahinkoja! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi