Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun vanhemmat ovat pilanneet ja pilaavat edelleen mun elämän.

Vierailija
06.03.2008 |

Miten pääsen eroon siitä kaikesta syyllisyyden tunteesta ja pystyn kasvamaan lopullisesti aikuiseksi, kun kauan sitten eronneet vanhempani molemmat harrastavat syyllistämistä koko ajan. Voi kun osaisinkin olla ja elää niin, ettei heidän sanomisensa hetkauttaisi mua millään lailla.

Äitini on lisäksi läheisriippuvainen, ja soittaa joka ainut päivä.

Taas yhden puhelun jälkeen tuntuu siltä, etten enää jaksa :´(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta pari vuotta sitten että äitini on psyykkisesti sairas ja sen jälkeen en ole hänen sanomisistaan niin välittänyt. Äitini on todella ilkeä, katkera ja kiukkuinen ihminen ja hänen seurassaan ei todella tule hyvä mieli. Hän huomauttelee kaikesta mitä sanon, mitätöi ja raivostuu tyyliin " noinko huonosti olen sinut kasvattanut" pikkujutuistakin. Opin sitten jossain vaiheessa sanomaan kaikki asiat tosi nätisti ja mielistellen äitiäni, siitäkin huolimatta äitini vain haukkuu mua ja koko olemustani ja tapaani olla. Monet kerrat olen itkenyt sitä, että olenko tosiaan ihan huono kaikessa ja epäonnistunut ihminen, johtuen äitini sanomisista. Nyt kuitenkin ymmärrän, että hänellä on sairaus joka tekee hänestä tuollaisen, kaikki ei mene ilkeyden piikkiin.

Vierailija
2/2 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua neuvottiin (psyk sh) että sanot äidillesi että jos ei ole asiaa ei pidä soittaa, ja sitten sovit vaikka että soitetaan seuraavaksi torstaina, ja sitten kun äiti soittaa torstaina vastaat hänelle. Jos soittaa jo tiistaina, et vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla