Onko lapsellasi reimatec ulkoiluvaatteita vai ei? lasten iät?
Isommalla on, pienemmällä ei vielä. Iät 5v ja 7kk.
Kommentit (50)
sekä pienempi nyt 11kk ja ekan reiman asun sai syksyllä, ei kävele vielä ulkona, mutta toppapuvut on reima ja remu ja kevätpuvut uudet just ostin reima ja reimatec.
+ meillä on myös hatut ja hanskat reima/reimatec(parit lassiet kyl löytyy...)
HUI! Olen tuhlaaja!
Vanhemmalla ei ole. Nuoremmalla on kaksi haalaria, joista olen maksanut kirppiksellä 3 euroa.
Olen ostanut 1 vuotiaasta lähtien, koska
-pitävät vettä joka säällä
-ei tarvitse erillisiä kura yms. systeemejä
-mielestäni ovat laadukkaita
Ja aion ostaa niin kauan kuin kokoja riittää. Sitten varmaan aika siirtyä muihin coretex-vaatteisiin.
Pienempi perinyt isommalta, joten ei mitenkään järkyttävän hintaiseksikaan ole tullut ;).
Mutta on myös Legon, Ticketin ja Lassienkin. Ostan aina sen, mikä hyvien, säähän sopivien ominaisuuksien lisäksi miellyttää myös silmää eli tärkeämpää kuin merkki on ominaisuudet ja ulkonäkö. Kun edellä mainitut on kunnossa, niin mielestäni on ihan sama, mitä lapussa lukee.
Halvemmallakin saa ihan yhtä hyviä, ja paljon paremman näköisiä ulkoiluvaatteita. Lasten iät 6v5kk, 4v11kk, 3v7kk, 2v7kk, 1v9kk ja 5kk.
Travallea suositaan, yhtä laadukkaita ovat ja halvempia. Vaatteet kiertäneet 7v. 5v. 4v. 2v. ja 1v. Ihan hyväkuntoisina ovat pysyneet.
" Halvemmallakin saa ihan yhtä hyviä, ja paljon paremman näköisiä ulkoiluvaatteita. Lasten iät 6v5kk, 4v11kk, 3v7kk, 2v7kk, 1v9kk ja 5kk. "
Ei varmasti saa halvemmalla yhtä hyvää, " merkitöntä" . Mäkin saan noista omiani takas kun myyn eteenpäin hyväkuntosena, yhdellä olleina, joten sen takia en osta 20e cirafin haalaria.
Vetoatko tohon " saa yhtähyviä halvemmalla" lapsimäärän takia?
Välikausihaalarin ja välikausihousut sekä toppahousut. Tosin ei vielä käyttökokemusta.
Reimatec-puku 74cm 59e ja travelle 69,90.
en vain satu pitämään niiden ulkonäöstä, enkä ole keksinyt, miten olisivat meidän käyttöön parempia kuin muut haalarit. Vaikuttavat ohuilta ja kylmiltä, meidän lapset on aika palelevaisia, ja kurahousut päiväkodissa laitetaan jalkaan kuitenkin, oli mikä haalari hyvänsä.
Sori, kypäräpipo on Reiman. Mummu toi.
Haalareita en osta, koska olen ollut tyytyväinen Remun laatuun. Eka kerran kokeilin sekä Reimaa että Remua ja Reima oli mielestäni aivan kamala tönkkö.
Lapsi nyt 6v;alennuksesta ostin 17¿ Hummelin takin ja lasketteluhousut H&M:lta on ostettu viime talvena.
Ticketeissä oli liian tiukat nilkkakumpparit, venymättömät silikonilenksut ja liukumaton fleecevuori. Jonataneissa oli ruttuinen puuvillavuori, joka vaikeutti pukemista. Muissa ei ole ollut kosteudensieto samaa luokkaa kuin Reimoissa.
Nyt olen päättänyt ostaa ikuisesti vain Reimaa. Lapsi menee ensi vuonna eskariin, joten ostin jo Reiman takin. Loistava ostos Mammuttipäiviltä hintaan 30 ¿. Nätti ja toimiva.
Haluaisin toki ostaa joskus taas jotain muutakin, mutta kun ne vaan on toimivimmat. Nättejä haalareita olen löytänyt muutamat. Yleensä minusta kaikki haalarit ovat enemmän tai vähemmän rumia.
Meidän tarhassa kosteilla keleillä ei laiteta Reimojen kanssa kuriksia, joten se on myös lapsen toivomus.
Kuka jaksaa aina jauhaa Reimateceista.
Ei ne muut merkit oikeasti ole niin huonoja.
Tosi ikävää, että katsotte perhettämme säälivästi, kun ei ole Reimatecia päällä. Kyllä hävettääkin, että olen vähillä rahoillani osatnut halvempaa, mutta yhtä hyvää merkkiä.
Ostin jokaiselle, kun oli niin mahottoman söpöjä haalareita. Ja myös käytännöllisiä. Ei tarvitse pelätä joka ikistä lätäkköä tai märkää lunta.
Pettymystäkin ollut. Aika nopsaa menee tuolla isommalla polvet ruman näköiseksi. Tulee semmoiset vaaleat läikät, kun liukuu polvilla jäistä mäkeä alas. Mutta hienot silti on.
Lassiet ovat lämpimimmät mutta meidän perheen käytössä eivät toimi kostealla säällä.
Reimatecit hajoaa.
Käytämme siis Remun Travalleja.
Meillä on ku ovat kauniita ja laadukkaita. Ap