mies oli pojan kanssa uimahallissa ja kun olivat suihkussa niin pari tätiä siinä siivoili
samalla,olen jotenkin järkyttynyt! miestä se ei tainnut vaivata,mutta mä olisin kyllä enemmän kuin vaivautunut jos mun suihkun aikana joku mies siivooja moppaisi siinä samalla.
Kommentit (33)
ja itse haluan päättää kenelle näytän alastoman kroppani
ap
että naisten puolella käy mies siivoamassa ja miesten puolella nainen. Ensin järkytyin aika lailla kun näin siellä pukukopeilla miehen heilumassa, nyt olen jo tottunut, ja mieheni oli myös alkuun vähän että uuh kun joku tantta oli heilutellut moppia siinä alastomien miesten keskellä :)
uimakoululaisten äidit, jotka tulevat vaatteet päällää suihkutiloihin. Siivooja tekee työtään, mutta nämä äidit jotenkin ärsyttää. Siinä olen sitten alastomana pesulla viiden tuntemattoman puetun äiti-ihmisen edessä iik. äkkiä saunaan. Toki mies siivoojasta antaisin palautetta.
Miesten puolella moppaa vanhempi täti, vähän se mieheni mukaan ensimmäisellä kerralla hätkäytti mutta ei tunnu enää missään. Tämä täti kuulemma turisee siinä siivouksen lomassa uimahallin vakikävijöiden (siis niiden ukkojen) kanssa aina kaikki kuulumisetkin läpi. :-) Ei taitais sama meininki sopia naisten puolelle, että miessiivooja alkaisi siinä lätistä niitä näitä alastomien naisten kanssa...
nykyään siivoushommia tekee paljon ulkolaiset miehet. Ei voida luvata että uimahallissa siivooja olisi aina pukuhuoneen sukupuolen mukaan. Kokisin kyllä itsekin asian kiusallisena, mutta työtäänhän he siellä tekevät. Kyllähän se tietty pervolle on otollinen ympäristö ;)
eiköhän tämä ole verrattavissa miespuoliseen gyneen tai naispuoliseen urologiin?
Että pitää hyväksyä, että esim. joku muslimimies siivoaa naisten puolella suikhutiloissa? Voi jumalauta, kun niiden kulttuurissa naiset ei saa edes näyttää hiuksiaan vieraille!!
Luulen, että muslimimies joka laitetaan siivoamaan naisten suihkutiloja ajattelee, että suomalainen yhteiskunta ei arvosta naisia ollenkaan, koska ei halua suojella heidän yksityisyyttään millään tavalla.
Se, että naiset suomessa (olis sitten mikä etninen tausta hyvänsä) pakotetaan hyväksymään että esim. muslimimies tekee puettuna töitään ilkosillaan olevien naisten seassa osoittaa kyllä näille miehille, että yhteiskunta ei arvosta naisiaan.
Mä olen aivan pöyristynyt. En aio suinkaan pysyä kotona, vaan vaatia että lopetetaan tällainen pelleily. Ei kaikkea tarvitse suvaita. Minusta on aivan yhdentekevää se, että yleisissä saunoissa on kautta aikain ollut naispuolisia kylvettäjiä. Siitähän voivat sitten miehet valittaa jos haluavat vaihtoon.
Jokainen voi kuitenkin valita mille gynelle menee. ja musliminaisethan eivät mene kuin naispuolisille gyneille.
ja samaa mieltä on mieheni. Se vaan on jotenkin luonnollisempaa niin. Ainakin meille. Mutta kuten jo joku aiemmin mainitsi, Espoossa siivoilee kuka missäkin.
ap kertoo että miesten puolella oli naissiivooja ja 11 pauhaa tyrmistyneenä muslimi-miehistä.
ajatelkaas näitä teinejä tyttöjä tai murkkupoikia mitä meilläkin on,nyt selvivi syy miksei tuo 14v poika enään lähde meidän kanssa uimaan. Ja nämä siivoojat eivät olleet mitään tätejä, 2 nelikymppistä naista. Se joka menee gynelle valitsee itse kenelle menee,siivoojaa ei kait voi valita uimahallissa.
ap
Jos teitä yhtään lohduttaa niin siivooja ei yleensä katsele ihmisiä työssään. Miehet tulee joskus patsastelemaan ja tarjoamaan itseään jos nainen on siivoamassa miesten puolella, että asiakkaat ne yleensä kontaktia ottaa.
haluan itse päättää kenelle näytän alastoman kroppani,joo teineille nelikymppinen on täti,muttei ne sillekkään halua itseään näyttäää.
ap
jos siellä on joku mies siivoomassa naisten puolella. oon muuten samaa mieltä kun ap että itse haluan valita kelle näytän kroppani alastomana. ja samaa mieltä sen kanssa joka vouhkas niistä muslimisiivoojista. se näyttää just niille että suomessa ei arvosteta naiseutta.
Siellä meidänkin mies on raportoinut, että joku tyttö tuli luuttuamaan suihkuja kun hän oli lapsien kans siellä just pesulla. Ei kuulemma häntä häirinnyt, mutta ihmetteli vain.
Jos naisten puolelle pukkareihin ja suihkuihin tulisi miessiivoaja, niin lakkaisin kyllä käymästä uimahallissa ja tekisin asiasta ison valituksen.
Ja siivoajana kieltäytyisin menemästä toisen sukupuolen tiloihin silloin kun siellä on asiakkaita. Nyt kun tilanne on niin, että vain naissiivoojat käyvät miesten puolella, niin ei se minua häiritse jos ei miestänikään, mutta kyllä on melkoinen resurssipula...!
siivoamassa mm. suihkutiloja ja pukuhuoneita. Olisiko peräti yhden kerran joku mies vähän hämmästynyt. Koko tiimimme koostui nuorista naisista, ikähaarukka 16 - 21.
Näin ainakin minun mieheni on maininnut. Tosin ei ollut lainkaan kauhuissaan :-).
Enemmän minua ärsyttävät ne pojat, jotka tulevat äiteineen naisten puolelle, vaikka ovat jo sen ikäisiä, että osaisivat toimia itsekseenkin miesten puolella.
Meidän uimahallissa on vanhempien vastuulla hoitaa uimakoululainen altaalle ja jollei itse voi/halua mennä uimaan, on se tehtävä juuri noin. Esim. 6-vuotias ei vielä välttämättä selviydy yksin kaikista toimista.
uimakoululaisten äidit, jotka tulevat vaatteet päällää suihkutiloihin. Siivooja tekee työtään, mutta nämä äidit jotenkin ärsyttää. Siinä olen sitten alastomana pesulla viiden tuntemattoman puetun äiti-ihmisen edessä iik. äkkiä saunaan. Toki mies siivoojasta antaisin palautetta.
En ole ikinä nähnyt naistenpuolella miessiivooja. Hämmentyisin kyllä todenteolla ja tekisin valituksen jos sellainen tulisi eteen.
Mut naissiivooja miesten puolella ei kuulosta pahalta, enkä usko että miehet siitä niin paljon hämmentyvät kuin me naiset miessiivoojan nähdessään.
Tosin on totta, että ettei siivotessa ehdi juuri vilkuilla ihmisiä vaan työtä tehdessä on täys putkinäkö päällä;)
T. Terkkari-ja koulusiivoja.
näyttää mutta ei sitä kuka uimahallia siivoaa. Ainut mihin voit vaikuttaa on se että menetkö halliin tai et, halli on pestävä. Tuskin just sun kroppasi on niin ainutlaatuinen että se siivoja mies halvaantuu sinua katsomaan siinä siivouksen lomassa. Näkee kuitenkin satoja alastomia naisia päivittäin..
Hei haloo.. onko tehty nyt kärpäsestä härkänen??
Tämä menee samaan kategoriaan sen kanssa että kaupan kassa katsoo mitä kukin ostaa ja muistaa vielä kaiken..
jos mies olisi järkyttynyt siivoojista sukupuoleen katsoamtta.
Olisiko ap parempi, että siellä uimahallissa siivottaisiin vain iltaisin ja kävijät saisivat sitten lillua ja peseytyä pöpöissä ja paskassa päivät.