Onko kukaan käynyt noilla Vauvan uusilla sivuilla?
Mä en eka päässyt niille, mutta nyt toimi ja hyvältä näytti! Jotain kohtia en ihan tajunnut, se kirpputori oli outo, mutta kaipa sekin sieltä alkaa toimimaan. Nyt alkaakin lähtölaskenta näillä vanhoilla sivuilla, mitenhän noihin uusiin tottuu..
Kommentit (10)
Uudistettu vauva. fi on avattu!
Nyt sinulla on mahdollisuus ensimmäisten joukossa tutustua uuteen vauva. fi sivustoon. Sivusto on vasta beta-testauksessa eivätkä kaikki toiminnot ole vielä käytössä, mutta mielellämme kuulemme kommenttejasi jo nyt.
Palvelu saattaa olla ajoittain pois käytöstä asennusten ja testausten vuoksi. Vanha saittimme vauva. fi toimii kuitenkin moitteettomasti.
Uudistettu vauva. fi avataan kokonaisuudessaan viikolla 14. Silloin kannattaa vierailla sivuilla, sillä uudistuksien lisäksi luvassa on paljon kilpailuja ja mahtavia palkintoja!
Olin syvästi kiintynyt ihan ensimmäiseen versioon ja vasta nyt vuoden sisällä olen tottunut nykyisiin ja alkanut käymään täällä taas enemmän. Ja nyt taas tulee muutos.
Ärsyttävän vaaleenvihreetä tuo teksti. Mustaa olis paljon helpompi lukea. Ja muutenkin tuntuu yhtäkkiä hankalalta tuo systeemi... Mut ehkä sen voi oppia jos oikein yrittää.
Miks kaikkee tarvii aina uudistaa?!?
..hyvässä kuin pahassakin. Plussaa noi lehtijutut eri osioiden alla, näillä nykysivuilla kun ei oo ollut just mitään muuta kun keskustelut. Miinusta ehkä kaiken sekavuudesta, tosin se voi johtua myös siitä, ettei itse vielä ihan kaikkea sieltä löydä. Siellä luki jossain että vanhat keskustelut siirtyy, kai siis myös av.
Kyllähän siellä av näkyi olevan, mutta tyhmästi menee ne viestit..
Vanhalla vauvalla oli chatti, ja se oli kyllä ihan huippu. Tapasin siellä tosi mukavia ihmisiä ja sain hyviä kavereita sieltä.
Että AV pitää säilyttää entisellään... :-(
Tuosta vihreästä tekstistä valkoisella pohjalla ei saa mitään selvää.
vaikuttaa ihan hyviltä, vaikka kyllä näitä vanhoja tulee ikävä ;-)