Lue keskustelun säännöt.
Syyskuun salaisuudet!
25.11.2008 |
Mitä kuuluu, miten menee?
Meillä on alkanut sujumaan paremmin, kun tyttö täytti 3kk ja viihtyy jo hetken muuallakin kuin sylissä (tosin nytkin sylissä).
Yöt tyttö nukkuu suht hyvin, mutta vain ja ainoastaan mun vieressäni, omassa ihanassa prinsessasängyssään ei vaan suostu olemaan. Mikä kuulemma johtuu siitä että olo ennenaikainen ja siksi nyt oikein tankkaa läheisyyttä.
3kk neuvolassa mitat olivat 6200g ja 60,5cm, tosi upeasti kasvanut!
Useasti olette olleet mielessäni ja olisihan se kiva tavatakin, taidamme vaan kaikki asua pitkin poikia Suomea.
Mukavaa ja leppoisaa eloa teille!
:)
Mustaverho ja tytön tyllerö 3kk
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei rakas ystävä!!
Miten olenkaan ajatellut kuin teillä menee ja miettinyt miten sinuun saisi yhteyden! Ihanaa kun laitoit viestiä!
Meidän porukka menee syysvauvojen nimellä tätä nykyää, siellä on mukavasti sekä vanhoja tuttuja että uusia. Tule mukaan!
Ihanaa olisi kuulla vielä tarkemmin miten kaikki sitten lähti sujumaan, milloin tyttö pääsi kotiin, miten jaksoit sen ajan kun hän oli sairaalassa ja miten veljet ovat siskoon tykästyneet ja miten kaikki menee...ja ennen kaikkea: onko tyttö saanut jo nimen! Laitathan viestiä kun ehdit!
Meillä ollaan kans ylittämässä 3kk:n rajapyykkiä ja se jännittää kun tuo varmaan tullessaan paljon muutoksia. Muuten elo on aika rauhallista: Jaakko on pullopoika koska mulla oli maailman kamalin rintatulehdus (olin sairaalassa tipassa) ja maito ei vaan riittänyt. Nyt Jaakon paino on OK, eli ns. nollakäyrällä. Ruokinta sujuu muuten ihan OK, pulloraivareita saa säännöllisen epäsäännöllisesti. Ne onkin sitten lähes ainoa ongelma, muuten Jaakko on rauhallinen ja suht tyytyväinen poika. Nukkuu yöt yleensä n. 20-08 yhdellä syötöllä ja päivällä yhdet pitemmät päikkärit (n. 3tuntia) ulkona vaunuissa. Illat ollaan levottomampia, mistä lie johtuu. Onneksi ei ole ainakaan toistaiseksi vaikuttanut yöunille nukahtamiseen. Jotta elämä ei menisi tylsäksi (helpoksi?) ollaan lähdössä Kanarialle tammikuussa... Se jännittää jo tosi paljon!
Mutta nyt jumppaan.
Laitathan viestiä mahdollisimman pian!
T. Arkamamma ja Jaakko 12viikkoa