Vauva 2kk ja menkat alkoi
Luulin, etteivät kuukautiset ala vielä pitkään aikaan koska imetän! Esikoisesta menkat alkoi vasta vuoden päästä synnytyksestä kun olin lopettanut imetyksen paria kuukautta aiemmin. Voi miten tylsää :(
Miten teillä muilla?
Sitten toinen kysymys!
Jälkitarkastuksessa lääkäri löi paketin Yasmin-pillereitä käteen. Eikös e-pillerit ole kiellettyjä imetysaikana?!
Kommentit (3)
Eli näin täällä. Just ehti jälkivuoto loppua, kun menkat jo alko, n.5vk synnytyksestä. Ja niistä pillereistä, minipillerit imetyksen kanssa ok, mutta yasmin ei. Kannattaa kyllä keskustella jonkun muun lääkärin kanssa. Itse syön cerazette merkkisiä, käsittääkseni ainoa mitä imetyksen aikana saa syödä.
Mullakin ekasta lapsesta menkat alkoi 1kk päästä imetyksen lopetuksesta, eli n. 4kk iässä. Tästä toisesta synnytyksestä jälkivuoto kesti 6 viikkoa, eikä toistaiseksi ole menkkoja näkynyt kun vauva nyt 2kk ikäinen.
esikoisesta mulla alkoi menkat 1 kk imetyksen loputtua, eli kun poika oli tasan vuodn. kakkosesta ne allkoi kun tyttö oli 5kk, vaikka imetin... saas nähdä kuin käy nyt kolmannen kanssa...
t sokeritoppa ja poju 3 vrk