Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkään en tajua miten jotkut lapsettomat löytää tänne vauva sivuille...

Vierailija
06.03.2008 |

En mää vaan tajua, että tänne tulee jotkut lapsettomat hehkuttamaan kuinka ihanaa on kn ei ole lapsia. Mutta mitä ne vauva sivuilla sitten tekee? Taitavat kuitenkin salaa toivoa vauvoja itelleen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin yksinkertaiset löytää tänne sivuille?

Vierailija
2/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät edes halua lapsia vaikka niitä saisivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että täällä aihe vapaassa on juttua paljon muustakin kuin lapsista ja äitiydestä.

Vierailija
4/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muuten aina ihmetyttää, miksi lapsettomuuspalstat, etenkin vapaaehtoiset sellaiset, houkuttavat äitejä kuin hunaja kärpäsiä.

Vierailija
5/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytävät kyllä minne tahansa. Ymmärrän kyllä jos tänne tulee keskustelemaan kaikesta muusta kuin lapsista.

Onhan olemassa mm ellien Lapseton elämä -palsta (onkohan sitä enää?) jossa on nimenomaan tarkoitus jauhaa miten kauheita lapset ovat ja miten ihanaa on että niitä ei ole.

Haluaisin perustaa itsekin koiraton elämä -palstan.

Vierailija
6/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa minä eksyin.

Ei ollut vauvakuumetta, eikä ole senkään jälkeen näkynyt, viitisen vuotta olen täällä pyörinyt. Mutta mistäs sitä koskaan tietää haluanko lapsia joskus.

En kyllä ole koskaan sitä täällä hehkuttanut, jos se nyt tämän aloituksen pointti oli.

Vierailija
7/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella muustakin kuin lapsista niin onhan noita keskustelusivuja vaikka kuin ettei tarvi vauva sivuille tulla jos ei tykkää lapsista.

Vierailija
8/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani tulin sitten katsomaan...

Vierailija
9/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

keskustella muustakin kuin lapsista niin onhan noita keskustelusivuja vaikka kuin ettei tarvi vauva sivuille tulla jos ei tykkää lapsista.

Vierailija
10/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi mennä edes hieman syrjemmälle??

Vierailija
11/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki vapaaehtoisesti lapsettomat mitään hehkuta, vaan jatkavat päivästä toiseen ihan normaalia arkea. Minäkin olen monessa asiassa vähemmistössä mutta silti kai ihan vapaaehtoisesti lapseton. Tähän tottuu, ei tässä ole mitään ihmeellistä. En ole koskaan haaveillut lapsista. Silti minulla ei ole mitään lapsia vastaan ja olen erittäin ylpeä vuoden vanhasta veljenpojastani ja onnellinen siitä, että veljeni+puolisonsa hankkivat ensimmäisensä jo reippaasti alle 30-vuotiaina. Itse olen kohta 35.

Tänne palstalle " eksyin" vihjeen kautta. Minulle kerrottiin, että täällä saa nauraa ja nauranut olenkin. Käsittääkseni tämä on nimenomaan Aihe vapaa -palsta. Missään vaippapalstoilla en hengaakaan.

Vierailija
12/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työhöni esim. kuuluu seurata oman alani keskusteluja ja suunnitella toimintaa ja markkinointia sen pohjalta. Täältä saa hyvää pohjatietoa siihen, mistä nykyäidit ovat kiinnostuneita ja miten reagoivat eri asioihin.

Vierailija
13/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä vaan tajua miks kukaan haluaa tulla tänne valittamaan kuin kauheita ihmiset on kun niillä on lapsia kun ne puhuu vaan pissasta ja kakasta ja pikku vauvoista...Jos se on niin vastenmielitä niin eihän tänne ole pakko näitä juttuja tulla lukemaan

Vierailija
14/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en mä vaan tajua miks kukaan haluaa tulla tänne valittamaan kuin kauheita ihmiset on kun niillä on lapsia kun ne puhuu vaan pissasta ja kakasta ja pikku vauvoista...Jos se on niin vastenmielitä niin eihän tänne ole pakko näitä juttuja tulla lukemaan

Vierailija
15/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ne vihaakin niitä niinku!

Siis ainaskaan mun Jucca-Niculiinia ja Janelia Ciculiinaa ei voi vihata kukaan, ku ne on niin ihanii ja mä rakastan niitä niinku mielettömääääästi niinku!!!

Sellainen, joka ei haluu lapsia, voi käydä puhumassa tyhjästä ja surkeest elämästään jossain muilla palstoilla, joilla on kaikki sellaiset ihmiset, mitkä ei oo äitei.

Me äitit rulataan!!!

Vierailija
16/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo mainita lapsettoman elämän iloista. Onhan noita suomi24 sivulla palstoja joissa voi puhua vaikka kännyköistä.

Vierailija
17/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideillä ei taitais oikeesti edes olla aikaa näillä palstoilla hengata ;)

Vierailija
18/18 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ihmiset on vaan niin katkeria kun niillä ei ole omaa Sulo-Petteriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi