Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi, oi miksi, kannattaa tehdä enemmän kuin yksi lapsi?

Vierailija
13.03.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutenkin tiivis perhe/suku. Se antaa todella paljon elämään!

T. kohta kolmen äiti =)

Vierailija
2/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse saat enempi rakkautta. Ja on mukavaa kun on iso perhe, ja paljon lapsenlapsia mahdollisesti joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin etten tee enmpää, kuin tämän yhden. Lapsikin on jo kahdeksan ja ei enää varmaankaan kaipaa sisarusta.

ap

Vierailija
4/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään sitten kun omat vanhemmat kuolee. Sisarukset pysyy aina elämässä, ystäviä tulee ja menee. Sisaret myös kasvattaa, ovat mallina ja apuna. En keksi mitään huonoa mitä sisaruksissa on. Tosi lapsi joutuu taistelemaan äidin huomiosta toisinaan, mutta sekin on vain kasvattavaa.

Vierailija
5/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ainokaisten lasten säälittelyä, kun kuitenkin kaikki saavat itse valita kaverinsa - sisaruksiaan ei koskaan. Sit kun vanhemmat kuolevat, on elämässä kyllä muitakin ihmisiä, kuten aviopuoliso ja ystävät. Eipä kukaan vanhemmissaan riipu loppuelämäänsä.

Moni ainokainen vaikuttaa henkisesti tasapainoisemmalta kuin ison sisaruslauman jäsenet, johtuneeko siitä, että ovat saanut huomiota ja rakkautta tarpeeksi... Isojen sisarusporukoiden lapset ovat usein ahneita, omaa etuaan tavoittelevia ja kateellisia. Vanhemmilta koitetaan hakea kiitosta ja huomiota kaksinaamaisella käyttäytymisellä. Käytöstavat muutenkin ovat hakusessa isossa porukassa.

Perintöäkin jää vähän ja siitäkin täytyy tapella.

Vierailija
6/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa olen levoton, mutta loppuraskaudessa jo iloitsen, että meille taas lapsi tulossa. Kaikki on valmiina lapsen tulla!

Vierailija
7/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitään tylsempää kuin loputon pikkutenavan kanssa leikkiminen, eikä se ole edes kovin hauskaa lapselle tai mitenkään luontevaa seurustelua aikuisen ja lapsen välillä. Yksinäinen lapsi vaatii aivan älyttömästi viihdytystä eikä mun mielestä ole reilua laittaa sitä jonnekin " laitokseen" seuraa saamaan. Sen takia meillä on tekeillä toinen lapsia pikaisella aikataululla. Äidiltä saa sitten huolenpitoa ja syliä ja sisarukselta seuraa lasten toilailuihin.

Vierailija
8/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en tiedä mitään tylsempää kuin loputon pikkutenavan kanssa leikkiminen, eikä se ole edes kovin hauskaa lapselle tai mitenkään luontevaa seurustelua aikuisen ja lapsen välillä. Yksinäinen lapsi vaatii aivan älyttömästi viihdytystä eikä mun mielestä ole reilua laittaa sitä jonnekin " laitokseen" seuraa saamaan. Sen takia meillä on tekeillä toinen lapsia pikaisella aikataululla. Äidiltä saa sitten huolenpitoa ja syliä ja sisarukselta seuraa lasten toilailuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi