ONKO täällä ketään enää??? Jos, lue PYYDÄN!
Mitä mietlä olette siitä, että " pitäisi" tehdä lapsi rakastamansa miehen kanssa, siksi että tämä on jo " niin vanha" ... (älkää lukeko kirjaimellisesti...!)
Vaiko odotella vielä kunnes itse on 30-vuotias ja sitten koittaa suoko luoja lasta, siinä tapauksessa lapsen ollessa 10-vuotias mies olisi jo 50-vuotias...
Vaiko tehdä lapsi nyt, ja ehkä katua aikanaan " menettettyä nuoruuttaan" ...
Paha tilane:(
Parisuhde kunnossa, kaikki hyvin, mietityttää vaan se, että tässä voisi vielä muutaman vuoden matkustella jne.
Ja KYLLÄ, tiedän että MINÄ voin olla se joka huomenna jää auton alle ja kuolee...! Mutta toisaalta esi. lähisuvussani olen huomannut, että on parempi jos vanhemmilla ja lapsilla ei ole " paljoa" ikäeroa... Isovanhemmat jaksavat olla lapsen kanssa, ja näkevät jopa lapsenlapsenlapsensa, jne.
Kommentit (4)
Minusta se nuoruus on vähän yliarvostettua, baareissa juokseminen ja tollanen. Ei se oikeastaan ole minkään arvoista hommaa. Ja kaikkea muutahan voi sitten lastenkin kanssa tehdä.
Sanoisin ap että jos olet jo 2kympin paremmalla puolella niin go for it, eivät lapset tarkoita sitä että muu elämä lakkaa täysin. Tai miksi pitäisi odottaa 10v, voithan vielä yhden vuoden tai kaksi bilettää sydämesi kyllyydestä ja sitten alkaa lapsen yritykseen. Ei kai vuosi sinne tai tänne paljoa paina?
anna ajatuksen kypsyä, ei sinun tarvitse juuri nyt asiaa päättää. Sun sijassa odottaisin vuoden-kaksi
Mutta minunpa mies ei välttämättä niitä ihan justiinsa haluakkaan. Itse olen kahden vaiheilla, kova vauvakuume on, mutta samalla mietityttää, että alkaako jossain vaiheessa haikailla nuoruuden menojen perään. Toisaalta meikäläinen on kyllä baarissa juossu ihan tarpeeksi ja tuntuu, ettei tällä hetkellä kiinnosta sellanen yhtään.
Itse olen ehkä kallistumassa siihen, että tämän vuoden puolella aletaan yrittämään vauvaa, eikä mieskään nyt ihan punaista valoa näytä asialle.