APUA! Ette ikinä arvaa mitä mieheni teki!
Tuossa äsken olin vessassa pesemässä hampaita, ja mies oli taas jumittunut sinne paskalle. Siinä jotain juteltiin vähän, kunnes havahdun siihe, että mies vetelee nenästään pitkiä,limaisia ja sitkeitä mustia isojen toukkien näköisiä räkäpötköjä, (on metallialalla töissä ja tuppaa toi räkäki oleen vissii sen takia mustaa kun metallipölyä tulee nii paljon)
kysyin sitte et mitä ihmettä se tekee niin se vastas iha inostuneena keksinnöstään et :" Mä liimailen näitä tonne pöntön sisäpuolelle!" ja samalla näytti mallia laittamalla sen räkätoukkakäden haarojen välistä pönttöön, ja ilmeisesti liimas sen sinne seinään, koska kun oli vihdoin paskonut niin kurkkasin pönttöön niin sielähän niitä oli paljon. Liimaa siis sinne ylös, ettei edes mene veden mukana alas:)
En oo mikään tiukkis, eka rupes pirusti naurattaan, mut nyt rupes oksettaanki ajatus, et ne pitäis jotenki siivota pois sieltä? Onko muilla jotain samantyylisiä ellottavuuksia mitä mies harrastaa?:):)
Huh, mua kyllä etoo tuollainen tosissaan. Vähintään kirurgitasoinen käsienpesu saisi olla tehtynä ennen mun keittiöön astumista, jos tietäisin jonkun perheessäni harrastavan tuollaista...