APUA! Ette ikinä arvaa mitä mieheni teki!
Tuossa äsken olin vessassa pesemässä hampaita, ja mies oli taas jumittunut sinne paskalle. Siinä jotain juteltiin vähän, kunnes havahdun siihe, että mies vetelee nenästään pitkiä,limaisia ja sitkeitä mustia isojen toukkien näköisiä räkäpötköjä, (on metallialalla töissä ja tuppaa toi räkäki oleen vissii sen takia mustaa kun metallipölyä tulee nii paljon)
kysyin sitte et mitä ihmettä se tekee niin se vastas iha inostuneena keksinnöstään et :" Mä liimailen näitä tonne pöntön sisäpuolelle!" ja samalla näytti mallia laittamalla sen räkätoukkakäden haarojen välistä pönttöön, ja ilmeisesti liimas sen sinne seinään, koska kun oli vihdoin paskonut niin kurkkasin pönttöön niin sielähän niitä oli paljon. Liimaa siis sinne ylös, ettei edes mene veden mukana alas:)
En oo mikään tiukkis, eka rupes pirusti naurattaan, mut nyt rupes oksettaanki ajatus, et ne pitäis jotenki siivota pois sieltä? Onko muilla jotain samantyylisiä ellottavuuksia mitä mies harrastaa?:):)
Kommentit (21)
Vierailija:
Tuossa äsken olin vessassa pesemässä hampaita, ja mies oli taas jumittunut sinne paskalle. Siinä jotain juteltiin vähän, kunnes havahdun siihe, että mies vetelee nenästään pitkiä,limaisia ja sitkeitä mustia isojen toukkien näköisiä räkäpötköjä, (on metallialalla töissä ja tuppaa toi räkäki oleen vissii sen takia mustaa kun metallipölyä tulee nii paljon)
kysyin sitte et mitä ihmettä se tekee niin se vastas iha inostuneena keksinnöstään et :" Mä liimailen näitä tonne pöntön sisäpuolelle!" ja samalla näytti mallia laittamalla sen räkätoukkakäden haarojen välistä pönttöön, ja ilmeisesti liimas sen sinne seinään, koska kun oli vihdoin paskonut niin kurkkasin pönttöön niin sielähän niitä oli paljon. Liimaa siis sinne ylös, ettei edes mene veden mukana alas:)
En oo mikään tiukkis, eka rupes pirusti naurattaan, mut nyt rupes oksettaanki ajatus, et ne pitäis jotenki siivota pois sieltä? Onko muilla jotain samantyylisiä ellottavuuksia mitä mies harrastaa?:):)
Ei, mun mies ei tod. harrasta - ainakaan nähteni - mitään tuollaista... :/
Join tässä just aamukahvia samalla kun luen näistä, ruokahalut meni...
Siis miksi kukaan haluaisi tehdä jotain tuollaista etovaa ja lapsellista? Minua ETOISI itseänikin tehdä tuollaista, siis ihan omassa rauhassani. Mitä helvetin kiksejä kukaan saa jostain räkäpalleroiden liimaamisesta wc:n pönttöön? Minusta se kertoo jotain - ei niin kovin mairittelevaa - ihmisen henkisestä tasosta, jos hän kokee jotain halua ylipäätään leikitellä räällään, saati sitten liimailla sitä johonkin saniteettitilojen pintoihin.
Ja että tämä - aikuinen ihminen - sitten vielä kertoisi saati sitten näyttäisi sen jollekulle toiselle aikuiselle ihmiselle.
Minua etoi jo se, että ap:n mies istuu PASKALLA ja ap pesee HAMPAITA vieressä! Mitä vittua?
Siis kyllä meilläkin saatetaan pissalla käydä samalla, kun toinen on suihkussa tms, kun nyt on vaan yksi wc, mutta kyllä silloin, kun on isompi hätä, se ovi suljetaan. Ihan jo sen paskalla istujan takia; onhan se nyt vain sivistynyttä saada olla paskalla rauhassa. Eikä minulla ole tarvetta haistella mieheni paskanhajuja...Saati että sitten siinä vieressä pestäisiin hampaita. Paskalla käynti, veristen kuukautissuojien asettelu ym. ovat meillä kyllä sellainen raja, joka yksityisyydelle vedetään.
Voitko sä ap oikeasti nähdä romanttisessa ja eroottisessa mielessä ihmisen, joka vieressäsi punkee paskaa ja samalla levittelee räkäpötköjään pitkin wc-pöntön pintoja? Ja vielä esittelee sitä toimintaa innoissaan? Voiko sellaista ihmistä nähdä edes täyspäisenä.
Ja tämän kavahtaminenko on TIUKKAPIPOISUUTTA?
Vierailija:
Ja tämän kavahtaminenko on TIUKKAPIPOISUUTTA?
kapipoisuutta, niin sitten mä olen ihan mieluusti ja ylpeästi tiukkapipo. Mieluummin kun aivoton, lapsentasolle jämähtänyt, ellottava moukka.
Vielä enemmän kun tekee mieli sanoa " Hyi hitto!" ihmetyttää, että mikä aikuinen ihminen tuollaista haluaa tehdä ja siis miksi? Siis miksi se rään ruttailu kiinnostaa sitä miestä? Ja ihan tosi, mitä tämä harrastus siitä miehestä kertookaan?
Ihana puolustus meiltä kaikilta tiukkapipoisilta, nauran edelleen. :-DD
meillä vai yksi, mutta kohtuu iso vessa, ja miehellä sattaa liiottelematta mennä yli tunti kun on paskalla. Mulla ei oo aikaa jäädä valvoon ja odottan että koska se tulee pois et voin pestä hampaat. Eikä mua mitenkään edo se asia.
tai yleensä on samaan aikaan vessassa kun toinen on paskalla. Ei tulisi mieleenkään.
Ei kaikkea tarvitse jakaa.
ällöttävääääää!!! miten sä voit edes nukkua tollasen porsaan kanssa samassa sängyssä....
ja en ole tiukkapipoinen, ei vaan naurata tollaset tarha-ikäisten kakka-räkäjutut!!!!
kukaan aikuinen ihminen ei voi olla noin tyhmä!!!
muuta kysyttävää/sanottavaa,
Vierailija:
SAATTAISKO tää mitenkään olla sellainen " ihmiset on erilaisia, yksi käy yhdelle ja toinen toiselle" -juttu? Siis sekin että VOIKO olla samaan aikaan vessassa jos toinen kakkaa, ja/tai VOIKO sen jälkeen rakastaa.
Tykätäänhän me erilaisesta seksistäkin, eiks niin?
heidän vessatouhuistansa, vaikka olisi voinut lopettaa jo ensimmäisten sanojen jälkeen, joista jo huomasi mitä juttua on tulossa.
Mua vaan ei millään tavalla haitta se, että mies on paskalla samalla kun pesen hampaita. Ja sekä minä että mieheni käydään muutenkin vessassa aina ovi auki (ei nyt tietysti jos on vieraita ym mutta muuten) En näe siinä mitään etovaa tai pahaa, eikä mieheni paska omasta mielestäni edes haise. Koskeintaan joskus darra-aamuna kun on pahalla ripulilla niin saattaa vähän tuoksahtaa.
Eikä mua noi miehen tavat mitenkään ihmetytä tai okseta, kyllä mä iteki teen kaikkee itselleni ihan normaalisia mistä en kuitenkaan muille kertoisi. Ainoa asia mikä tuossa oksettaa on se, että joudun siivoamaan ne sieltä:)
Teidän mielestänne minun varmaan pitäisi jättää ihana mieheni ja lasteni mahtava isä tuon takia, mutta itse en nää mitään syytä:)
ap
Mun mies vetelee semmosia pieniä räkäkökköjä joka paikkaan, seiniin, tuolin alle ym. Itse tein tota vielä teininä mutta sittemin jäny. Ne kuivuneet köntit näkyy tosi ikävästi valkosissa seinissä, ja ollaan miehen kaa vitsailtu, et pitäis maalata seinät rään väriseks et ei näkyis:)
Hyi että voi ihmisillä olla tavat hukassa. Samaa mieltä olen kuin aiempi " tiukkis" kirjoittaja: en vois kuvitella näkeväni romanttisessa mielessä ihmistä, jonka kanssa juttelisin vessassa toisen paskalla istuessa. Yök. Kyllä jotkut toiminnot on hyvä tehdä ihan itsekseen, ja noi isot hädät kyllä kuuluu niihin.. Ehkä ollaan sitten tosi estyneitä mieheni kanssa, mut ei kyllä kumpikaan unohdeta lukita vessanovea kun mennään paskalle, ellei nyt sitten olla 40 asteen kuumeessa. Silloin vois lukko unohtua. Mut ei toinen meistä tunkis sinne siitäkään huolimatta. Ja tota räkäasiaa en viitsi edes kommentoida.....
Vierailija:
En näe siinä mitään etovaa tai pahaa, eikä mieheni paska omasta mielestäni edes haise. Koskeintaan joskus darra-aamuna kun on pahalla ripulilla niin saattaa vähän tuoksahtaa.ap
Plus viela se etta liimailee niita sinne ponton likaisimpaan kohtaan.. Toivottavasti pesee sentaan rapylansa reissun jalkeen...
Ap:n kirjoitus siis...