mitä ajattelette äidistä jolla on paljon lävistyksiä ja tatuointeja ja implantteja?
Kommentit (28)
Jos haluaa väkisin tehdä elämästään hankalampaa kuin se itsessään on, niin niittiä poskeen vain.
Hyvää yötä nyt, implanttipäät.
17
Minulla on ihan helppoa ja mukavaa. Miksi olet niin kovin vihainen/vihamielinen?
nuorempana minullakin oli vaikka mitä reikiä,vielä on nännilävärit, clithood ja kielokoru, muttaei siis mitään näkyvää, ei ole tatuointeja eikä muutakaan, ja ihan tavallisen näköinen olen ulospäin. Katson korkealle ylöspäin ihmisiä jotka uskaltavat olla oma itsensä, ja toivon että vielä joskus minäkin uskaltaisin:)
Tässä ketjussa ei kuitenkaan ole käynyt vielä ilmi, miksi jotkut haluavat kehonsa täyteen lävistyksiä ja tatuointeja. Ovatko ne teistä kauniita vai haluatteko viestittää jotain? Kysyn ihan ilman ennakkoasenteita.
Tunnustan etten ensimmäisenä ajattele, että wau mikä ilmestys - älyn, kauneuden ja persoonallisuuden ilmentymä. Tyyli on minulle vieras, ehkä pelottavakin. " Läpilävistetty ja -tatuoitu" henkilö herättää kysymyksiä muun muassa miksi joku haluaa RUMENTAA itseään ja onkohan henkilö tyytyväinen näkyviin koristuksiinsa vaikkapa 10 vuoden kuluttua, miten vaikuttaa työllistymiseen ym. Tulee mielikuva möröstä, joka yrmyilee ja pelottelee muita ;-)
Nämä kaikki vain mielikuvia, eikä perustu muuhun. Tuskin lävistykset tai tatskat vaikuttavat äitiyteen huonontavasti tai parantavasti. Pintaahan ne ovat.
Vierailija:
viittasin alunperin tuolla jakkupukukommentilla siihen, että n. 30-vuotiaiden oletetaan näyttävän joltakin
esim. käyttävän jakkupukua. Kun ei käytä, niin yritetään kategorisoida johonkin toiseen ryhmään (ikäistään nuoremmaksi.)t: 3
Minä olen 30-vuotias, enkä koe että minun ja ikäisteni oletetaan näyttävän tietynlaisilta, esim. jakkupukuihmisiltä.
7
Ne vaan ovat " se juttu" , itsellä ei nykyisin enää juuri ole, mutta mielestäni ovat kauniita, sopivat jollekkin ihmisille hyvin. Tykkää tyylistä muutenkin. Itselleni taas on tysi mysteeri miksi jotkut naiset pitävät esim. nutturaa? Haluavatko sanoa sillä jotain, vai onko se niiden mielestä kaunis? Kullakin on oma makunsa. Lävistystengiggaajissakin on eriläväreistä pitäviä tyyppejä, jotkut tykkäävät että niitä on paljon, jotkut tykkäävät että kohtuudella, toiset tykkää huulissa, ja toiset tissien välissä.
Kukin tavallaan. Ihmiset ovat erilaisia. Itselle tulee mieleen hyvin lävistetystä ja tatuoidusta äidistä että on " rento" äiti, huumorintajuinen ja ei liian tiukkis. Tällä taas en tarkoita, että olisivat hulttioäitejä, jotka lykkäävät lapselle viinapullon kouraan kun se täyttää kolme. Ja tämä eiole mikään yleistys, että kaikki punkkari/lävistetytmammat ovat rentoja ja huuorintajuisia, vaan tämä tulee ekana mieleen
Tiedätkö ei tarvitse olla kapinallinen ottaakseen lävistyksiä. Onko mielestäsi asioista keskusteleminen ja erimieltä oleminen jotenkin " kapinallista" ? Vai mihin perustat väittämäsi? Ja toiseksi, miks olisin " reikähuuli" ? Lävistyksiä voi olla ihan missä vaan. Elä ihan heti yleistä.