mitä ajattelette äidistä jolla on paljon lävistyksiä ja tatuointeja ja implantteja?
Kommentit (28)
oloinen (myönnän, ikärasismia sekin).
Muuten en nyt mitään ihmeempää ajattelis jos on muuten ihan hyvä tyyppi.
Ulkomuoto kertoo ihmisestä hyvin vähän.
Usein minua luullaan toki nuoremmaksi, koska en jaksa leikkiä jakkupukuihmistä
tänään oli just yhden jakkupukuperheen vesa leikkimässä ja sulavasti vaan selitti että kuinka monen tähden hotelleissa heidän perhe majailee ja mun tavislapset ei edes tajunnut niistä tähdistä mitään vaikka matkustelleet ovatkin. Kun en oo älynnyt tehdä numeroa siitä mikä on kuinkakin kallista ja hienoa..
ai siis sellaisia sarvia ja muita? no sitten ehkä voisin ensimmäistä kertaa nähdessäni vähän ihmetellä. mutta eipä ne implantit varmaan kenestäkään yhtään sen huonompaa tai parempaa äitiä tai isää tee... riippuu niin monesta asiasta, missä tapaisin tällaisen ihmisen, miten hän käyttäytyisi muuten jne.
ja iästä vielä, että jos ihminen on selvästi aikuinen, niin silloin hän on varmasti miettinyt tarkkaan niitä läväreitä ja implantteja ja muita. että eivät ole mikään teinivillitys.
- halu olla erilainen kuin muut?
- rohkeus olla erilainen kuin muut?
- ei se ulkokuori vaan se mitä suusta tulee ulos kun se aukeaa..eli ei koiraa karvoihin katsomista
Vierailija:
Usein minua luullaan toki nuoremmaksi, koska en jaksa leikkiä jakkupukuihmistä
Voisi kuvitella, että erikoisen näköinen ihminen on muita suvaitsevaisempi toisten ulkonäön suhteen. Mutta ähäkutti -eipäs olekaan niin aina.
Miksi ajattelet, että jakkupuku-ihmistä pitää " leikkiä" ? Toiset kun ovat ihan aidosti omia itsejään niissä jakkupuvuissansa.
t. 7, joka ei ole punkkari, ei jakkupukuihminen
Minulla moni muu juttu on elämässä arvoasteikolla ylempänä kuin jakkupuku. En siis jaksa leikkiä jakkupuku ihmistä kun ei ole mun juttu. Tuskin sinäkään alkaisit leikkimään hevaria, vaikka muut ikäisesi olisivat?
t: 3
esim. käyttävän jakkupukua. Kun ei käytä, niin yritetään kategorisoida johonkin toiseen ryhmään (ikäistään nuoremmaksi.)
t: 3
(jos ei olekin teini.)
Keskittynyt lähinnä oman kroppansa koristamiseen, tuskin siis kovin älykäs.
Käytätkö vaatteita? Laitatko hiuksiasi? Oletko jämähtänyt teiniksi? Miksi toisella tavoin koristautuva olisi jämähtänyt?
Se, että ottaa kummallisia läväreitä, kertoo nyt vain yleisesti ottaen tietynlaisesta erikoisuudentavoittelusta. Eihän sitä kukaan sinulle päin naamaa tule sanomaan, ihmiset kun tapaavat esittää suvaitsevaista, mutta tuskin kukaan normaaliälyinen niitä huvikseen laittelee ja nättinä pitää.
T. 17
Se ei ole enää nykyään mitään aitoa erilaisuutta vaan kliseistä erilaisuuden tavoittelua.
Sen asian tiedostaminen ärsyttää ns. älykkäitä ihmisiä.
Onko korvikset ihan jees? NE on , hui kauhistus, lävärit.
Juuri sellainen varsinainen äly ja väläys olet sinäkin.
17
Vierailija:
Se ei ole enää nykyään mitään aitoa erilaisuutta vaan kliseistä erilaisuuden tavoittelua.Sen asian tiedostaminen ärsyttää ns. älykkäitä ihmisiä.
Jos ärsyttää, älä tiedosta. En myöskään ymmärrä, miten sinä älykkyyden tähän niputat? JA minkä sortin älykkyydestä puhut? Sos. taidoissa ainakaan sinua ei vissiin ole hirmusti siunattu, kun käyttäydyt täällä netissäkin noin huonosti ja vihjailet toisia ihmisiä vähemmän älykkäiksi jkollain itse keksimilläsi perusteilla.
t: 3 älykkyydessä mensan jäsen ja akateemisesta suvusta, että silleen :D
olenko väittänyt olevani älykäs?
Anteeksi jos kerron teille mikä teissä ärsyttää. Olen itsekin ollut kapinallinen nuorena, mutta päässyt siitä yli.
17
t: tatskattu ja lävistelty punkkari-mamma