Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä lisukkeita keittolounaalle? Talkooporukalle...

Vierailija
05.03.2008 |

Meille huomenna tulossa muutamia talkoomiehiä puunsahaukseen ja meinasin tehdä jauhelihakeittoa ison kattilallisen.. Mitä hyviä lisukkeita sen kanssa voisi laittaa/tarjota? Ehkä jotain " ei niin tavallista" ...?? Entä jälkkäriksi, ideoita? =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitolle riittä minusta leipä ja siihen päälysiksi juustoa ja esim kurkkua ja tomaattia. tee vaikka valmiiksi voileipiä, ruispaloja ja sämpylöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi