Lue keskustelun säännöt.
Hyviä lisukkeita keittolounaalle? Talkooporukalle...
05.03.2008 |
Meille huomenna tulossa muutamia talkoomiehiä puunsahaukseen ja meinasin tehdä jauhelihakeittoa ison kattilallisen.. Mitä hyviä lisukkeita sen kanssa voisi laittaa/tarjota? Ehkä jotain " ei niin tavallista" ...?? Entä jälkkäriksi, ideoita? =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jauhelihakeitolle riittä minusta leipä ja siihen päälysiksi juustoa ja esim kurkkua ja tomaattia. tee vaikka valmiiksi voileipiä, ruispaloja ja sämpylöitä.