Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun pidän vaatekutsut ja juuri kukaan kutsuttu ei tulekaan!! =/

Vierailija
25.11.2008 |

Mulla tänä iltana Me&I lastenvaatekutsut, olen kutsunut 12 henkilöä joista tällä hetkellä 2 on varmoja tulijoita ja yksi epävarma! Vain pari henkeä on itse ilmoittanut tulevatko vai ei (vaikka kutsussa pyysin ilmoitusta), muilta olen joutunut kyselemään että miten on, tuletko vai et...

Tulijoita olisi ollut enemmänkin, mutta eräs tuttava piti juuri 2 viikkoa sitten ex tempore samat kutsut joilla oli sitten paljon porukkaa!! Vaikka tämä tuttava tiesi varsin hyvin, että minulla on nämä kutsut varattuna ollu jo ajat sitten!!

Varsin pieni asia maailmassa, mutta silti sapettaa aivan sietämättömästi!! Noloa jo esittelijänkin kannalta kun paikalla ei ole kun muutama hassu vieras! =/

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni onneksi ei ole ollut tuota ongelmaa, ongelmana on ennemmin se, että kutsuille tulisi enemmän porukkaa, kuin mitä taloon mahtuu. Onneksi meilläpäin kutsuille saa mennä myös asenteella "en osta mitään, tulin vain kahville". Itse käyn kutsuilla, joskus vaan jutellakseni muiden kanssa. Ja en koskaan ole saanut tai antanut paheksuvia katseita niille, jotka eivät osta mitään. Aina ei löydä mitään kivaa tai sitten on vaan rahaton, sitäkin meidän piireissä sattuu =)

Vierailija
22/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kosmetiikka kutsuille myös, mutta meilläpäin ei yksiäkään ole ollut. Noita kynttiläjuttuja vain ja niille ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia on kylllä ollut ja jotain pullaa, mutta nekin on juotu tuote-esittelyjä kuunnellen. Osaan itse ostaa kaupasta ne tuotteet mitkä haluan, eikä tarvitse kuluttaa aikaa jonkun vaatteen tai kipon ominaisuuksien kuuntelemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan