Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun pidän vaatekutsut ja juuri kukaan kutsuttu ei tulekaan!! =/

Vierailija
25.11.2008 |

Mulla tänä iltana Me&I lastenvaatekutsut, olen kutsunut 12 henkilöä joista tällä hetkellä 2 on varmoja tulijoita ja yksi epävarma! Vain pari henkeä on itse ilmoittanut tulevatko vai ei (vaikka kutsussa pyysin ilmoitusta), muilta olen joutunut kyselemään että miten on, tuletko vai et...

Tulijoita olisi ollut enemmänkin, mutta eräs tuttava piti juuri 2 viikkoa sitten ex tempore samat kutsut joilla oli sitten paljon porukkaa!! Vaikka tämä tuttava tiesi varsin hyvin, että minulla on nämä kutsut varattuna ollu jo ajat sitten!!

Varsin pieni asia maailmassa, mutta silti sapettaa aivan sietämättömästi!! Noloa jo esittelijänkin kannalta kun paikalla ei ole kun muutama hassu vieras! =/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mielelläni ostaisin jokusen ko merkin vaatteen mutta kukaan ei ole kutsunut minua:(

Vierailija
2/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meandin ylihintaiset rumat vaatteet ei vaan kovinkaan montaa oikeasti kiinnosta ja kotikutsujen ostopakko ahdistaa liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun ei tietysti muillakaan kutsuilla.. mutta näillä kutsuilla kun emännän alennus ei määräydy mitenkään yhteisostojen summan mukaan vaan henkilömäärän mukaan.

Mutta edes pelkälle iltakahville tulo kutsu ei ole houkuttanut... =( Eipähän tartte enää järjestää!

ap

Vierailija
4/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikko tulee kutsuja ties minne rättikesteille, mutta en tod. mene.

Tosi rumia vaatteita ja mitkä hinnat!!

Vierailija
5/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sama tilanne täälläpäin. jos oot sama niin voisin tullakin mutta en ole saanut virallista kutsua enkä tiedä missä asut. asia myös unohtui kun ei ole virallista kutsua.

Vierailija
6/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis käynyt tän sun tuttavasikaan kutsuilla, jos vaan on etukäteen kerrottu, että kyse on näistä myyntitapahtumista. Ja jos joku kutsuu mut sellaiseen varoittamatta niin voin kertoa, että mulla "ei ole rahaa mukana" enkä taatusti osta mitään enkä tule seuraavillekaan kutsuillesi, luvataan niistä mitä hyvänsä..

Vierailija
7/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperia ja me&i:ta ja partylitea ja ties mitä! En todellakaan tahdo ostaa noita ylihintaisia tuotteita ja joo, joo, ostopakkoa ei ole, mutta kuitenkin nyrpistellään kun mitään ei osta.

Mulla on iltaisin muutakin tekemistä kuin ravata kotikutsuissa. Eikö kutsujen järjestäjät pikkuhiljaa älyä olla kutsumatta, kun en ole koskaan mennyt..?

Ja vastaamisesta, itse yritän ilmoittaa, että en tule, mutta jos en heti kutsun saadessani vastaa niin helpostihan se unohtuu, kun EVVK!!!

Vierailija
8/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi omassa tuttavapiirissä ei oo pitkään aikaan ollut tämmöstä ilmiötä. En oo avoijmessa päiväkodissakaan voinu käydä moneen viikkoon sinä päivänä kun me siellä yleensä käydään, kun siellä on aina näin joulun alla jotain ihme tuote-esittelyjä ylihintasista tuotteista. Ärsyttää sitten olla ,kun ei kiinnosta ostaa. Tai sitten menee siihen hypeen mukaan ja ostaa jotain ylihintasta puolitarpeetonta tavaraa.

Vierailija
9/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin viime vk 98 euron maljakon partylite kutsuilta...

Vierailija
10/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun ei tietysti muillakaan kutsuilla.. mutta näillä kutsuilla kun emännän alennus ei määräydy mitenkään yhteisostojen summan mukaan vaan henkilömäärän mukaan.

Mutta edes pelkälle iltakahville tulo kutsu ei ole houkuttanut... =( Eipähän tartte enää järjestää!

ap

Pari kertaa olen jollain noilla kutsuilla käynyt, mutta enpä mene toiste, sellaista "oletpas kiittämätön kun et osta vaikka on järkätty kahvia jne jne" meininkiä se on ollut.

Vierailija
11/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä, niinkuin muutkin paikalle kutsutut äidit olivat lasten kerhosta tai puistosta tuttuja ja emäntä oli laittanut tarjolle monenlaista mukavaa syötävää ja tarjosi vielä hanasta viiniäkin.

Itse olin ajatellut viipyväni siellä n tunnin tai korkeintaan kaksi, mutta lopulta puolen yön aikaan kävelin sieltä kotiin (kutsut oli alkanut klo 18) niin mukavaa meillä mammoilla keskenämme oli.

Ihan varmasti menen uudestaankin jos kutsun saan.

Vierailija
12/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se nyt kauhean vaikea sanoa suoraan, että ko kutsut ei kiinnosta - ei tarvitse kutsua tai lähettää se viesti, että en valitettavasti pääse tulemaan. Itse tykkään käydä kutsuilla ja järjestää kutsuja ja tiedän hyvin, kenelle kannattaa lähettää kutsu ja kenelle ei. Mutta aina tulee tilanteita, ettei pääse tulemaan, joten olisi kohteliasta emäntää kohtaan ilmoittaa, ettei pääse tulemaan.

Vierailija
13/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&I kutsuilla ei ole mitään ostovelvoitetta! Niinkun ei tietysti muillakaan kutsuilla..

ap

mitä emäntä ja esittelijä osoittaa...

Vierailija
14/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi eräs tuttuni pyysi kutsuille ja moneen kertaan painotti että ota myös lapset mukaan ja vaikka mieskin jos haluaa tulla.

siis tämä naikkonen siis saa sitä paremmat edut itselleen mitä enemmän porukkaa.. voi video mitä touhua. onneksi ei menty, eikä mennä.

ja heh, että viinin voimallakin sitä yritetään kaupata niitä tuotteita näköjään. huvittavaa =)

Vierailija
15/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli todellakaan EI katsota ketään kieroon sen mukaan tuleeko noille kutsuille vai ei, ostaako ja minkä verran. Olen itse toiminut sekä emäntänä, vieraana että esittelijänä (Lingon&Blåbär, tosin lopetin homman kun palasin työelämään) enkä ole moista yleenkatsetta huomannut. Riippuu ilmeisesti "piireistä" aika lailla.

Vierailija
16/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t, entinen esittelijä

Vierailija
17/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se nyt kauhean vaikea sanoa suoraan, että ko kutsut ei kiinnosta - ei tarvitse kutsua tai lähettää se viesti, että en valitettavasti pääse tulemaan. Itse tykkään käydä kutsuilla ja järjestää kutsuja ja tiedän hyvin, kenelle kannattaa lähettää kutsu ja kenelle ei. Mutta aina tulee tilanteita, ettei pääse tulemaan, joten olisi kohteliasta emäntää kohtaan ilmoittaa, ettei pääse tulemaan.

Siis sellaisiille, jotka kusuvat minua kohteliaasti viettämään aikaa kanssaan ihan minua ja/tai jotakuta muuta ilahduttaakseen.

Sellaisille en viitsi ilmoitella, jotka haluavat vaan ansaita rahaa minun kustannuksellani. Kulu se on siitäkin kun joka paikkaan pitää ilmoitella että "valitettavasti en nyt pääse osallistumaan":

Vierailija
18/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tapauksessa ilta meni niin, että ensimmäinen tunti oli sitä tuote-esittelyä. Sen jälkeen esittelijä pakkasi tavaransa ja lähti pois ja me muut naiset kävimme pöytään herkkujen ääreen. Syönnin päälle saunottiin ja juteltiin mukavia naisten kesken.

Minulla oli mukava ilta. Jos joku muu ei siitä pitäisi niin siitä vaan

ja heh, että viinin voimallakin sitä yritetään kaupata niitä tuotteita näköjään. huvittavaa =)

Vierailija
19/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole tapana paheksua ketään, joka ei osta mitään! Enpä voisi tuollaista käytöstä kuvitellakaan... Riippuu ilmeisesti todellakin sitten piireistä missä liikkuu!!

Toi viinin tarjoaminen meni kyllä mielestäni hieman överiksi kyllä! =D

Ja mun tarkoitus ei ole todellakaan olla ahne ja hankkia sitä alennusta itselleni kauheat määrät!! Toivoisin vaan, että jokunen edes saapuisi/pääsisi/ilmoittaisi pääseekö paikalle... Taisi olla Me&I kutsuilla sellainen käytäntö, että jos paikalla on 1-10 henkeä niin saa pienemmän alennuksen, jos enemmän niin sitten ale suurenee. Täällä ei todellakaan kerralla saa paikalle 10 henkeä, ei sitten millään!

No, eipä tässä... joulutorttuja paistelen ja tein jo katkarapupiirakkaa ja porkkanakakkua että jääpähän meille enemmän jos ei montaa vierasta tule! =D

ap

Vierailija
20/23 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ystävä, joka harrastaa näiden erilaisten kutsujen järjestämistä. Riippuu erittäin paljon porukasta millainen tunnelma kutsuille tulee. Parhaimmillaan on ollutkin mukavaa, mutta toisinaan vain toivoo, että pääsisi äkkiä pois. Viimeksi en tuntenut kutsuilta ketään enkä pystynyt osallistumaan mihinkään kahvipöytäkeskusteluihin. Muut juorusivat keskenään joistain minulle tuntemattomista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi