G: Mistä lastenvaate- ja tarvikeliikkeistä hyvää palvelua?
Tuossa olikin jo ketju, jossa moitittiin joitain liikkeitä huonosta palvelusta. Listattaisiinko tähän niitä liikkeitä, joista saa hyvää palvelua.
Aloitan itse: eli aivan ihanaa palvelua olen saanut Tikkurilassa kauppakeskus Tikkurissa sijaitsevasta Lastentarvikeliikkeestä Pikku Hurmurista. Suosittelen!
Kommentit (24)
Vikingin goreja meille ei tule ikinä yhdellekään lapselle törkeen asiakaspalvelun takia reklamaation yhteydessä
Töpö:
Jr-Pukutalo Riihimäellä, Villiviikari Nokialla.
Tuossa 3 kauppaa joista olen aina saanut hyvää palvelua.
Nicky & Nelly on meidän kantapaikka : ) Nettikaupoista www.kuperkeikka.com ja www.pikkupingviini.fi olen saanut ykkösluokan palvelua (ja nopeata sellaista)
Sain taas tänään aivan ihanaa palvelua lasten kanssa Aapiskukosta, mutta bunuelliin en edes uskalla mennä kun siellä on aika nihkee tantta usein paikalla. Hyviä kokemuksia myös forumin JJstä vaikka harvoin siellä asioin. Kampin pikkuväki ihan ok mutta pompii ei niitä suosikki paikkoja. Pikku-kippari on kyllä kokemuksieni mukaan pääkaupunkiseudun kamalin lastenkauppa.
mutta Pikkuväki ja Tikkurilan Pikkuhurmurissa aina hyvää palvelua. Tampereen Nanouk on taas sieltä toisesta päästä ja vaatteet onkin jäänyt liikkeeseen. Kun samoja saa muualtakin vähemmän koppavalta myyjältä