Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä lastenvaate- ja tarvikeliikkeistä hyvää palvelua?

05.03.2008 |

Tuossa olikin jo ketju, jossa moitittiin joitain liikkeitä huonosta palvelusta. Listattaisiinko tähän niitä liikkeitä, joista saa hyvää palvelua.

Aloitan itse: eli aivan ihanaa palvelua olen saanut Tikkurilassa kauppakeskus Tikkurissa sijaitsevasta Lastentarvikeliikkeestä Pikku Hurmurista. Suosittelen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen myös minä saanut Tikkurilan Pikkuhurmurista! Aina.

Muissa liikkeissä (esim. Lastentarvike) riippuu kovasti myyjästä, mutta hyvää palvelua olen saanut sielläkin satunnaisesti.

Vierailija
2/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen liike on ainoa Helsinginniemellä sijaitsevista lastenvaateliikkeistä, jota voin varauksetta kehua palvelun suhteen. Kampin PoPissa on joskus joku ystävällinen myyjä, ja yleisesti ottaen ihan asiallista kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jr-Pukutalo Riihimäellä, Villiviikari Nokialla.

Tuossa 3 kauppaa joista olen aina saanut hyvää palvelua.

Vierailija
4/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Nanouk on kauppa, jossa saa aina hyvää palvelua. Iloisesti tervehditään ja kysytään voidaanko olla avuksi. Siellä saa myös rauhassa katsella, jos ei tarvitse " apua" . Suosittelen!

Vierailija
5/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumin ja Itäkeskuksen JJ tulee ihan heti mieleen.

Näistä netti-kaupoista olen saanut loistavaa ja nopeaa palvelua:

Kuperkeikka.fi

Vecculiini.fi

Anselmiina.fi

Keltainenkettu.fi

Seimi.fi

Sisukas.net

+ muutama muu, jotka pidän omana salaisuutena, toistaiseksi ;)

Vierailija
6/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava palvelu :)

Vierailija
7/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut hyvää palvelua ihan noissa Sellon kolmikossa. Aina välillä teen harharetkiä johonkin muualle, mutta sitten kun käyn tuossa lähikaupassa, niin tulen hyvälle mielelle. Siis puhun Bobosta, JJ:sta ja Po.Pista. Samoin Lohjan Bobossa on ollut aivan ihanaa palvelua kaikkina kertoina kun olen käynyt, mutta siellä on omistaja nyt vaihtunut helmikuussa, joten en tiedä, että onko tilanne vieläkin yhtä ihana.

Niin ja Stocka nyt on aina yhtä luotettava - tilaa, varaa ja saa palauttaa hutiostoksensa. Veikkaanpa että aika harva muu liike olisi suhtautunut mun " hutiostokseen" yhtä hyvin. Ostin nimittäin muutama vuosi takaperin hatun pojalle ja kotona huomasin, että sitä ei saa pestä. Kun vein sitä takaisin Stockalle, niin Stockan myyjä totes, että ihan älytön on lapsen hattu, joka pitäisi joka kuran jälkeen viedä pesulaan ja päätti laittaa heti asiaa eteenpäin toimittajalle... Mulle olisi riittänyt kyllä ihan vaan rahat takaisin hatustakin ;-)

Mut pari liikettä mua on jäänyt mietityttämään eli en enää muista... Mikä liike oli aikaisemmin Kämpissä? Oliko se Pompii? Entä mikä oli aikaisemmin Myyrmannissa JJ:a vastapäätä? Autatteko dementikkoa?

Vierailija
8/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Melban pohdintoihin vastaus.

Vierailija
9/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli

Sellon po.p

Kampin pikkuväki

Sisukas.net

Vierailija
10/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Bam-Bam sen täytyi olla. Kiitos. Vielä kun joku muistais sen Myyrmannin liikkeen ;-)

Vierailija
11/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumin (muualla en ole asioinut) JJ:ssä on erinomaista palvelua. Myyjät ovsaavat auttaa esimerkiksi oikean koon valinnassa. Siellä on jotenkin hyvä henki.

Vierailija
12/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuoren Nipsussa.

Pompiin palvelu on ollut ihan ookoo. Uuden Gaudete Kidsin palvelu oli ystävällistä.

BamBamissa oli todella kehno palvelu, ei haittaa ettei enää ole olemassa.

Vierailija
13/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Juu. Bam-Bam sen täytyi olla. Kiitos. Vielä kun joku muistais sen Myyrmannin liikkeen ;-)

Vierailija
14/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aiemmin siellä oli sellainen vanhempi mies, joka oli super-tyly.

Mutta nyt viimeksi siellä asioidessani palvelu oli loistavaa ja myyjät ystävällisiä. Liikkeen tilat on vaan rumimmat mitä olen nähnyt.

Itse olen saanut hyvää palvelua Po.pissa (kummassakin liikkeessä), Sellon Bobossa sekä myös tuossa parjatussa Pompiissa :) (tosin olen kyllä kuullut siellä sellaisiakin kommentteja, mistä joku olisi saattanut loukkaantua)

Vierailija
15/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen Bobon muistan, mutta oliko se silloinkin Bobo, kun siellä myytiin mm. Rasavillin haalareita... Jotain muutosta siinä ainakin tapahtui, jos oli Bobo myös aikaisemmin, niin vaihtuiko siinä omistaja jossain vaiheessa tms.?

Vierailija
16/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on JR pukutalo Riihimäellä

Itse tulee asioitua hHyvinkää, Riihimäki, Hämeenlinna, Mäntsälä akselilla lähinnä ja kyllä JR pukutalo on asiakaspalvelussa ykkönen =)

Vierailija
17/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Pikku-Kipparissa. Täällä parjatussa Pompiissakin on ollut hyvä palvelu yleensä. Po.Pissa minusta ihan normaali - siinä mielessä, ettei he nyt suoranaisesti aktiivisia ole, mutta apua saa tarvittaessa.

Stockalla on myös hyvä palvelu ja vähän semmoinen vanhanajan meininki. Siitä tulee hyvää mieli. Myös siitä, että soittaessa ei kuulosta puhelimessa, että kiire on.

Vierailija
18/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ystävällistä palvelua olen saanut, ja en ole koskaan kuullut heidän puhuvan muuta kuin " työasioista" asiakkaiden kuullen.

Vierailija
19/24 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ne joita yleensä käytän ja joissa palvelu pelaa =)

- Stockmann

- Pompii

- Kampin Gant (varsinkin kun asia koskee lastenvaatteita)

- Lastenpuoti Daisy&Don

- Itiksen, Forumin ja Sellon JesperJuniorit

- Pikkuväki

- Nanouk

Vierailija
20/24 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelua kyllä saa ja yleensä nopeasti, mutta se on jotenkin niiiiin tyrkyttävää ja sellainen fiilis tulee, että jos et osta, niin on " oma vika jos et osta meidän hyviä tuotteita" .

Viimeisin esimerkki noin reilu kuukausi sitten oli Poivren laskettelupuku vanhemmalle, alen jälkeen hintaa jäi silti vielä monta sataa euroa (yli 300 e?). No, pointti harkintaani ei ollut hinta, vaan se että mahtuuko puku nippa nappa edes tämän talven, saati ensi talven johon sitä ajattelin - tuossa vaiheessa kun lumesta ei ollut edes tietoakaan. Myyjän sanatarkka kommentti oli että " No eihän se haittaa jos se ei mahdu kuin pari kertaa, onhan teillä kuitenkin pikkusisko joka voi sitä käyttää" .