Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä huomasin TAAS ajattelevani eroa. Minä olen kurja ihminen.

Vierailija
05.03.2008 |

Mulla on tosi hyvä mies, joka osallistuu koko perheen asioihin. Suorastaan helmi mieheksi.

Kuitenkin usein ajattelen eroa. Minulla on ihan mahdottoman korkea vaatimustaso asioille.

Esimerkkinä vaikka se, että jos huomaan mieheni jättäneen kertomatta minulle jotain asioita, turhaudun ja siitä eroajatukset taas lähtevät.

Oikeasti minulle olisi varmasti parempi joku vaimonhakkaaja, ryyppäävä, pettävä, k*sipäinen mies.

En vaan osaa arvostaa miestäni tarpeeksi.

Minut saisi ampua!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryyppää ja panee muita muijia teidän keittiön pöydällä samalla kun sinä kuuntelet sitä ähinää ja litinää makuuhuoneessa.

Edes mennyt valtakunnansovittelija Reini olisi ollut sulle just sopiva mies. Väkivallasta en tosin tiedä mutta sehän toi vieraan muijan kotiin ja nylkytti sitä vaimon kuunnellessa

Vierailija
2/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano itsellesi että " ohhoh, olenpa mä taas ylikriittinen - kaikenlaisia älyttömiä ajatuksia tuleekin mieleen" ja siirry ajattelemaan jotain muuta.

Mä itse huomaan ajattelevani eroajatuksia joka yö kun mies kuorsaa, mutta ei se ole todellista. Sillä hetkellä vain tuntuu aina että elämä olisi ihanan helppoa jos ei tarvitsisi sietää kuorsaavaa miestä vaan saisi asua lasten kanssa keskenään... Oikeastihan se ei tietenkään mene ihan niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko että harkitset tämän tästä vaihtavasi hänet johonkin vaimonhakkaajaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä