Oletko rahallisesti kipeässä tilanteessa?
Onko sinulla oikeasti todella kova pula esimerkiksi vauvanvaatteista tai muista pienen lapsen tarvikkeista mutta sinulla ei kertakaikkiaan ole varaa hankkia niitä?
Mitä tarvitsisit, miksi?
Kommentit (13)
Mitä vaatteita eniten?
4, olen pahoillani, rahaa en voi antaa. :(
-ap
Mulla löytyy just noita 74cm tytön vaatteita.
Ne on kyllä käytettyjä kahdella tytöllä mutta mielestäni ihan käyttökuntoisia.
-ap
Mulla ei ole, ja juuri nyt vauva kiukkuaa - enkä ehdi sellaista siis tekemään. 3
ja vanha isokokoinen mikroaaltouuni, sen taidan kyllä roudata kaatikselle, ei sellaista kukaan huoli edes ilmaiseksi.
Mutta lapset kasvaa ja aina tarvitaan jotain uutta... eli lottovoittoa ootellessa ;)
Vierailija:
Mutta lapset kasvaa ja aina tarvitaan jotain uutta... eli lottovoittoa ootellessa ;)
Monitehot on tietty hurjan kalliita jo halpiksina.
vähän kulahtaneet mutta ajavat vielä asiansa kyllä jonkun pikkuäidin leikeissä :)
Avun takia, vai siksi että näät muiden ahdingon?
Vierailija:
Monitehot on tietty hurjan kalliita jo halpiksina.
Valitettavasti tarvitsen monitehot.
Olet varmaan muuten itse silmälasiton... kyllä niissä kehyksissäkin on joitain huomioonotettavia seikkoja silloin kun joutuu jatkuvasti pitämään laseja. Ei voi ottaa vain niitä halvimpia, jos ei ne edes sovi päähän.
11
Vierailija:
Vierailija:Monitehot on tietty hurjan kalliita jo halpiksina.
Valitettavasti tarvitsen monitehot.
Olet varmaan muuten itse silmälasiton... kyllä niissä kehyksissäkin on joitain huomioonotettavia seikkoja silloin kun joutuu jatkuvasti pitämään laseja. Ei voi ottaa vain niitä halvimpia, jos ei ne edes sovi päähän.
11
Itselläni on niin pieni pää että tarjoussangat ovat järjestään liian isoja.
Esimerkiksi vanhemman lapsen synttärilahjasta.