Ai ett, viimein löyty tärkkelyksetön litran sokeroimaton hyvänmakuinen jogurrti.
Kommentit (14)
Useita hyvänmakuisia tärkkelyksettömiä löytyy. Mitä oikein syöt?
Ainakin litran tönkkä maustamatonta rasvaista krekujukua Lidlistä, t. ei-ap
Millä merkillä muka on litran jogurtteja?
Juustoportin Hyvin -jogurtti. Mango on ehdoton suosikkini. Siinä on mangososedttakin puolet enemmän ( 13,5% ) kuin vastaavassa kilpailjan tärkkelysjogurtissa.
Tuota vaan ei ole joka kaupassa, Valiota ja Arlaa vaan. Prismasta ja K-supermarketista oon bongannu.
Hiilaritonta siis. Mahtaa olla siinä pitkä lisäaineluettelo, kun hiilaria sisältävä maito on perusraaka-aineena.
Vierailija kirjoitti:
Useita hyvänmakuisia tärkkelyksettömiä löytyy. Mitä oikein syöt?
No siis noita maustamattomia tietty löytyy paljonkin, mutta hedelmää sisältävät sakeutetaan lähes aina noilla tärkkelystököteillä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hiilaritonta siis. Mahtaa olla siinä pitkä lisäaineluettelo, kun hiilaria sisältävä maito on perusraaka-aineena.
Ap puihui tärkkelyksettömästä, ei hiilarittomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, munapää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeroimaton hedelmäjogurtti? Täytyy olla joku näistä jotka sisältävät vain hedelmän omaa sokeria. Niitä onkin vähän. Ja sisältäähän perusraaka-aine eli maito laktoosia, joka voi olla pilkottu pienemmiksi sokereiksi: glukoosi ja galaktoosi.
Itse käytän vain makeuttamatonta (no sugar) soygurt by Alpro. On hyvää ja sakeaa, marjat lisään itse pakkasesta. Edelleen ilman sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeroimaton hedelmäjogurtti? Täytyy olla joku näistä jotka sisältävät vain hedelmän omaa sokeria. Niitä onkin vähän. Ja sisältäähän perusraaka-aine eli maito laktoosia, joka voi olla pilkottu pienemmiksi sokereiksi: glukoosi ja galaktoosi.
Itse käytän vain makeuttamatonta (no sugar) soygurt by Alpro. On hyvää ja sakeaa, marjat lisään itse pakkasesta. Edelleen ilman sokeria.
Luit aivan oikein, sokeROIMATON. Ei sokeRITON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jogurttiahan tuo ei ole.
Jaatko tietosi kiitos! Olen samaa mieltä kanssasi.