Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa Electron kelpaa mutta Visa ei! Siitäs saitte te typerät Electronin haukkujat

Vierailija
04.03.2008 |

iltasanomat. fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1496420

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoo siinä on et saa ostaa luotolla? Itse käytän käteistä rahaa ja joo saisin kyllä luottokortin, mutta ei kiitos.

Vierailija
22/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta electronissa ei ole mitään ideaa. Ja on todella noloa jos pankkiin ei saada yhteyttä joten sillä ei voi maksaa. Nimimerkikllä kerran antanut nuorelle parille 2 eur kun käteinen ei riittänyt, Electron ei toiminut, automaatti kaukana ja takana piiiitkä jono... Niin noloa! Mä häpesin heidän puolestaan niin että annoin rahat niin pääsivät lähtemään.

Mitäs noloa siinä oli? Eihän se heidän syytänsä ollut, että kortti ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tiedätte että käteisellä maksaminen tulee kalliimmaksi kaupalle kun kortilla maksaminen..

itse olen tyytyväinen electroniin,en haluaisi edes maksaa luotolla. miksi tekisin niin jos rahaa on muutenkin. pankkikorttia en tarvitse koska electron ajaa samanasian,enkä tiliä edes ylittäisi. alaikäisenä sain electronin enkä todellakan luovu siitä luotolliseen. luottokortin hommaan siinävaiheessa kun amerikan matka on ajankohtainen. sinne kun tarvii esim. hotelliin kirjautuessa luottokortin. siinä kans yksi maa jossa kaiki hoidetaan luotolla.

itseäni kyllä ihmetyttää välillä miksi jostkut ostavat luotolla pieniäkin ostoksia,isommat niinkun sohvat tms. ymmärään,nehän on kiva maksaa pienemmissä erissä jos ei sitten etukäteen säästä. jokainen tyylillään. naurettavaa täälä silti on haukkua ihmisiä sen perusteella mitä maksuvälinettä ne käyttää..käteinen tai kortti,sama se. luotolla ei kannata ostaa,se opn fakta.

Vierailija
24/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivisa !!!!!!!!!!!!!!

Ziiztii niinku vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kaikilla, joilla on Visa, on myös pankkikortti. Joten se siitä riemusta sitten, ap.

Vierailija
26/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron myönnetään kaikille. Eli sitä käyttävät ne ruput idiootit, jotka eivät saa luottokorttia. Ja teinit tietenkin.

Vierailija
27/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tsekkaa tilin joka maksulla, jotta vinguttajan ei tarvitse edes yrittää ymmärtää raha-asioistaan mitään.

Vierailija
28/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Electron myönnetään kaikille. Eli sitä käyttävät ne ruput idiootit, jotka eivät saa luottokorttia. Ja teinit tietenkin.

Vierailija
29/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat liian laiskoja nostamaan käteistä. Sitten koko jono seisoo kun myyjätär ottaa lauantaina alkuiltapäivästä suoraa yhteyttä maksajan tilille. Eikö niitä rahoja voisi nostaa käteisenä, säästyisi toisten ihmisten aikaa?

Visa Electron ei ole sen kummempi kuin automaattikortti, sillä saa vain käteistä. Piste.

Vierailija
30/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa selvää, ennen kuin täällä puhisette.

Esim. Stockan luottokortti - mulla ainakin ilman pankkikorttia.

Vierailija
31/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostaisin luotolla, kun tililtä löytyy aina rahaa maksuun kuin maksuun. Eipähän tarvitse maksaa korkoja ja kuukausimaksuja luottokortista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi