Kenelle tarjoat kahvia? Sähkömiehelle, nuohoojalle vai et kenellekään?
Mun mummoni tapasi aina nuohoojalle ja oikeastaan ihan kenelle vaan tarjota kahvit. Keitti ne vaikka Jehovan todistajallekin.
Itse en ole keittänyt kahvia nuohoojalle, sähkö- tai putkimiehelle, talomyyjälle.
Odottaako nykypäivänä nämä ihmiset kahvia vai ei?
Kommentit (8)
ja vuokrahan luonnollisesti kuittaantuu sillä
kun yleensä ovat pidemmän päivän meillä. Nuohoojalta kysyin, maistuuko kahvi, mutta niillä on niin hurja tahti, ettei paljon ehdi kahvittelemaan...
Mutta tässä äskettäin kävi parin tunnin hommassa maaseudulla ja siellä kutsuttiin ruokapöytään. Ja tietenkin kavipöytään kavitunnin aikana.
Ajattelin, että niille maksetaan kuitenkin paljon, joten menkööt syömään ruokatunnillaan.
Putki- sähkö- yms en ole tarjonnut.
kahvit. Tunnelma on aina ollut lupsakka ja esimerkiksi putkimiehet tulevat meille kiireenkin keskellä ilolla esimerkiksi päivän varoitusajalla. Minusta kahvien tarjoaminen on pieni vaiva ja iso ilo...
Häntä oli aina todella vauikea saada paikalle ja tuli aina vaan kääntymään. Jotta sai hommansa tehtyä piti melkein kädestä pitää kiinni. Oma-aloitteisesti saatikka ihan ypöyksin ei kyllä tehny mitään. Ei siinä enää tehny mieli kahvia moiselle vätykselle keitellä. -7-
Voisin tarjota mutta luulen että voisivat ymmärtää minut väärin nykypäivänä jos alan tarjota päiväkahveja. ;)
30v nainen