Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykästä katosi soittoääni. Voiko korjata?

Vierailija
25.11.2008 |

Nokian 4 vuotta vanha peruskännykkä, toimii muuten, mutta soittoäänet eivät kuulu, ei myöskään puhelinta avattaessa se pimpelipom eikä herätyskello. Näppäinäänet toimivat kyllä, samoin itse puhelin kaikilta muilta osin.

Ei huvittaisi ostaa uutta puhelinta, joten kysynkin, onko kenelläkään kokemusta vastaavan vian korjauttamisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin eilen näyttämään puhelintani Nokian omaan huoltoon. Aika suoraan sanoivat, että ei kannata lähteä korjaamaan, 20 euroa maksaa jo pelkkä katsominen, tuloksesta ei mitään taetta ja yleensä huoltolaskut yli 50 euroa.

No minä sitten harmistuneena katselemaan uutta kännykkää. Menomatkalla olin jo huomannut, että yhdessä liikkeessä hinnat olivat paljon halvemmat kuin Nokian kaupassa. Menin sitten sinne kun olin ensin aikani räplännyt näyttelykännyköitä.

Sitten tässä liikkeessä sain tehtyä päätöksen, että osttan tietyn halvan mallin. Sitten myyjä sanoi, että heillä olisi nyt hyvä kytkytarjous joulun alla. Kavahdin ensin, sillä en periaatteessa suosi kytkykauppaa.

No, nyt kävikin niin, että paljon paljon paremman puhelimen kuin mitä olin ajatellut, saikin kytkyssä uuteen liittymään entisillä puheluhinnoilla ja 24 senttiä kalliimmalla kuukausimaksulla ja kännykästä menee 1 euro kuukaudessa kahden vuoden ajan, eli 24 euroa tuli puhelimen hinnaksi. Operaattoriakaan en vaihtanut, sillä olin jo heidän asiakkaansa. Vain liittymän nimi muuttui, ja puhelinlaskua tulee kuussa lisää 1.24 euroa. Asiakkaana pitää olla se kaksi vuotta, mutta kun hinnat ovat muutenkin markkinoiden halvimpia, niin mikäs siinä sitten.

Nyt olen ihan ihmeissäni täällä, kun opettelen käyttämään kaikkia toimintoja plus kameraa&radiota ja yritän siirtää tietsikalta yhden pätkän soittoääneksi. Tietyllä tavalla olen harmissani että kännykät ovat tällä tavalla kertakäyttökamaa, mutta toisaalta on hauskaa kun on uusi luuri. Ehkä näin on ihan hyvä, jos olisin vielä muutaman vuoden käyttänyt vanhaa puhelintani, olisi vaihtoponnistelu ollut vieläkin isompi. Näin tää kotiäiti pakotettiin taas kehitykseen mukaan :)

Vierailija
2/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi korjaus maksanut sen verran, että suosiolla ostin uuden 50 euron halpispuhelimen.

Vierailija
4/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puhelimeni tekee välillä samaa ja vika korjautuu sillä, että "buuttaan" puhelimen ottamalla akun hetkeksi pois. Sitten taas toimii.

Vierailija
5/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä toi sattuu, tossa mun nokiassa, toi on tähän mennessä auttanut

Vierailija
6/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinta mutta akkua en ole irroittanut. Kiitos vinkeistä, kerron kohta miten kävi.

ap

Vierailija
7/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan irroittanut sitä koko tänä aikana, kun olen puhelimen omistanut. Täytyy varmaan kuitenkin lähteä liikkeeseen häpäisemään itsensä. En muista edes puhelimen mallia, kun olen näköjään heittänyt sen ostopakkauksen ohjekirjoineen pois.

Kiitos kumminkin avusta.

ap

Vierailija
8/9 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei auttanut :(

ap

Vierailija
9/9 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma Nokia 610 ja äänet hävisivät. Vaikka vaihdat ohjeiden mukaan äänet päälle tai äänet pois, ei mitään vaikutusta. Ääniä ei kuulu kun puhelin soi. Taitaa koskea kaikkia ääniä, sillä myöskään soittoääniä ei pysty kuuntelemaan, kun valitsee listasta sopivaa ääntä. Ei kuulu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän