Mitä meinaatte ostaa miehillennen joululahjaksi?
Tää on jokavuotinen ongelma.
Viime vuonna ostin kultaisen kaulaketjun. Nyt olin jo ajatellut että ostan partakonen, mutta joskus kun tuli puhetta niin sanoi että ei halua vaan käyttää partahöyliä..
Ilmeisesti ne perinteiset kalsarit ja suklaata...
Kommentit (16)
Oikeen hauskaa reissua teille. Itse en kyllä nyt jaksaisikaan lähteä pienen vauvan kanssa, mutta jospa ens jouluna....
päätettiin ettei osteta toisillemme lahjoja. päätettiin että ostetaan yhteiseksi lahjaksi kunnon videokamera.. saa sit esim. ens vuoden yllätyslahjat ja koko joulun kuvata videolle ;)
Periaatteessa oon sitä mieltä ettei me toisillemme mitään kallista ainakaan ostettas, mutta ite sain viime vuonna niin kalliita lahjoja että jäi hieman kaivertamaan..
Ja mies ois todellakin ansainnut pelivehkeensä :D
olen huomannut että niitä se leluosastolla katselee kun luulee etten huomaa ;)
tykkään siitä itekkin, mutta kääräisen miehelle pakettiin. Myös lapset varmaan innostuvat.
ja ehkä sitten illalla jotain ... ;)
No mutta siis tarkoitus olisi että sitten tammikuussa käytäisiin yhdessä katsomassa vaikkapa jotain elektroniikkaa (tietokonejuttuja, uutta digikameraa, kännykkää tms..) Lapsille on tärkeää että jouluna on (paljon)lahoja, jos ovat siihen tottuneet, isäntä osaa ja jaksaa odottaa alennusmyynteihin ja koska itseasiassa joululahjan ostan hänen rahoillaan niin ei pistä pahaksi vaikka se siirretään tammikuulle :))
pistän lasten lahjoihin senkin rahan. ollaan siis näin sovittu.
mutta Siljan de luxe päivä Tukholmassa risteily helmikuulle + Benettonin kylpytakki ja kylpypyyhe ostettuna.
Toisaalta, minä halusin sinne reisuun ja vanha kylpytakki vetelee viimeisiään --- olisi tarvinnut uuden oli joulu tai ei.
Me emme osta mitään toisillemme. Hänelle kuulemma riittää kun rakastan häntä.:)
Lisäksi angorasta tehdyn lämpökerraston. Eipä sitten muuta.
Ostan tuohon wiihin sen fit laudan=)simpsons boxwja myös vois harkita=)
viime vuonna annoin lahjakortin joka sisälsi kaksi leffalippua ja vapaaillan vaimon kanssa kahdestaan hyvän ruoan ja leffan parissa.
ja sit meinasin ostaa nenäkarvatrimmerin ja gymstickin :D
yhteiseksi lahjaksi uudet tyynyt ja peitot,nukkumisesta kun koko perhe pidämme niin :) Ylläriksi ajattelin pullon Dooley`sia ostaa miehelle,jotta voipi uutena vuotena herkutella...
vaan joululahja on yhteinen jouluostosreissu jonnekin, tänä vuonna Lontooseen. Teemme sen joulukuun alussa ja ihan kahdestaan, parin kolmen yön reissu. Sieltä lahjoja lapsille sekä rentouttavaa yhdessäoloa meille molemmille.