Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vähän hävettää myöntää mutta
04.03.2008 |
mä oon jotenkin oudosti kiintynyt tähän palstaan vaikka täällä pyöriikin välillä täysin älyvapaata porukkaa.
Kommentit (3)
että mukaan on helppo tulla, ei tule yhtään sellaista kuppikuntalaisfiilistä mitä muilla palstoilla tulee, sellaisilla joihin pitää kirjautua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
että mukaan on helppo tulla, ei tule yhtään sellaista kuppikuntalaisfiilistä mitä muilla palstoilla tulee, sellaisilla joihin pitää kirjautua.
Ei tarvi vetää mitään roolia.
Alue: Aihe vapaa
Ja olen sinkku, eikä mulla ole edes lapsia, saati että olisi suunitteilla.. *nolona tunnustaa*