Ystävälläni on uusi mies
Jokin tässä miehessä minua epäilyttää. Aiemminkin on ensivaikutelma osunut oikeaan, mutta nyt en osaa määritellä mikä nyt on vinossa.
Miten saisin ongittua miehestä tietoa? Tiedän vain kaupungin missä asuu ja että on maanrakennusalalla yrittäjänä, etunimen, iän ja että pelaa jääkiekkoa.
En uskalla ystävältäni enempää udella ettei arvaa minun etsivän törkyä miehestä. Olen vain niin huolissani ystävästäni ja asun itse niin kaukana etten voi tilannetta tarkkailla.
Kommentit (11)
Minusta nyt tässä miehessä on jotain jonka vuoksi ystäväni joutuu vielä kärsimään.
T:ap
ehkä olet vain mustis ystävästäsi etkä pidä ketään tarpeeksi hyvänä hänelle
minusta olisi vain ihanaa jos ystäväni löytäisi rinnalleen elämänkumppanin.
Näen ystäväni vain tekevän samoja virheitä mitä itse olen tehnyt ja itse poltin näppini niin pahoin että meni todella pitkään että opin taas luottamaan miehiin.
Juuri noiden omien virheiden vuoksi olen osannut ystäväni suhteista löytää ne ongelmat heti. Missään vaiheessa en niistä ole ystävälleni mitään sanonut, etten vain sotkisi asioita väärillä tulkinnoilla.
Vierailija:
minusta olisi vain ihanaa jos ystäväni löytäisi rinnalleen elämänkumppanin.Näen ystäväni vain tekevän samoja virheitä mitä itse olen tehnyt ja itse poltin näppini niin pahoin että meni todella pitkään että opin taas luottamaan miehiin.
Juuri noiden omien virheiden vuoksi olen osannut ystäväni suhteista löytää ne ongelmat heti. Missään vaiheessa en niistä ole ystävälleni mitään sanonut, etten vain sotkisi asioita väärillä tulkinnoilla.T:ap
Molempien miehet on täydellisiä idiootteja. Toiselle suhteelle annan 5 vuotta ja toiselle 7. Molemmat ovat saaneet kitkerää palautetta ystäviltään. Päätin siis olla hiljaa, ja olla tavoitettavissa kun alkaa rytisemään.
En ole niin röyhkeä, että kehtaisin mennä kummankaan kotiin selittämään, että kato nyt mikä onneton nössö tuo on tai kato nyt mikä onneton jyyrä tuo on.
Katsellaan.
Mä en kyllä edes kehtais ruveta urkkimaan toisten elämää.. anna ystäväs tehdä omat valinnat ja elää myös niiden kans
Vierailija:
Molempien miehet on täydellisiä idiootteja. Toiselle suhteelle annan 5 vuotta ja toiselle 7. Molemmat ovat saaneet kitkerää palautetta ystäviltään. Päätin siis olla hiljaa, ja olla tavoitettavissa kun alkaa rytisemään.En ole niin röyhkeä, että kehtaisin mennä kummankaan kotiin selittämään, että kato nyt mikä onneton nössö tuo on tai kato nyt mikä onneton jyyrä tuo on.
Katsellaan.
Kai nyt kuka vaan voi ennustaa suhteelle tietyn kestoiän, kun suurin osa kuitenkin eroaa jossain vaiheessa! Harva löytää eka kierroksella kumppanin loppuiäksi.
Miksi et anna " ystäväsi" elää omaa elämäänsä??? Elätkö jotenkin hänen kauttaan kenties??? Vai onko niin että toivot hänen suhteiden menevän nurin,jotta saat pitää " ystäväsi" jonkinlaisessa otteessasi??? Oletko ihan terve???
jo ekan parin vuoden jälkeen kauheat ongelmat, mutta nainen ei näe sitä. Niin eiköhän sen arvaa miten käy. Varsinkin kun puhelin pirisee harva se ilta, että nyt se teki näin ja nyt noin.
Molemmille ystävilleni toivoisin pelkkää hyvää, vaan ei taida lykästää tälläkään kierroksella.
missään vaiheessa en ole ystävälleni päätelmiäni kertonut tai suhteen päättymisen jälkeenkään sanonut, että tiesin tuon.
Olen yrittänyt olla aidosti mukana elämässä ystäväni onnea ja sitten surua.
Edellisessä suhteessä ystävälläni alkoi tulla alkoholista liian hallitseva. Useamman päivän putkia joivat ja töissä oltiin humalassa tai krapulassa.
Nytkin tässä uudessa suhteessa on alkoholi voimakkaasti mukana ja mielestäni ystäväni on muuttunut kovasti. Olen todella huolissani, en tiedä miksi en siihen mieheen luota.
edellisen kohdalla tein päätelmäni heti kun ystäväni puhelimessa suhteestaan kertoi. Se päätelmä osui oikeaan. Ystävälleni en vain koskaan asiasta mitään sanonut, tarkkailin vain kauempaa että homma pysyy hallinnassa.
Nyt en tiedä mikä minua häiritsee miehessä, ehkä monen asian summa. Nelikymppinen, hyvännäköinen sinkkumies, ei lapsia ja on vapaa? Asuu kunnan vuokrayksiössä?
Miksi ei ole kenellekkään kelvannut? Mihin rahat menee kun ei ole omaisuutta kertynyt? Juoppo? Peliriippuvainen? Sitoutumiskammoinen?
Olen varmaan jo ihan harhaluuloinen! Omien virheiden myötä olen vain oppinut havainnoimmaan hälytysmerkkejä.