Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Kesäkeijut vk 48*****

25.11.2008 |

Aloitanpa uuden pinon, vaikka hiljaista onkin.

Kommentit (31)

21/31 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut paljon uusia viestejä:) Kiva oli lueskella kuulumisia taas!!:)

Täällä pettymys oli tänään kova, kun ei sitä kirjettä kättäriltä vieläkään tullut:( No huomenna soitan sitten sinne ja kyselen uudelleen...Oon tosi hätäinen mut haluan vaan tietää(niin kun olen monesti jo kertonutkin;)... No jospa huomenna sitten selviis jotain:)

Muuten ei kummalisuuksia...tavallista olemista ja vointia!!

Hyvää vointia<3

Anneh ja pikkunen 9+3

Vierailija
22/31 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.)

Sunnuntai-iltana kun kävin reippaasti esittäytymässä, niin täällä ollaan taas :)

Mulle/meille ei mitään uutta auringon alla, yhä niitä raskausoireita odotellessa...

Eli esim. mammavaatteet saa rauhassa olla vielä lainassa kaverilla... Laihduin kesällä kakkosta kanniskellessa sekä eka raskausviikoilla niin paljon etten aikuisiällä ole koskaan ollut niin kevyt, joten mahdun loistavasti omiin vaatteisiini! Saa nähdä, millon mulle kasvaa minkäänlaista mahaa...

Naikkari lähetti eilen postia: np-ultra olis 10.12. sillon kai se sit selviää, et onko tuolla mahassa oikeasti joku... Ja helmikuun alussa sit tuo rakenne...

No mutta... Esikko odottaa lounastaan ja äitiä tanssimaan Frööbeleitä, joten mukavia marraspäiviä keijut!!!

Luuk@ ja Oiva 9+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! :)

Remontin, muuton ynnä muun härdellin takia en ole ehtinyt koneella olemaan. Ja nettikkin on toiminut täällä uudessa kodissa vasta muutaman viikon joten aika turhaa se sitä ennen olisi ollutkin. ;)

Välillä tuntuu vaikealta uskoa että onkohan sitä raskaana ollenkaan kunnes sitten tulee kuvottava olo. Noita kuvottavia oloja mulla on silloin tällöin lähinnä iltaisin kun nälkä alkaa jo olemaan.

Viikkoja on nyt 11+2 ja olen jo kahdesti päässyt vauvelia ultran kautta kurkkimaan. Ensin viikoilla 6 + jotain ja toisen kerran 8+6 kun ensimmäisellä kerralla ultraaja sai näkösälle 2 pussia. Toisessa ultrassa varmistui että 1 siellä vain on kasvamassa ja kaikki hyvin.

Ultraaja sanoi että kaikki on niin hyvin kuin olla voi eikä keskenmenon riskiä ole näkyvissä. Helpotti kovasti. Vauvasta olemme nyt viikonloppuna kertoneet miehen vanhemmille, mun vanhemmat ja yksi veli tiesivät jo aiemmin.

Toistaiseksi olen käynyt vain kerran neuvolassa jossa lähinnä vain täyteltiin papereita ja pari viikkoa siitä labrassa verikokeissa. Ensi viikolla on sitten tiedossa lääkärillä käynti viikoilla 12+1 ja sitä seuraavalla viikolla np-ultra viikoilla 12+6. Toivottavasti np-ultrassa kaikki on hyvin. Sen jälkeen varmaan uskaltaa jo alkaa tosissaan uskomaan maha-asukkiin. Jotenkin välillä iskee sellainen epätodellinen olo.

Vierailija
24/31 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tiistaina np-ultrassa ja siellä kaikki hyvin. Kyllä se vaan kummasti mieltä rauhoittaa kun pääsee pikkuisen näkemään ja tietää että kaikki on hyvin. Jotenkin sitä vaan kaipaa jotain "käsin kosketeltavaa" todistetta siitä että masussa oikeesti on joku.

Mammavaatteista oli puhetta, mä käytin esikoista odottaessa tavallisia vaatteita, luulen että niillä mennään nytkin. Mä käytäin sellasia tosi matalavyötäröisiä farkkuja ja sitten koitan löytää vähän pidempiä paitoja siihen kaveriks. Esikoista odottaessa mulla tuli maha näkyville vasta aika myöhään, töissä rupesivat huomaan vasta viidennellä kuulla, nyt ensimmäinen kaveri kysy varmaan 10+ viikolla että onko meille tulossa vauva, saas kattoo millanen jätti musta nyt sitten tulee.

Joko Anneh on saanut kutsun kätilöopistolle?

Huomasin että aika moni toivoo tyttöä, mulla ihan sama homma, kun on yks jo ennestään niin olis helpompaa kun tulis toinen sit perään, tosin mä kyllä vähän luulen että poika olis tulossa (kuinkahan sitä sitten osaa hoitaakkaan?) mutta sen näkee sitten laitoksella.

Nyt on pakko mennä, koira tekee taas jotain typerää ja tyttö koittaa sammuttaa tietokonetta joten lisää sitten seuraavalla kerralla.

Ruu rv tasan 12

25/31 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsua ei kuulu kättäriltä...tänään soitin sinne ja kyselin josko jotain edistystä ois asian tiimoilta, mutta siellä oli niin töykeä akka puhelimessa et ei kyllä mitään rajaa. :( Jäi tosi kurja fiilis ja miehen kanssa puhelimessa puhuessa itkukin sitten tuli!!Maanantaina yks nainen siellä sanoi et soita parin päivän päästä uudelleen jos ei oo kuulunut mitään, et kun nyt on menossa kutsujen lähettäminen niille, joilla viim. kuukautiset ollut 20.9 (mulla 21.9)...no kuvittelin et viim. keskiviikkona tai torstaina ois tullut kutsu vaan ei... =( Eli odotellaan, odotellaan...

Muuten täällä menee ihan hyvin, pahaolo on ollut jo lähes kokonaan takanapäin, mutta väsymys ei kyllä oo väistynyt minnekään...iltaisin oon aina ihan kuitti!!!(ja välillä myös päivisin ihan tööööt;) No mutta se kuuluu asiaan ja oon onnellinen oireista!!!

Mulla maha on kyllä pullahtanut vauvamasuks..."makkaramaha" ollut muutenkin, mutta nyt maha on pyöristynyt ja se on kova...ei kauaa siis peitellä tätä raskautta kyllä töissä, eikä muutenkaan...!!Tuntuu oudolta et maha näkyy näin selvästi vaikka on vasta 9+4....

Hyviä vointeja kesäkeijut<3

Anneh kera pikkunen 9+4

Vierailija
26/31 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olittepas olleet ahkeria kirjoittajia! Tai sitten mulla on ollu liian kiire, etten ole ehtinyt aiemmin juttuja lukemaan...

Mulla on nyt pahoinvointi helpottanut ja pääkivut myös, mutta väsymys vain jatkuu.

Tämän päivän on ollu kurkkukipeenä niin että viikonlopuksi saan varmaankin flunssan kaverikseni :(

En nyt avannut viestejä toiseen ikkunaan, enkä kuollaksenikaan kykene muistamaan teidän niccejänne ulkoa joten nyt mennään näin...

Mulle tuli kans kutsu siihen Pre-klampsia (tai jotain) tutkimukseen ja ajattelin osallistua. Toinen kutsu tuli synnytyspelkotutkimukseen. Siihen osallistun varmaan myös.

Tyttöä meillekin toivotaan, esikoinen on poika. Pojasta olisin kyllä myös onnellinen, sitten saisin helpommin miehen ylipuhuttua kolmanteen ;)

-Rainy 11+2-

27/31 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihdoin ja viimein tuli kutsu kättärille tänään. Eli eka ultra ois 11.12. nyt täytyy vaan maanantaina soittaa ja yrittää vaihtaa sitä kellonaikaa, kun miehelle oli vaikea aika päästä mukaan....ja tietty omat työvuorot pitäs saada venkslattua sen mukaan...no katellaan, mut ns. "pahimmassa" tapauksessa mennään tohon aikaan mikä saatiin...Mut kyllä mä miehen mukaan haluan, se on vissi ja varma!!

Muuten tänään ollut hyvävointinen päivä, väsy alkaa vaan vähän painaa ja kauppaan tarvis lähteä...no kai se siitä:)

Mitäs teille muille?!

halein, anneh kera pikkunen 9+5 <3

Vierailija
28/31 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintsu23: ei jessi syntynyt ulkomaan matkalla, , viittasin vaan viimeviikkoiseen uutiseen, jossa finnairin koneessa oli syntynyt finnairin historian ensimmäinen vauva.

Tosiaan kyselin neuvolassa tuosta lentomatkustamisesta, niin yhtiöt vaatii viikon 28 jälkeen lääkärintodistuksen... ja matkan ajankohtana mulla olis jo 34 tai jotain noita viikkoja, niin jätän ihan suosiolla väliin, on nää synnytykset menneet niin pikaiseen tahtiin aiemmin, etten todellakaan luota johonkin lääkärin lausuntoon.

oon yrittäny löytää sopivia äitiyshousuja itelleni, mutta aika heikolta näyttää, tällähetkellä ei henkkamaukalla ole yhtään koon 36 housua varastossa, eikä sivujen mukaan oo tulossakaan. Myöskään huutonetti ei tuottanut tulosta. Mulla on yhdet ruskeat sammarit tuossa kaapissa, mutta kun ne on kokoa 38, niin ei istu. ja toiset housut on lappuhaalarit, mutta ei ainakaan eddellisissä raskauksissa maha turvonnut niin paljoa, että niitä vois käyttää: jää vaan tyhjä pussi mahan kohalle. Kaippa mä ahtaudun viellä normihousuihin, jos vaikka rikastuisin, että olis varaa kattella muualtakin kun hm:stä.

niin ja, soitin tänään tuonne nlk:lle, kun tuli ultrakutsujen lisäksi se joku ylimääräinen kutsu maaliskuulle, niin se on kuulemma lääkärintarkastus, tarkastelee siis kohdunsuun tilannetta silloin....

täällä valittaa: Rocka + kakkonen 10+5

Vierailija
29/31 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tänne kuuluu ihan hyvää. Nyt viikon ajan on toiselta puolelta nipistellyt nivusten yläpuolelta, mutta se lienee ihan tavallista. Steppaamisen lopetan parin viikon kuluttua, mutta hoidan työt siihen asti. Se ei todellakaan taida olla sopivin liikuntamuoto raskaanaolevalle. Koko kevään aion kyllä sitten muuten jatkaa liikkumista, mutta vähän rauhallisemmin ja matalammalla sykkeellä.

Olo ei ole vielä mitenkään hehkeä, vaikka näinä aikoina kuulema "pitäisi" olla. Viikot 12 ja yli kuitenkin, eli riskit km:n suhteen pienet. Ensi perjantaina oleva np-ultra hieman jännittää. (Ja vieläkin ihmettelen, miksi täällä on se ajankohta niiiiin tarkka, jos ei muualla kerta ole???)

Eipä muuta tällä erää. Ai niin, ekat mammafarkut ostettuna, vatsa on varsinkin iltaisin niin iso ettei mahdu enää normihousuihin.

Winnie rv12+3

Vierailija
30/31 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocka01: Oon huomannut ihan saman, et henkkamaukalta on lähes kaikki hienot äitiysvaatteet loppu! Just tänään piti viel tilaa noita vaatteita, eilen oli viel muistaakseni mun kokoa nois yhissä housuissa, mut ei enää tänään.. :D Laitoinkin just asiakaspalveluun viestiä, et hei täytelkääs niitä nettihyllyjänne, on aina loppu.

Omaa napulia: Kipeenä tässä ollaan. Miehellä keuhkoputken tulehdus, sai 8 päivän antibiootit. Ja nyt itsellä kans kamala limayskä ja sattuu joka paikkaan. Eikä asiaa tietenkään auta nuo solusalpaajat mitä mun pitää syödä, niiden takia mulla ei oo yhtään vastustuskykyä.. :/

Mahan mittasin tuossa, 95cm näytti ympärysmitta, tuntuu että nyt tosiaan tarviis niitä äitiyshousuja!! Joten ne pitää ostaa kyllä heti kun mahdollista.

Mahaa on nippaillut taas, nyt hieman kovempaa ku ihan alkuviikoilla.

Tsemppiä kaikille, älkääkä tulko kipeeks, sitä on liikkeellä!! :)

T:Meevi ja pikkuinen13+5

Vierailija
31/31 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocka01:lle lähinnä tässä tietoa, minkä vastauksen sain asiakaspalvelusta kun kysyin, että milloin tulee lisää äitiysvaatteita nettikauppaan.

"Äitiysvaatteita on tulossa nettiin lisää heti, kun kevätsesongin tuotteet otetaan mukaan sivuillemme.

Tämä tapahtuu varmaankin joulun aikoihin. Talven mallistoa ei ole enää valitettavasti tulossa lisää varastoomme. " :)

T:Meevi ja pikkuinen 13+6