Lue keskustelun säännöt.
Mikä olisi paras välikausiasu 2-vuotiaalle pojalle? Suosittele merkkiä!
03.03.2008 |
Etsin hyvää välikausiasua 2-vuotiaalle pojalleni, joka on noin 88 cm pitkä ja hoikka/normaali. Mikä olisi hyvä merkki?
Entä kannattaako ostaa kaksiosainen asu vai yksiosainen haalari?
Meillä on käytetty tähän asti pelkästään Reimatecia ja nyt vasta tajuan, että ne mallit eivät käy meidän lapselle. 86-senttinen talvihaalari oli liian lyhyt ja siis pieni, mutta 92-senttinen oli kuin teltta ja siinä oli vaikea liikkua. Ovatko ne Reimatecit tarkoitettu vähän pulleammille...?
Kaikissa vaatteissa käytössä on koko 92 cm. Kannattaako se ottaa myös keväthaalariin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä ostin meidän hoikalle ja sirolle 2-vuotiaalle remun babymallisen haalarin kokoa 98cm! (tammikuussa 2v neuvolassa pituutta oli 85cm). Mutta vielä on kevätkeleihin aikaa, ja kokoa puvulle pitäisi riittää vielä syksykeleillekin...nyt käytössä ollut babymallinen talvireimatec kokoa 92cm ja sekin ihan ok. Itse olen huomannut, ettei meidän pojulle istu noi vyötärömalliset puvut.
Viimekeväänä käytettiin kokoa 80cm, jolloin käytössä Jonathanin 80cm vyötärömallinen vk-puku vm.-07, oli kapeaa mallia ja oli muuten ok, mutta hihan ja lahkeensuut olivat mielestäni aika tiukat.
ja lassien supratech kokoa 80cm vyötärömallisena meni viimevuonna mökkipukuna, muuten ok, mutta hihoissa oli meille pituutta liikaa ;)