Sormustesti OV
Oletteko kokeilleet sormus-juttua lapsen sukupuolen selvittämiseksi ja miten se tehtiin? Pitikö paikkansa?
Kommentit (17)
mummo teki kun esikoista odotin. siitä onkin jo yli kahdeksan vuotta, mutta Hän pujotti sormuksen hiukseensa ja piti sitä vatsan päällä. Muistelen (en ole siis varma) mutta että jos pyörii ympyrää on tyttö ja jos heiluu edestakaisin olisi poika, meille näytti poikaa ja poika syntyi
ja ennen raskauksia on tehty.. onko kyse sitten äidin ituitiosta tai mistä en tiedä mutta paikkansa on pitänny.
No mulla näytti kolmea poikaa, mutta nyt on sormus muuttanut mieltään enkä ole saamassa yhtään lasta! Lapsia en voi saada, mutta miksei sormus tiennyt sitä heti eli eikö siis olekaan erehtymätön...? :D
Miamilaisesta pienestä luomu-synnytys paikasta vai mikä lie ja siellä kätilöt tekivät tota testiä ennen ultrausta ja piti paikkansa tyyliin joka kerta. Outoa! Itselläni heilui kun kellon viisari... jännä nähdä tuleeko poika. Mulla on itsellä ollut tyttö fiilikset raskauden aikana. Saas nähdä:)
ap
että sormus alkaa tekemään liikettä ihan itse. Miten se voi olla...en ymmärrä:O/
Kertokaahan miten tämä sormustesti tehdään? Enpäs ole ennen moisesta kuullutkaan..
Harmi vain, etten muista kumpaa sormus veikkaili.
Tytön kuitenkin sain.
tehdään sitten et otat aidon (kelta) kultaisen sormuksen ja irrotat yhden hiuksen päästäsi, mihin solmit sormuksen kiinni. Sitten menet makaamaan selällesi ja joku pitää sormusta mahan päällä ilmassa. Sormus joko alkaa heilua kun kellon viisari =poika tai tekee ympyrää =tyttö. Mulla piti paikkansa ekassa raskaudessa ja kuukauden sisällä saa nähdä pitääkö paikkansa myös tässä.
myös kaikille tekemilleni testi on ollut oikeassa--
käsittääkseni testiä ei voi tehdä muille kun raskaana oleville--
Olin jo saanut neljä lasta kun tein kavereiden kanssa testin sterilisaation jälkeen.
-poika. kuoli
-poika
-poika
-tytär, tässä vaiheessa oli sterilisaatio tehty ja sormus pyöri taas hyvin vähän aikaa tyttöä ja poikaa perään. Ihmettelin kovin tulosta.
No erosin, puratin sterilisaation ja aloin odottaa kaksosia, toinen tuli viikolla8 pois, poika syntyi v36 ja voi hyvin edelleen tänä päivänä.
Sen jälkeen ei ole pyörinyt vaikka olen piruuttani kokeillut, no en voisi enää saadakaan!
työkaverin kanssa tehtiin oltiin molemmat raskaana.
Ranteen kohdalla keskellä muutama sentti ihon yläpuolella pidetään silmäneulaa joka on pujotettu lankaan ja pidetään langoista kiinni. Neula sojottaa ensin kohti suoraan kohti rannetta ja
sitten neula alkaa tekemään joko pyörivää tai heiluriliikettä.
Minulla oli heiluri - tuli poika.
Työkaverilla oli pyöreä liike - tuli tyttö.
Uskon testiin 100 %, ja sen voi tehdä vain raskaana oleville ei muille sillä kertoo kumpaa odotetaan.
Tehdään kämmenen päällä, pyörii: tyttö, heiluu: poika. Niin monta kertaa alkaa liikkumaan kun lapsia on tulossa elämäsi aikana. Oma sormus, oma hius pitää olla.
testattiin mun mahan päällä ja poikaa näytti! Poikaolo mulla vähän on ollutkin. Ilmotan sitten elokuussa kuinka testi piti paikkansa ellen nää sukupuolta huhtikuun alun rakenneultrassa! =)
ja kahta poikaa näytti. Eka lapsi on poika ja toinen on masussa- uskon että poika on tämäkin. Myös äidilleni on ennustettu että saa kaksi lastenlasta- poikia.
Toisaalta kaverille tehtiin testi mahan päältä pari viikkoa ennen synnytystä. Selkeää poikaa näytti- tyttö tuli, eli se siitä 100% varmuudesta...
tyttö, tyttö, poika. Mulla on kolme lasta, mutta järjestys onkin poika, tyttö, tyttö. Raskauksien aikaan tehtynä tuo testi piti paikkaansa ja näytti joka kerta oikein kumpi on tulossa. Tyttöjen kohdalla sormus alkoi pyöriä tosi lujaa ja testaaja totesikin, että onpa villi tyttö. Ja näin kävi; tytöt ovat meillä tosi vilkkaita.
ja näiden jälkeen tuli vielä todella epäselvä, ei pystynyt tulkitsemaan kumpi on, ja oli muutenkin aika laimea. En uskonut edes testiin, mutta oli kiva kokeilla kaikkee. Melkein samalla porukalla tehtiin kun odotin ekaa lastani, näytti poikaa kuten teininäkin, ja poika tuli. Sattumaa. Seuraavaa lasta kun odotin ihan ekoilla viikoilla niin testattiin, näytti tyttöä, tuli tyttö,sattumaa. Kolmatta lasta taas testattiin, tällä kertaa aika loppu vaiheilla, näytti poikaa, poika tuli, sattumaa. Neljättä lasta odotin, testattiin (oli tullut tässä vaiheessa ja traditio tästä sormustestistä)näytti tyttöö, tyttö tuli, ei enää sattumaa? Viides kerta näytti poikaa, tuli poika, kuudes myös näytti poikaa, tuli poika. Seitsemännestä lapsesta haaveiltiin, muttei enää tultu raskaaksi. Erittäin pelottavaa mutta silti hauskaa, että kaikki näytti oikein, ja vielä kahteen kertaan, eka sillon teininä, ja sitten vielä raskauksissa:) Me ollaan aina testattu kmmenen päältä, ei mahasta
Sehän pyörii just niinku ite haluaa että se pyöris...