Hölmöin syy, mihin parisuhteesi on päättynyt
Kommentit (25)
¨10kg lisäys kyllä muuttaa ulkonäköä ja käyttäytymistä
10kg on kyllä ihan sikana. Se on enemmän kuin kokonainen ämpärillinen rasvaa...¨
Ja kuinkahan se käyttäytymistä muuttaisi?
Vierailija:
10kg on kyllä ihan sikana. Se on enemmän kuin kokonainen ämpärillinen rasvaa...
Minä laihduin sairauden takia 11 kg, mutta kummasti mies ei ollut moksiskaan. Totesi vaan pilke silmäkulmassa, että eipä se mitään kun reikä on edelleen pehmeä.
En tiedä, onko se hölmö syy, mutta minulla meni yhden miehen kanssa vähän väliä hermot hänen artikulaationsa takia. Ei se, mitä hän sanoi, häirinnyt vaan se, että se tuli todella töksähtelevän kuuloisesti ulos. Siis äänteet töksähtelivät, eivät niinkään sanavalinnat (vaikka kyllä nekin vähän hassuja usein olivat).
Toki suhteessa oli sekin vikana, että ko. heteromieheltä sai pitkään anella seksiä, että sai edes kerran viikossa. Oli aina niin paljon muuta, tärkeämpää tekemistä. Minusta hän ei vaikuttanut haluavan suhdetta tarpeeksi.
Miesystäväni ei voinut sietää piereskelyä ääneen. Sen verran hienostoporukassa kasvanut, että pierut piti hoitaa vessassa tai muualla kuulumattomissa....
jossa 10.000 markkaa rahaa, että veisinkö sen poliisille?
No totta hitossa veisin kun eipä ole mun rahoja. Mies vastasi ettei tietenkään veisi.
Siihen jäi se epärehellinen (joskin hiton hyvännäköinen... nyyh...) mies!
sanoi poikaystäväni teinivuosina. yhä edelleen mietin, miten voi välittää " liikaa" .