Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tytöt ja miksei pojatkin, läskit kuriin ennen kesää. Aloitin tänään pisteiden laskun

03.03.2008 |

Leikkaus on ohi ja tästä alkaa kilojen alamäki!!! =)

Uusia mittojakin on:

Vyötärö 115cm (alkuun 117cm)

Lantio 115cm (alkuun 116cm)

Rinnan ympärystä on turha mitata, kun yläpäässä mulla ei juuri ylimääräistä ole vaan kaikki liiat on pakkautunu vatsaan, reisiin ja takapuoleen.

Kävin puntarissakin, mutta näytti samaa lukemaa kun ihan alkuun eli 83.5kg, joten nyt en tiedä mihin uskoa kun monikin kehuu kuinka olen laihtunut ja senttejäkin on jo muutama kadonnut...!!??

Täytyis aina päästä samalle puntarille..

Leikkaus oli vaikea ja kesti puolet pidempään mitä alkuun piti. Ensin annettiin spinaalipuudutus ja sillä piti pärjätä, mutta kun kirurgeille tuli yllätyksiä leikkauksen aikana, niin operaatio venähti puolet pidemmäks ja mut nukutettiin.

Valtimo oli kiinnittynyt laskimoon, siellä oli kiinnikkeitä ja 5cm pituudelta valtimo oli ihan pilalla.

10cm pätkä proteesia on nyt huonon suonen tilalla. Haava ei tahdo mennä kiinni, joten se on vähän pitkittänyt toipumista, mutta eiköhän sekin vielä parane!

Pihaa olen yrittänyt vähän laitella vaikka kuukauden sairasloman aikana ei saisi paljon riuhtoa. Ihan rauhassa pitää ottaa ja varovasti touhuta.

Kävelyllä oon yrittänyt välillä käydä, mutta jalka on vielä vähän tönkkö, joten ei mitään hikilenkkiä oo vielä päässy kokeileen.

Nyt ehtii kuitenkin vielä muutaman kilon karistaan ennen helteitä, kun vielä tuntuu pakkastakin olevan!

Tsemppi päälle vaan =)

mammutti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva saada mukaan porukkaa.

Paino oli aamulla kauheat 89Kg eli pudotettavaa todella on..

Vielä kerkeää ennen kesää saada kiloja pois...

Kerron sitten lisää tavoitteistani, jos saan jonkun kaveriksi mukaan. Ei täällä viitsi yksikseen turista.

Vierailija
22/28 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätös! Jos haluat, olet toki tervetullut turisemaan " Lölöpyllyt not 4-ever" -porukkaamme, olemme aloittaneet vuoden alussa!

hiiriemo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täsmälleen saman painoinen (ma aamu) ja nyt kanssa aloittanut tällä viikolla. Tarkoituksena on myös soveltaa pv pisteitä. Olen jojoillut painoni ja elämäntapojeni kanssa viimeiset 10 vuotta ja nyt saa riittää!

Pudotettavaa löytyy n. 20 kg, johon olisin jo tyytyväinen :) alkutavoite olisi kesäkuun alkuun mennessä -10 kg, eli n. -800 g viikko

Pistettäiskö ryhmä pystyyn? Harkitsin jo pv-ryhmään menemistäkin, mutta se on aika tyyristä.

Vierailija
24/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli

3.3

Paino 89 kg

Pituus 175 cm

Lantio 109,5 cm

Vyötärö 87 cm

Rinnanymp 106 cm

Suurimpia kompastuskiviäni ovat: Rasvainen ruoka (suolainen), vaalea leipä, alkoholi (n. 5 plo olutta/ vko), turhautumiseen napostelu...

Tarkoituksenani on karsia nuo edellämainitut nyt hetkeksi pois kokonaan. -Lisäksi lupaan tällä viikolla ainakin 2 kertaa lähteä lasteni mukaan luistelukentälle tai hiihtämään ja kävellä koiran kanssa pari pitkää lenkkiä.

Olen ollut viime aikoina hirveän väsynyt, johtuen osaltaan huonoista ruokatavoista ja liikunnan puutteesta. Lapset olisivat varmasti tosi onnellisia reippasta äidistä, joka jaksaisi touhutakin jotain.

Vierailija
25/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joukon jatkeeksi. Meitä ei ole siellä kovin montaa, mutta meininki on kannustavaa. Eikä vedetä viimeisiä grammoja alas vaan kiloja on vielä paljon tiputettavana.. Uudet mukaan ja laitetaan homma toimiin taas kunnolla!! Tervetuloa :)

Vierailija
26/28 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteitä nyt laskenut kolmatta päivää ja ihan hyvin menee. Nesteet lähteny selkeesti liikkeelle, kusel saa vähän välii juosta :) Joo ihan sama. Aloitetaan uusi tai sitten mennään amazooneihin(vaimikäsenyolikaa) mukaan. Tulin just töistä ja en jaksa alkaa mittailee itseäni mutta laitan mittoja sit paremmalla ajalla. Se on varmaa, että pudotettavaa on ja paljon...

Tooosi kiva kun sain laihdutus seuraa.

palataan

niija mittauspäivä on sit kai se maanantai..?

Vierailija
27/28 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.3

Paino 89 kg (edelleen, menkat alkoivat ja paino pomppasi 2 kg)

Pituus 175 cm

Lantio 108 cm

Vyötärö 86 cm

Rinnanymp 103 cm

Eli siis uskoisin, että pudotusta on tullut, mutta menkoista johtuen paino samassa kuin viime maanantaina. Tavoitteet menee miten menee, laiskana on kulunut viime viikko kumminkin, vaikka mun pitikin touhuta kaikkee.

Mulla on varmaan käänteinen kehonkuvan häiriö, kun en tajua millainen löllykkä olen :( Aina oltuani parin päivän ajan laihiksella yritän vakuutella itselleni, että ehken sittenkään tarvitse tätä. Valokuvat sitten kuitenkin paljastavat karmean totuuden. Pitäisi pistää mies ottamaan musta jotain bikini kuvia, niin ei ehkä tekisi mieli lipsua.

Oon viikon aikana onnistunut hyvin keksimään kaikkea sijaistoimintoa, kun on tehnyt mieli napostella, esim. ostin kaupasta herkkujen sijaan naistenlehden (samalla rahalla) ja nyt tekis kovasti mieli tilata kaikkia ihania vaatteita kesäksi. En vain taida vielä uskaltaa kun en tiedä kokoani silloin (ainakaan toivottavasti en ole enää C46).

Uskaltaisikohan sitä tilata liian pieniä vaatteita? ei ehkä kannata, kun ei sitten pysty sovittamaan, että käyvätkö omalle kropalle.

Pitäisiköhän meidän siirtyä tuonne amatsooneihin ja keskiviikkopunnitukseen, vai jutellaanko täällä omana ryhmänä?

Vierailija
28/28 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samoja ajatuksia kun sulla. Sitä ei itse todellakaan tiedosta, että miten iso sitä onkaan :). Mä en ole edelleenkään saanut mitattua itseäni, mutta vaaka näytti maanantaina kaksi kiloa vähemmän, vaikka viikonloppu menikin mässäilyn merkeissä. Nyt vaan niskasta kiinni ja kesää odotellaan ja ajatukset sinne uimarannalle ja bikineihin niin kyllä se motivaatio siitä sitten tulee, tänään oli todella ihana ja keväinen päivä. Se vaan meni meikäläisellä sisällä töissä.

eli paino oli ma aamuna 86.6.

mulla nyt kaksi päivää vapaata ja huomenna sitten mittailen ja kerron miten karrrmaisevat ne sentit ovat.

kyltäätästä....