Kotimme esiteltiin sisustuslehdessä. Kuvassa isä ja lapset hääräsivät keittiössä.
Kommentit (40)
Ihmiset oli "heilautettu" kuvissa tuntemattomiksi. -ap
onhan av-mammat löytänyt vaikka mitä ennenkin ;)
ikkunat siis kulmauksessa. Sulla päällä vaaleat housut ja istut silleen, että toinen jalka on suorana ja toinen koukussa toisen alla???
Kunnon dejavu -ilmiön heitti mun silmille...
Tunteettomaan ja steriiliin... Onko vanhempiesi avioliitossa samoja merkkejä mitä omassasi? Oletko ikinä ajatellu mitä jätät "perinnöksi" lapsillesi. Surettaa...
Ihmiset oli "heilautettu" kuvissa tuntemattomiksi. -ap
Kateellisen naapurin provo!!!!!!!!!!!
En uskalla edes ajatella, mitä vanhempani sanoisivat, jos kertoisin heille, että mieheni pettää minua. Käskisivät varmasti minun olla hiljaa ja häpäisemättä muita ihmisiä. -ap
näin selvästi tunnistettavia yksityiskohtia.
Toivon, että osaan kasvattaa lapseni kunnioittamaan itseään ja muita, niin että he eivät petä eivätkä satuta. -ap
kun et itsekään kunnioita itseäsi!?? Tai kuinka miehesi voi kasvattaa teidän lapset olemaan pettämättä kun itse pettää?
Katkaise ketju ja tee itsestäsi ja lapsista parempia ihmisiä mitä omat vanhempasi sekä miehesi ovat!!! Ei lasten tarvitse tietää miksi te erositte.
20 (+ muutama muu nroki aiemmin...)
Tänään nyt vain oli huono ilta, kun mieheni ei ole vastannut puhelimeen. -ap
Asiasta ku asiasta on turha valittaa jos ei sen asian muuttamiseen oo mitään haluja... :/
Jos joskus haluaisinkin erota, en usko, että saisin lapsia itselleni. Niinpä en eroa, eikä ero voi edes olla mikään autuaaksi tekevä asia kaikissa tapauksissa. -ap
kun kotikin on esitelty, siitä saa paremman hinnan....
jos tää on totta, niin vähän viekkaan, että koti ei ole suomessa eikä esitelty suomalaisessa lehdessä, täällä kun vaihtoehtoja ei niin kauhean montaa ole....tunnistamisen riski on niin suuri...
Ai teillä on tälläisiä ongelmia. Haluatko puhu lisää kun tavataan?
Miehesi pistää mieluummin pään pensaaseen.
Ymmärrän hyvin tilanteesi, meillä vieraissakäynti hajotti liiton, tai minä olisin pitänyt homman kasassa -elintason ja lasten vuoksi- mutta mies sotki asiansa kunnolla ja jäi työttömäksi + muutti sutturansa kanssa avoon.
Jälkikäteen ajatellen mies kävi varmaan vieraissa ennenkin, tuskin tuo kaato oli ensimmäinen lipsahdus.
Nykyään tunnen suurta vahingoniloa tietäessäni mistä kaikesta mies luopui ja millaisen luuserin ko. eukko sai. Itse asiassa mies on pettänyt häntäkin -minun kanssani :-)
Paska jätkä.
Eikö sinulla ole yhtään luottoystävää, jonka kanssa voisit pohtia tilannetta?
Oletko miettinyt, että voisit hakeutua ammattiauttajan puheille yksin tai miehesi kanssa, esim. pariterapiaan (rahasta se ei ilmeisesti ainakaan ole kiinni)?
vielä rakastavansa, saati kunnioittavansa, puolisoa joka on pettänyt.
Itse en voisi enää elää pettäjän kanssa, varsinkin jos pettäminen aina vaan jatkuu. Jonkun yhden kännipanon voisin nippanappa antaa anteeksi ja vielä yrittää, mutta en katselisi läpi sormien enää toista kertaa tai pitempää suhdetta
Luuletko tosiaan että lapsesi ei vaistoa missä mennään.
Säälittävää että jotkut laittavat materian henkisen hyvinvoinnin edelle.
pääasia kun on rikas mies ja kulissit pystyssä!!!
Onnea teille!
Minä olen myös onnellinen, tosin ihan perusduunarin vaimona ja vieläpä ilman tauteja=)