Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaan laittaa meille uuden pinon! Pitää alkaa tekee jotain ruokaa nyt kun Heidi on vielä päikkäreillä...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Burde, heidi 1v5kk ja vilhami 35+1

PS. Ukkokin havahtu eilen (krapulansa keskeltä) sen verran, että tajus kuin vähän viikkoja on enää jäljellä! :) Mä oon miettiny, että olispa pikkusen hauskaa päästä soittamaan sille sitte ku synnytys alkaa, että " nyt se sit alko!" . Kun viimekshän ukkeli oli paikalla kun vedet meni. :) Heh... Noinkohan se sais kunnon slaagin? ;) Menisköhän pasmat ihan sekasin? :)

Vierailija
2/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikki! Me kotiuduttiin reilun viikon Lapin reissulta lauantaina. Kyllä oli ihana ja rentouttava loma!!! Mutta olipa se silti ihana palata kotiinkin. Kotimatka tosin ei ollut kovin mukava kun Aksu oksensi kolme kertaa autossa... oli ilmeisesti matkapahoinvointia.

Pinot lukaisin läpi, mutta niin paljon oli juttua että nyt ei irtoo kommenttia... paitsi Burden viikkoja mä täällä kauhistelen!!! Siis sehän syntyy kohta!!!!!!!! Eikös Heidippa syntynyt vähän ennen laskettua aikaa???

Ja sitten takaisin reissuun... Aksu oli ihan ihastuksissaan kun oli paljon lunta ja sai hiihtää ja laskea pulkalla. Päästiinpä moottorikelkan reen kyytiinkin ja poroja katsomaan aitaukseen. Aksua tosin ihmetytti vaan aitauksessa olevat poronkakat... joita olisi halunnut maistaa kun koirakin maistoi.

Nyt ruokaa laittamaan. Iloista viikonalkua kaikille!!

pikku-milli & Aksu 1v10kk

Ai niin... mä kauhistuin kun tajusin että mun vauvani täyttää ENSI KUUSSA 2v!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että AA:n koiruus on saanut uuden nimen ;)) No, meillä kaikki pottaan liittyvä on kans kakka, tai siis riittään ihan jo potan näköpiirin osuminenkin :) ja välillä joku muukin on kakka... Niin ja " ankka" on kans jotain samansuuntaista :DD Että ihan toimiva " yleissana" :DD

Sitähän mun oikeestaan piti tulla sanomaan, että miten AA, Kandi ja I-L olis pienet paikallistreffit ens viikolla, esim. ke? Me oltais Ainon kans tulossa Keravalle vaarilaan kyläilemään, kun mies lähtee reissuun ja vaari on sopivasti sairaslomalla.

Huoh, meillä on viimeiset pari päivää ollut pientä " Aino vastaan äiti" -kamppailua... Näkee oikein naamasta, kun neiti tahallaan tekee just päinvastoin kuin pitäisi/ äiti haluaisi... Ja unetkin on samaa matkaa taas kadonneet jonnekin, just kun viime viikolla jo luulin niiden taas löytyneen... Päikkäreille menokin oli tänään tuskaa, kun neiti olis halunnut vaan höpöttää rattaissa tassut taivasta kohti ja äiti ois halunnut ne peitellä... Piti oikein lähteä kärryttelemään, että neiti suostui nukahtamaan :/ Toivottavasti nyt kumminkin uni maistuis pitkään...

Tännekin näyttää taas tulleen talvi, toistaiseksi... Eilen oltiin pulkkailemassa ja kyllä Aino taas kovasti tykkäsi, varsinkin mäenlasku oli niiiin hauskaa. Ja kun sai laskea " ihan ite" , kun oltiin koko poppoo ulkona, niin mäen alla oli aina vastaanottaja valmiina :) Ja lunta on tänäänkin tullut koko aamun, saapa nähdä vieläkö sitä hiihtokelit tulee tännekin...

Hyvää viikkoa kaikille enskoille!

t. Ope ja Aino 1v 4,5kk

Vierailija
4/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopun jäljiltä taas täällä :o)

eemeli alkaa pikku hiljaa toipumaan palovammoistaan, vielä ei ole kyllä oma itsensä, luulen, että tuo kova flunssa palovammojen lisäksi pistää kitisemään¿

oltiin perjantaina vaihtamassa sidokset ja hoitohenkilökunta oli ihmeissään kun niin hyvin olivat parantuneet, kyllä sai äitikin hieman huokaista helpotuksesta, kyllä niin jännitti mitä sidosten alta paljastuu, kun kainalossa oli eemelin kämmenen kokoinen rakkula, mutta siinä se sitten melkein pahiten palaneen kaulan jälkeen olikin, onneksi! toivottavasti ikinä ei satu enää vastaavaa!

POPPIS: joko olen nähnyt unta tai sitten on jotain telepaattista, mutta oletko plussannut? mulla oli aamulla varma olo, että poppis odottaa :o) tässä taas huomaa tän mahdottoman vauvakuumeen ja mies kun ei kuumeile ollenkaan, taitaa olla alilämpöä asian suhteen :o) eli BURDE, ihanaa teillä on kohta pienen pieni nyytti!

heilutuksia OPELLE ja AINOLLE!

tää oli nyt tällainen pikamoi taas, oli yksi kaveri eemelin yksvuotis teellä vielä ja kaikki kotityöt tekemättä ja postikin vielä laatikossa, että nyt hommiin.

palailen taas¿

-pajuska ja sisällä yhä päikkäreitä nukkuva flunssainen eemeli

Vierailija
5/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan! Tosi kiva olisi pitää paikallistreffit täällä " maalla" . =) Meille siis sopii tuo keskiviikko vallan mainiosti.

Mites Kandi ja AA?

T. iida-linnea ja tyttönen zzzzz

ps. Käytiin tänään neuvolassa ja tyttönen ei joudu mihinkään kasvukontrolleihin tai tutkimuksiin. Hienosti käyrät tasaantuneet. Ihanaa!

Vierailija
6/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille käy melkein mikä vaan, oisko mitään ideaa jos tavattaisiin jonkun kotona I-L tai Kandi miten olisi ?? meille on vähän pitkä matka, lapset sais leikkiä keskenään, paitti meidän Aino joka roikkuis mun lahkeessa. Kahvilassa on niin hankala olla kun noi taaperot alkaa olla jo sen ikäsiä että haluais mennä jokapaikkaan.

jos ope tai I-L tarttee/haluu kyytiä kyliltä niin autoon mahtuu kyllä jos on istuin vaan mukana !

aa

Vierailija
7/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan ajattelin tulla laittamaan kuulumisia. Meidän tyttö täyttää huomenna 2 vuotta! Kyllä on aika mennyt nopsaan! Synttärijuhlat pidetään ensi lauantaina.

Mutta eipä meidän elämään mitään muita ihmeitä kuulu, viime lauantaina oltiin häissä, kivaa oli, ja huomenna mulla on koulussa englannin koe. Ensi viikon tiistaina on tytön neuvola.

Koitampa taas aktivoitua, mutta nyt laitan koneen kiinni, lähden hakemaan tyttöä tarhasta.

NapNap ja Tyttö, huomenna 2v!!!

Vierailija
8/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksista! Nyt alkaa meilläkin jo elämä pikkuhiljaa sujua. Milon maha ei vieläkään kestä kiinteitä ja itkuksi on kaikki ruokakokeilut menneet mutta ei sentään ole mennyt ripulille. Lääkäriltä saatiin just ohjeita että ainakin viikko vielä pidetään Miloa pelkällä korvikkeella. Yöt Milo on nyt nukkunut hyvin eikä edes herää maidolle kuin vasta aamulla, mutta sitten tankkaakin koko aamupäivät suuria määriä korviketta. Rahaa menee ihan sikana mutta se ei kyllä haittaa. Pääasia on että poika saa ravintoa edes jostain.

Me törmättiin laivareissulla yhteen tutkijaan joka suositteli Antioksidantti hoitoa Milolle. Ja saatiinkin jo ens perjantaille aika Antioksidanttiklinikalle, kiireellisenä tapauksena. Siitä on kuulemma ollut tosi paljon apua allergioiden ja tulehduskierteiden hoidossa. Milolle tehdään siellä tosi laajat allergiatestit ( Yli sata ruoka ainetta) ja tulokset lähetetään Jenkkeihin asti analysoitavaksi. Aika hurjaa! Mun mieltä kuitenkin huojentaa tosi paljon että meillekin on jotakin apua tiedossa :)

Burdella viikot senkun poksuu ja paukkuu! Ihan uskomatonta että sulla on jo noin pian la. Mua alkaa jo jännittämään sun puolesta.....

Amylle jaksuja! Kuulostaa niin kurjalta sun olo.

Eemelille pikaisia paranemisia! Oli kyllä hurja onnettomuus. Mutta onneksi nuo pienet ovat niin nopeita paranemaan kaikista haavereista.

Äh, nyt täytyy mennä viihdyttämään kiukkupussi-Miloa! Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Hermione ja MaitoMilo pian 1v1kk

Vierailija
9/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan taas jotain naputella yhdellä kädellä, voi että mä odotan että saan kipsin pois!!!!!!!!!!!! ollut 2,5 viikkoa ja vielä 1,5 viikkoa jäljellä...

Burde, mä en vieläkään tahdo uskoa noita sun viikkoja. voi hitsi kun aika kuluu:) täällä jo jännitetään sun puolesta milloin tulee lähtö synnärille!

Milli, kuulostipa ihanalta teidän reissu=) Poroja, rekiajelua kelkan perässä ym.. Wau!

Mä just tajusin että 3,5kk päästä meillä lähtö espanjaan. nyt kaipaisin vinkkejä miten saada o syömään normiruokaa! siis nyt menee 8kk ja 12kk purkkiruoat oksentamatta ja hedelmiä/leipää jonkin verran.

milloin teillä jätetty hedelmä ja marjasoseet pois (kun en enää viitsisi kaupasta ostaa pikku purkkeja), eli vaikka ois purkkiruoka lounaaksi ja päivälliseksi niin haluaisin et välipala ja aamu + iltapalat ois jo normaalia ruokaa. tällä hetkellä jogurtti, viili ja rahka menee hyvin ja niitä syödään aika paljon kun puuroa ei ole ikinä suostunut syömään. eli aamu ja iltapalat on maitotuotteita. eli milloin leipää ja mitä sen päälle, muroja, yms aloitte syömään? Nyt kaikki vinkit tervetulleita, voin viedä kyllä purkkiruoat mukana vaikka 1prk /pvä sinne (eli 30 purkkia...;) ) mut mitä muuten syötäisiin ja oppiiko lapsi paljon tossa reilussa 3kk:ssa?? Apuva!! Kun meillä siis 8kk ja 12kk soseet mennyt alas vasta alle kk ajan...

nyt käsi väsyy, mutta hengissä siis ollaan ja luen joka päivä kuulumiset. Ai niin, pajuskalle voimia pikkuisen palovammojen kanssa, onneksi lapset paranee nopeasti!=)

A Ja O kohta 1,1kk

Vierailija
10/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun on kerrankin illan kotona (pari lomapäivää) ja saan istua hetken koneella ilman pikku apulaista.

Aleksilla on kova räkis päällä, lämpöä ei ole ollut mutta nuha on sitäkin kovempi, keltaista räkää valuu valtoimenaan. Uutena kuvioihin on tullut muutaman päivän kestänyt kurjan kuuloinen yskä varsinkin öisin. Eilen iltayöstä yskänpuuska loppui siihen että poika oksensi sänkyyn (meidän) oikein kunnolla.. Tänään nukkui päikkäreitä vain 45min, juuri ehdin laittaa ruuan ja syödä kun herra jo heräsi. Ei ihme siis että äippääkin väsyttää, vielä kun on tuo pikku kyytiläinen matkassa.

Flunssan takia meidän pojalle jolle ruoka on aina maistunut, ei nyt maistu juuri mikään. Tai no jotain on saatu menemään, mutta kovan houkuttelun/rekvisiitan avulla. Puuroja ei ole mennyt viikkoon ollenkaan.

Jaahas, nyt mies toi kakkapyllyn tänne, täytynee mennä pyllynpesulle.

Lyhyesti teidän muiden kuulumisiin, eli:

Pajuskan Eemelille pikaista paranemista palovammoihin!

Auroralle myös voimia viimeisiin viikkoihin kipsin kanssa, ja Amylle tsemppiä työväsymyksen ym. kanssa.

Burden viikot on tosiaan jo hurjat, muakin jännittää koska teille tulee lähtö! Älä sit unohda raportoida meille ennen kuin lähdette ;)

Nyt sinne pesulle,

Viipero, Aleksi 1v4kk ja masu 5+4

Vierailija
11/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa yrittäisin hiukan kirjoitella, kun ei tiedä koska saadaan netti pelittään. Eli muutettu ollaan. Hurjaa hommaa, vielä kun ollaan samalla tapetoitu uudessa kodissa kaks huonetta. Torstaista asti ollaan aamuvarhaisesta iltamyöhään painettu jommassa kummassa päässä. Joko tyhjennyshommaa tai sitten purku/tapettihommaa. Voi tsiisus, mikä määrä ihmisellä voi olla tavaraa. Miten siihen pikku-kaksioon onkaan mahtunut tuollaiset määrät kamaa?

No nyt ollaan jo reilusti voiton puolella. Eli vanha asunto on tyhjä ja uusi koti remontoinnin osalta valmis. Vielä pitäisi roudata huonekalut autotallista paikoilleen. Ja purkaa kolmisenkymmentä laatikkoa ;0 Akvaariokin saatiin kunnialla muutettua eikä menetetty kuin kahden kalakaverin henki.

Helmi on ollut anopilla hoidossa eikä oo nähnyt äitiä ja isää kuin suurimmissa käänteissä. Nyt toin Helmin tänne mun vanhemmille, että saan laatikot jotakuinkin purettua. Anoppi kun joutu hiihtolomansa jälkeen palaamaan töihin. Meidän täytyy varmaan asua tuolla Viljakkalan perukoilla forever, sillä enpä taida enää ikinä jaksaa tuota muuttorumbaa .

Sori nyt omanapainen viesti. Mutta kommentoin sitten toisella kertaa.

Nyt täytyy mennä syömään, kun äiskä tekee lettuja...

Niin ja laitan sulle, MiaMik, jossain vaiheessa vaikka sähköpostia niin voidaan sopia treffit !

Jepsis ja Helmi 1v4kk.

Vierailija
12/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla äitiysjoogassa ja nyt on vuorostaan Vilhamilla omat joogat menossa.. Auh! :)

NapNapin Rinsessalle IIIIISOT 2v onnittelut jo näin etukäteen. =) Mihis aikaan synttärisankari syntykään??

Jepsiksen perheelle isosti onnea uuteen kotiin!!!

Pajuska: Kiva kuulla, että palovammat oli parantunu hyvin! Toivottavasti flunssakin jo jatkais matkaa...

Aurora: Äkkiä on menny aika.. Kun vastahan sä kerroit siitä onnettomuudesta ja nyt jo on menny 2,5viikkoa kipsin kanssa! No onneks on enää alle puolet ajasta jäljellä ja saat sen kohta pois! Ja vitsit että oon kade kun pääsette Espanjaan.. :)

Nii joo... Syökö O mitä sormiruokaa?

Osse: Nukkuuks typy siellä hoidossakin ulkona päikkärit? Mä en osaa antaa vinkkejä ulkonanukkumispukeutumiseen (heh mikä sana.. mistähän kohtaa se olis kuulunu katkasta =)), kun Heidi ei nuku enää ulkona... Mut toivotaan ny totisesti, ettei ny enää mitään -20 pakkasia iske, kun mä jo haaveilen keväästä ja kesästä!!!! :)

Oma napa -> Ootte te ihania kun jo nyt alatte mun/meidän puolesta jännittämään! =) Heh.. Heidi synty rv 38+5 ja jos viltsu syntyy samoihin aikoihin, niin synnytykseen olis sen mukaan himpun verran 3vkoa! =) Heee.... :D Mut mä oon kyllä valmistautunu siihen, että menee yli ja oon päättäny, että en anna käynnistää ellei oo ihan välttämättä pakko tai viikkoja on jo 42+. =)

Mut siis juu... Lupaan tulla ilmottaa, kun synnytys alkaa. Ellei tuu mitään ylläripylläri äkkisynnytysjuttua. =)

Heidin napa: Tuntuu, että neiti on kasvanu ja kehittyny taas ihan hirveesti muutamassa päivässä!! Tänään oli ihanaa kun se höpötteli mulle puhelimeen, kun kävelin joogasta kotiin.. <3 Nii joo ja nyt Heidi on alkanu sanoo useesti " äiti" . Ekan kerran heidi sano äiti joskus ajat sitten, mutta nyt vasta on alkanu käyttää sitä... ja usein vielä komennusäänellä. :D

Jaahas.. Meen syömään iltapalaa... Oli toi joogaaminen (+ kävelyt päälle) sen verran rankkaa, että nyt huikoo huolella. =)

Burde & edelleen joogaava Vilhami 35+1 (+ nukkuva heidi 1v5kk)

Vierailija
13/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, typy nukkuu omissa rattaissaan, kun yleensä on nukkumassa kun haen, ni ei tartte enää pukea jne. vaan päästään saman tien lähteen kotiin kärryttelemään. Ja se palelu ilmenee eniten hereillä ollessa, siis ulkoillessa. Nukkumaan saa peiteltyä vällyihin jne. niin, ettei palele, mutta kun ollaan pitempään ulkona tytöllä on kädet ihan jäässä kyynärpäitä myöten. Mutta ehkä se tästä, heitin haalarin pesuun ja varastoon, kun ei typy yksinkertaisesti enää pystynyt kyykistymään siinä. Aamulla en meinannut millään keksiä, mitä laitetaan päälle, mut päädyttiin kulahtaneeseen haalariin ja metsästin sit päivällä alesta kunnon toppatakin lopputalveks. Ostin 80 ja siinäkin on pitkät hihat meidän töppökädelle... mutta nyt on taas sopivampaa päällä. Mutta on vähän hankala ruumiinrakenne tolla meidän tytöllä.

Mutta nyt menen paistamaan pinaattilätyt, kun oon niistä haaveillut vaikka kuinka kauan, mutta päivällä ei ollut kananmunia ja yritin tehdä puolesta pinaatista keittoa, mut se vaan paloi pohjaan ja piti heittää pois... :( oon ihan käsi maitoruokien kanssa, mut ehkä noi lätyt nyt onnistuu.

Jepsikselle onnea uuteen kämppään, muuta en paljon muistakaan.

-Osse ja typy 1v3kk+

Vierailija
14/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisen viestin ehdin tässä kirjotella. Kohta onneksi pääsee kotia nukkumaan.

Ensin NapNapin tytölle PALJON ONNEA ETUKÄTEEN 2V PÄIVÄN JOHDOSTA! Onkos isotkin pippalot tiedossa? Jonsku tulee kovaa vauhtia perästä. :) Olis kiva nähä teitä, kun ei olla pitkiin aikoihin nähty. Lapset, kun kasvaa niin nopeesti. En varmaan enään ees tunnistais teidän tyttöä.

Hermione olikin kokenut kauhunhetkiä. Nää pienet on kyllä niin kerkeeviä. Mäkin aina pelkään, että toi meidän elohopea nappaa kuumat kahvit tai keitinvedet päälleen. Välillä ihan mahdoton pysyä perässä. Onneksi palovammat oli jo hyvin lähtenyt paranemaan.

Auroralle tsemppiä yksikätisenä olemiseen. Oli tosi kurja toi sun onnettomuus. Ei ihan heti uskois, että noinkin voi käydä. Toivottavasti saat käden pian entiselleen. Toivotaan kans, että teidän sihtikurkku pian oppis syömään karkeempaa ruokaa. Silti parissa kuukaudessakin ehtii tapahtumaan paljon kehitystä.

Ykkösopen " Aino vastaan äiti" kuulosti kyllä erittäin tutulta :)

Viiperon Aleksille pikaista paranemista. Yskä on kyllä yksi inhottavimmista taudeista. Jaksuja myös äidille väsymyskeen.

Jepsikselle tsemppiä muuttoon. Vaikka taidattekin olla jo voiton puolella.

Mä yhdyn noihin burden viikkojen kauhistelijoihin. Vastahan sä plussasit!?! Täällä kans jännätään ihan hirveesti sun lähtöä. Tuuhan sit raportoimaan fiiliksiä.

Voi, ei! mulle tuli ihan hirvee himo itsetehtyihin pinaattilättyihin, kun Osse niistä kirjotti. Nam!

Ainiin napero! Mua nauratti, kun kirjotit viime viikolla, että te ette koskaan pääse mihinkään. Mä aina luen kateellisena sun juttuja, kun musta tuntuu, että te käyttä koko ajan kaikissa kivoissa paikoissa. :)Tarkotit silti varmaan matkustamista. Musta, kun tuntuu, että me ei ikinä käydä missään. No viime viikolla käytiin miehen kans IFK: n matsissa ja syömässä, mutta sitä ennen en ees muista millon oltais käyty missään.

Mitähän meidän napoihin? Jonsku on mummun kans varmaan menossa nukkumaan, kun me ollaan miehen kans töissä. Eipä kait tässä muuta ihmeempää.

pesukarhu, Jonsku 1v10kk, Kirppu 14+4

Vierailija
15/57 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mikä lahopää. Mähän sekotin teidän nikit. Pyydän anteeksi! pajuskan Eemelihän oli kaatanut teetä päälleen. Pikaista paranemista siis sinne.

Hermionelle toivotan tsemppiä allergioiden kanssa. Toivottavasti siitä uudesta hoidosta olisi apua pienelle.

pesukarhu, joka menee nyt pois sekoilemasta :)

Vierailija
16/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista, tyttö on syntynyt klo 10.35, eli vielä on hetken aikaa 1v=) Näihin aikoihin 2 vuotta sitten oltiin hetki sitten saavuttu kättärille. Ja kelikin oli aika lailla samanalainen, pakkasta oli muistaakseni enemmän mutta lunta pyrytti silloin koko lauantaipäivän.

Tsemppiä Auroralle sen käden kanssa, luin aikasemmista pinoista mitä sulle oli käynyt, olipa uskomattoman huono tuuri. Toivottavasti paranee hyvin.

Ja hienoa että Pajuskan Eemeli on lähtenyt hyvin paranemaan.

Olisi kyllä pesukarhu kiva nähdä pitkästä aikaa, yritetään nyt jotkut treffit saada tässä kevään mittaan aikaan! Mä haluun nähdä sun vauvamahan, joko siinä muuten on jo näkemistä? Kun viimeksi ei toisiamme raskaana nähty! Tosin mussa ei kyllä ollut mitään kaunista näkemistäkään... turvonnut norsu olin.

Mä jatkan töitä ja valmistaudun enkunkokeeseen.

NapNap + tyttö, parin tunnin päästä 2v.

Vierailija
17/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meidän enskat vaan on jo isoja! :)

Mulle tuli äsken ihan kamalan paha olo just kun olin aloittamassa töitä. Siis yhtäkkiä vaan alkoi silmissä mustua ja hädin tuskin pääsin kompuroimaan vessaan asti. Sydän hakkasi varmaan tuhatta ja sataa! Siis mitä ihmettä tää on? Näin on käynynt satunnaisesti pari kertaa sen alun pahoinvoinnin jälkeen, viimeksi muutama viikko sitten. Luulin kyllä, että olis jo loppunut... Ja nytkin olin jo syönyt kuitenkin hyvän aamupalan ja kaikkea. Vieläkin korvissa viuhuu ja heikottaa, mutta pakko kai koittaa ryhdistäytyä...

Huomenna me lähdetään muuten laivalle miehen kanssa. Pikku-quu jää kotiin, vaikka aluksi ajateltiin ottaa sekin mukaan. Tarhassa on valokuvaus torstaina niin sit päätettiinkin lähteä vaan kahdestaan. Saatiin siis ilmainen risteily mun äidiltä. Hitsi kun jännittää, miten ikävä sitä voi parissa päivässä tullakaan! Onneksi quu saa olla täällä kotona mummin ja ukin kanssa ja sit toisen yön serkun luona kylässä.

-Q-

Vierailija
18/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa tulin toivottelemaan onnea napnapin tytölle:)

Q: Mulle tulee kans välillä edelleen tosi huono olo ihan ykskaks, viimeks eilen illalla..onneks olin jo valmiina vessassa hampaita harjaamassa, välillä sitten taas on sellainen pieni yökötys koko päivän mutta silloin ei oo niin paha että tarttis oksulle sännätä ja välillä taas, kuten tänä aamuna aamupalan jälkeen ulos lähtiessä, heikottaa vaan ihan hirveesti ja tuntuu ettei jotenkin saa happea. Oon miettiny että voiskohan verensokerit syystä tai toisesta heitellä ja aiheuttaa tota heikotusta kun rauta-arvotkin pitäis olla taas ok kun sitä rautaa syön.

Nyt äkkiä töihin ennen kun tyttö herää ja lähdetään muskariin:)

Queen, nukkuva tyttö ja veikka rv 21+5? (ihan sekasin viikoista)

Vierailija
19/57 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille eemelille toivottamista paranemistuulista, ovat selvästi auttaneet, kun palovammat näyttää jo paljon paremmilta¿ kuumettakaan ei enää ole, mutta nuha vaivaa nyt eniten, yskääkin on vielä¿

VIIPERO: eemelillä on kanssa, nyt jo viikon jälkeen alkaa hieman helpottamaan, mutta ihan kauhea yskä, nukkumaan mennessä yökki usein kun niin yskytti, ei kyllä oksentanut kertaakaan, vaikka siltä usein kuulosti¿ ruoka ei kanssa maistu, ei ainakaan puuro! taitaa olla sama tauti kyseessä¿

AURORA: mulla on mennyt ihan ohi, missä olet kätesi loukannut?

JEPSIS: onnea uuteen kotiin! muuttaminen on kyllä raskasta puuhaa, mutta on niin hienoa, kun kaikki on uudessa kodissa kunnossa ja valmista, sitten saa nautiskella :o)

NAPNAP: paljon onnea teidän 2-v. tyttöselle!

odotin jo kovasti kevättä ja lämpeneviä ilmoja, mutta on kyllä kivaa, kun on suht paljon lunta, jospas tänään uskaltauduttaisiin eemelin kanssa ulkoilemaan, kun kuumetta ei enää ole, edes hetkeksi lunta ihastelemaan :O)

nyt taas toisiin touhuihin..

-pajuska+päikkäreitä nukkuva eemeli, enhän mä täällä muuten olisi¿

Vierailija
20/57 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lähössä kohta reissun päälle -> Heidi menee hoitoon ja meikkis viltsun kanssa vikalle neuvolalääkäri käynnille (synnytystapa-arvio & paino-arvio) ja sen jälkeen vyöhyketerapiaan! :)

Tuolla odottajien puolella kirjotinki äsken tästä, mut laitan ny tänneki.. mä heräsin viime yönä ainakin yhteen OIKEESEEN supistukseen. Voi jee, että tuntu nasevalta. Heräilin kyllä muutenkin niinkun aina, mutta tosiaan yhen kerran kunnon supistukseen. :)

Osse: Meillä on heidillä ulkona päällä: normivaatteet + villahaalari, villasukat, ruskovillan villatumput (ihan sairaan hyvät, kädet ei hikoo kun ne hengittää + tosi lämpimät), kypärämyssy + talvirukkaset, talvikengät, talvilakki & toppahaalari. Niillä Häydi on tähän asti tarjennu... Mut siis tosiaan noi ruskovillan tumput on ihan ykköset (ne luonnonväriset silkkivuorella). Ilman niitä Heidillä on heti näpit jäässä.

Eipä muuta nyt... Pitää mennä kakkapyykille Heidin kaa ja sit kiireen vilkkaan alkaa tekee lähtöö.. :)

Burde, vilhami 35+3 & heidi 1v5kk