SISUNAISET 3.3
HEIPPA!
Minä täällä innokkaana.....ehtisin alottaa pinonkin, missä kaikki? Mulla on niiiiiin hyvä fiilis, kun hyppäsin aamulla vaaálle ni näytti kilon vähemmän ku viime viikolla eli paino nyt 71kg. Se oli aikamoinen ylläri. Kävin meinaan viime viikolla useamman kerran puntarilla ja aina samat lukemat, vaikka söin kevyesti ja liikuinkin ihan kiitettävästi. No viikonloppuna otin rennommin, vähän herkuttelin enkä pahemmin punninnut niin olikin kilon verran vähemmän sit tänä aamuna. Mulla tuppaa välillä mennä toi pnunitseminen vähän överiks ku saatan käyä useammankin kerran päivässä vaaálla, varsinkin jos syön tosi kevyesti ja liikun paljon ni tuntuu et " Nyt on paino varmaan tippunu ihan sikana....;)) Toisinaan taas käyn sen kerran viikossa, mikä on huomattavasti palkitsevampi tahti. Joo mutta tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia ja tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!
Ragna
Kurjaa, kurjaa! Tiedän, mistä kirjoitat. :)
Meillä oli kurja ilta eilen sikälikin, että jouduttiin käyttämään nuorimmaista päivystyksessä, kun yskä alkoi mennä niin haukkuvaksi, eikä poika päikkäreiltä herättyään meinannut saada henkeä vedetyksi. Spiiraa kävi hengittelemässä ja kortisoonitabletteja saatiin mukaan, m- murskasin ne jogurtin sekaan ja syötin. Yö nukuttiin onneksi hyvin. Meillä on kyllä hyvä kunta, kun on omalla terveysasemalla päivystys aina ilta-kymmeneen asti. Muutaman vuoden kuluttua sitä ollaan tosin siirtämässä ikävä kyllä Lahteen useamman kunnan yhteispäivystykseksi. Oulussa oli aika kurja tilanne, kun ihmiset matkasivat useiden satojenkin kilometrien päästä Oys:iin jonottamaan tuntikausiksi lääkärillepääsyä. Lapsille oli onneksi sielläkin oma lääkäri ja he pääsivät siksi jouhevammin vastaanotolle.
Oma olo alkaa olla noin 8 plus, jos kouluarvosanoilla mitattaisiin. Nuha alkaa väistyä, ei juurikaan tarvitse niistää. Kuumetta ei varmaankaan ole ja eilisiltainen kamala migreenikohtauskin on muisto vain! Mulla on ollut edellisen kerran migreenikohtaus seitsemän vuotta sitten - että ei turhan usein kuitenkaan! Äitilleni laitoin viestiä asiasta, niin väitti, että syön liian vähän ja rääkkään (urheilen?) liikaa itseäni. :) Mielestäni en syö liian vähän ja tällä viikolla olen liikkunut viimeksi maanantaina. Roskapussitkin ovat kasautuneet barrikadiksi ulko-oven eteen, kun en ole jaksanut edes roskakatokselle asti raahautua - postinkin ovat lapset aina kipaisseet koulumatkoillaan. Että on eletty kuin pellossa tämä viikko! :)
Mutta toivossa elän, josko tuleva viikko olisi jo valoisampi! Maaliskuu on jo pitkällä.
unnikapunnika