Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä

23.03.2006 |

tilanne meillä tämä. olemme olleet mieheni kanssa kymmenen vuotta yhdessä kolme alle kouluikäistä lasta. mieheni on mustasukkainen eikä pysty unohtamaan sitä että minulla on ollut elämää ennen häntä. siis olen seurustellut yhden miehen kanssa ja seksiä oli vain yhden kerran. jattelin suhteen alussa että lähdetään rehelliseltä pohjalta ja kerroin tuon. nyt päivät yhtä huorittelua ja yöt yhtä tappelua ja turpaanikin olen useamman kerran ottanu. jaksa yksinkertaisesti. erosta on puhuttu mutta kumpikaan ei halua luopua tenavista. ja vittu kun sitä rakastaa toista kaikesta huolimatta.. alan olla tilanteen kera aika finaalissa. olen yrittänyt sanoa mihelleni että se on ollutta ja mennyttä että nyt eletään tässä päivässä.. mutta ei tilanne vain jatkuu ja on nyt kärjistynyt viimeisen kuukauden aikana aika pahaksi

mistä voisi saada apua tähän tilanteeseen kun mieheni mielestä vika on minussa ja minun huoraamisessa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on mustasukkainen suhteesta, joka on ollut yli kymmenen vuotta sitten? Kyllä täytyy sanoa, että aivan sairasta. Olen sitä mieltä, että jos joudut kokemaan fyysistä väkivaltaa, niin lähde ennen kuin käy tosi pahasti. Ethän sinä varmasti joudu lapsista luopumaan. Tai sitten miehen pitää mennä terapiaan ja päästä yli mustasukkaisuudestaan. Eihän noin vanhoja asioita voi kukaan ottaa noin. Eikö hänellä ole ollut mitään ennen sinua? Tuntuu aivan käsittämättömältä tilanteennne. Mieti tosissasi, että joku kerta voi oikeesti käydä tosi pahasti ja lapsetkin kärsivät tilanteesta. Voimia sinulle mitä sitten teetkään!

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on todella hankala tilanne. Jos miehesi ei ollenkaan myönnä että hänen käyttäytymisessään on vikaa, tilanne tuskin muuttuu muuta kuin pahemmaksi. Väkivallalla on taipumus voimistua, joten joku kerta saattaa olla että sinulle tulee sairaalareissu tai hengenlähtö. Mielestäni sinun tulisi tehdä valinta, jatkatko turpaan ottamista vai yritätkö ratkaista tilanteen. Luonnollisesti jälkimmäinen on se järkevä. Pystytkö puhumaan väkivallasta ja mustasukkaisuudesta miehellesi ilman että on pelkoa lyömisestä? Minusta sinun täytyy antaa miehellesi vaihtoehdot että joko sekä henkinen että fyysinen väkivalta loppuu tai sitten muutatte eri osoitteisiin. Aihe on kyllä tulenarka, koska erolla uhkaaminen voi helposti johtaa väkivaltaan. Siksi sinulla pitäisi olla joku luottoystävä, mielellään sukulainen joka on tukenasi sekä keskustelutilanteessa että siinä vaiheessa jos joudut muuttamaan.

Katso myö netistä www.lyomatonlinja.fi löytyisikö sieltä tietoa ja kai sieltä voisi puhelimitsekin saada neuvoja. Jotenkin tuo tilanne pitäisi saada laukeamaan koska ei tuollaista perhe-elämää voi viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli avoliitossa sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa.Mies pahoinpiteli siskoni,koska hänen mielestään siskoni oli katsonut jotain miestä sillä silmällä.Kerran mies kuristi häntä niin kauan,että hän luuli kuolevansa.Ainoa asia mikä sai miehen lopettamaan oli,että siskoni leikki kuollutta.Tämän jälkeen mies meni nukkumaan.Lopulta sain siskoni uskomaan ettei mies muutu.Siskoni lähti heidän yhteisen lapsensa kanssa.Mies ei myönnä tänä päivänäkään,että vika oli hänessä.Eron jälkeen hän uhkaili,mutta onneksi ne jäivät uhkauksiksi.Lopulta tilanteen rauhoitti siskoni yhteydenotto poliisiin ja mahdollisen lähestymiskiellon saaminen.Mies on löytänyt uuden naisen,jota kuulemani mukaan pahoinpitelee.Siskoni kiitti jälkeenpäin kun puhuin hänelle järkeä.Hän sanoi ettei välttämättä olisi enää hengissä jos olisi jäänyt.Pahoinpitelevä mies ei rakasta vaan haluaa hallita ja alistaa.