Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko makasaisitte tilapäiselle hoitajalle?

Vierailija
03.03.2008 |

kunta ei ol pystynyt osoittamaan ajoissa hoitopaikkaa ja työt on aloitettava. Nyt ollaan onneksi saatu sukulaistyttö hätäavuksi kotiin näin alkuun, mutta palkkaus mietityttää. Hoitopäivät ovat pääsääntöisesti 7.00-16.00, joten mikä olisi mielestänne sopiva tuntitaksa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse johonkin paskaduuniin, niin eikö voi odottaa sitä kunnallista hoitopaikkaa?

Vierailija
22/25 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommittanut olen ihan tosissaan, mutta paikkoja ei kuulemma yksinkertaisesti ole, argh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kahden viikon päästä menee?

Hommaa kotiin hoitaja. Ei tule juurikaan kalliimmaksi.

Vierailija
24/25 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille olen luvannut maksaa 5-6 euroa/tunti (pimeesti). Molemmat kommentoivat vaan että selvä, sopii. Tosin meillä työkin on helppoa kun on vain 1 erittäin kiltti lapsi joka nukkuu vielä pitkät päiväunetkin. Ja työpäivät on n. 4-6 h. Itse tienaan n. 22 euroa/tunti.

Vierailija
25/25 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sen 400e maksaa jos se tyttö tosiaan asuis teillä ja on nuori alle 18v.

Se on eri asia jos tyttö jäis pidemmäksi aikaa töihin. tottakai silloin maksetaan kunon palkkaa. yli tonnin.

Jos se tyttö on muualla töissä niin luuletteko että ottais omasta työstä lomaa ja tulis hoitamaan toisten lapsia.

Teillä ei nyt ole suhteellisuudentajua ollenkaan.

Ap nimittäin ei saa kelan eikä kunnan tukia juuri sen takia koska aika on vain sen 2 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi