Paljonko makasaisitte tilapäiselle hoitajalle?
kunta ei ol pystynyt osoittamaan ajoissa hoitopaikkaa ja työt on aloitettava. Nyt ollaan onneksi saatu sukulaistyttö hätäavuksi kotiin näin alkuun, mutta palkkaus mietityttää. Hoitopäivät ovat pääsääntöisesti 7.00-16.00, joten mikä olisi mielestänne sopiva tuntitaksa?
Kommentit (25)
Pommittanut olen ihan tosissaan, mutta paikkoja ei kuulemma yksinkertaisesti ole, argh!
sen kahden viikon päästä menee?
Hommaa kotiin hoitaja. Ei tule juurikaan kalliimmaksi.
Molemmille olen luvannut maksaa 5-6 euroa/tunti (pimeesti). Molemmat kommentoivat vaan että selvä, sopii. Tosin meillä työkin on helppoa kun on vain 1 erittäin kiltti lapsi joka nukkuu vielä pitkät päiväunetkin. Ja työpäivät on n. 4-6 h. Itse tienaan n. 22 euroa/tunti.
voisin sen 400e maksaa jos se tyttö tosiaan asuis teillä ja on nuori alle 18v.
Se on eri asia jos tyttö jäis pidemmäksi aikaa töihin. tottakai silloin maksetaan kunon palkkaa. yli tonnin.
Jos se tyttö on muualla töissä niin luuletteko että ottais omasta työstä lomaa ja tulis hoitamaan toisten lapsia.
Teillä ei nyt ole suhteellisuudentajua ollenkaan.
Ap nimittäin ei saa kelan eikä kunnan tukia juuri sen takia koska aika on vain sen 2 viikkoa.
itse johonkin paskaduuniin, niin eikö voi odottaa sitä kunnallista hoitopaikkaa?