Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvonnut korvakäytävä!!

Vierailija
24.11.2008 |

Mulla on toinen korvakäytävä turvonnu lähes umpeen ja on ihan hiivatin kipee ja vetää kivun myös lähelle kaulan imusolmukkeita. Syödä ei pysty kunnolla ku sattuu jopa ku puree "kivuttomalla" puolella.

Mikäköhän tähän auttais???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi siinä samalla, että joskus jos käytävä meinaa turvota, laitetaan sinne "tamponi", missä on sitä korvatippa-ainetta. Että lääkäriin mars. Mulla oli se kipu kans niin kovaa, että leukaluuta koski.

Vierailija
2/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain jo kesällä jotain antibiottitippoja tms. kun iho on rikki korvakäytävän suulta. No auttohan ne hetkellisesti. Viikon päästä kutina tuli takas ja en mä nyt viikoittain viittis ruveta niitä tippoja käyttää.

Mietinki, että voikohan tuolla korvakäytävässä olla finni? On vaan kyllä niin syvällä ettei ikinä ennen oo ollu.

Hampaita ei kärsi purra kokonaan yhteen ku on jotenki turvonneen olonen tuo suunki osa ja käy kipeesti...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumusta uusiutua. Olin yllättynyt rajuista oireistani. Kannattaa hoitaa.

Vierailija
4/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korviin. Sitten korvahuuhtelu pitäisi tehdä tk:ssa pirtuhuuhteluna tai käyttää keittosuolaa, että pelkkä vesi ei käy.

Oon yrittänyt välttää veden joutumista korviin ja nyt niitä ei edes kutita!

Vierailija
5/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon nyt tässä, että soittaako työterveyslääkärille jolla kävin kesällä korvien lotinan ja kivun takia (sillon ei siis ollu turvonnu) vai mennäkö kunnalliselle puolelle?

Jotenki hävettää mennä taas valittaa korvista samalle lääkärille... Pöljää, tiedän sen...

ap

Vierailija
6/6 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras, jos uhraat muutaman kympin ja menet korvalääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä