Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan ettei märkiä hiuksia saa kammata (vahingoittaa hiusta). Miten ne sitten saa suoraksi?

Vierailija
20.05.2026 |

Minulla ainakin menee sen verran sekaisin tukka pesussa ja kuivauksessa että pakkohan se on kammata. Mikä tää eisaakammata-juttu on? Te ketkä toimitte noin, miten onnistutte siinä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kampaan ainakin märkänä, ei ole vahingoittuneet, tietenkin latvoista alkaen koska on pitkät hiukset.

Vierailija
2/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti on mennä tekemään jotain rikollista ja paeta sitten tukka suorana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti kampaan harvalla kammalla, en usko että se vahingoittaa. Joillakin on tapana raastaa märkiä hiuksia harjalla, se venyttää ja näin hajottaa hiusta kyllä. Eli tuota venytystä pitää varoa. 

Vierailija
4/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa ensin föönaamalla ja suorista kammalla ja harjalla. Itse teen niin koska en viiti märkinä kammata, jos se venyttää ja rikkoo hiusta

Vierailija
5/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan märkiä hiuksia ei saisi kammata, koska ne venyvät ja haurastuvat. Itse käytän runsaasti hoitoainetta ja selvittelen hiuksia varovasti sormilla. En muutenkaan juuri kampaa hiuksiani, koska kampaaminen hajottaa luonnonkiharat.

Vierailija
6/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleenaä vaan odotan, että hiukset kuivuvat. Ei ne kuivuttuaan enää ole takussa, vaan ihan suorina, vaikka miten olisi pesussa hieronut.

Vierailija
7/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis kiharat hiukset? Niitä voi harjata märkänä, mutta kannattaa ensin laittaa hiuksiinjätettävä hoitoaine. Tai sitten suoristat hiukset, kun ne ovat kuivat. 

Vierailija
8/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuulee aina uutta tietoa. Itse olen aina kammannut hiukseni niiden ollessa märkä, mitähän kaikkea vahinkoa olenkaan saanut aikaan?

Vierailija
9/9 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaminen märkänä venyttää ja katkoo, mutta jos sitä on tehnyt koko ikänsä niin ei varmaan edes tiedä millaiset hiukset olisi, jos niin ei olisi tehnyt.

Aloittajan kysymykseen yksinkertainen vastaus: odota että ne kuivuu, kampaa sitten suoraksi. Ei ne jää pesun jälkeen automaattisesti sotkuun vaikkei heti kampaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän