Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enää viikko niin pääsen rintojenpienennysleikkaukseen!

Vierailija
02.03.2008 |

En malta odottaa että mullakin on oikeat rinnat eikä tälläiset melonit..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti pitää olla ns. lapset tehtynä siihen mennessä?

Vierailija
2/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullakin on jo lapset tehty ja siksi nyt tää leikkaus. Jännä kun en kuitenkaan osaa ajatella mille näytän sitten pienemmillä rinnoilla? Muuttaakohan se paljon että reilu 1kg per rinta otetaan pois...? Näyttääköhän mun maha sit sairaan isolle? =) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin huhtikuussa tulee leikkauksesta vuosi.

Hetkeäkään en oo katunut, vaikka aluksi oli vaikea tottua pieniin D kuppeihin.

Vierailija
4/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näkökentässä oli vaan rinnat, joten se maha näytti tosi isolle. Ja kuitenkin mullakin oli painoindeksi normaali.

Vierailija
5/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha todellakin näyttää isolta=) vaikkei kovin iso olisikkaa, mutta jos sitä ei ole vuosikausiin nähnyt kunnolla=)

Vierailija
6/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat nyt g-f ja tilauksessa olisi c-d. Miten sun muutokseen on suhtautunut muut ihmiset? Sukulaiset, mies työkaverit? ap

Vierailija
7/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu mullakin on jo lapset tehty ja siksi nyt tää leikkaus. Jännä kun en kuitenkaan osaa ajatella mille näytän sitten pienemmillä rinnoilla? Muuttaakohan se paljon että reilu 1kg per rinta otetaan pois...? Näyttääköhän mun maha sit sairaan isolle? =) ap

Vierailija
8/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla rinnat nyt g-f ja tilauksessa olisi c-d. Miten sun muutokseen on suhtautunut muut ihmiset? Sukulaiset, mies työkaverit? ap

Mun rinnat oli kokoa g-h 75. Olen lyhyt 155cm(ei paljon muuta tainnut näkyäkkää kuin rinnat). Kuppikoko leikkauksen jälk oli D, mutta nyt turvotusten laskettua C (sama kuin 8 lk, oon todella onnellinen)

Mullakin lapset tehty ja ikääkin jo kivasti. Kaduttaa kun en mennyt leikkaukseen jo 10-20v sitte. Elämä olisi ollut paljon helpompaa.

Miehelle oli ensin outoa, mutta tottunut kyllä. Ja on onnellinen puolestani kun kivut lähes kadonnut(kulumista joskus haittaa)

Äitini ja monet muut sukulaiset totesivat " että oli jo aikakin" Positiivista palautetta oon saanut monelta taholta. Kukaan ei ole ainakaan suoraa sanonut minulle, että olisin ollut turhamainen. 90v isoisäni sanoi, että olen taas ihmisen näkönen..=)

Leikkauksen jälkeen minulle alko uusi elämä.

Töissäkin ollut helpompaa(hoitoala), käpälöijät ei enää käy kiinni ja sitä vihjailua ja ehdotuksia ei tarvi kuunnella.

Oman itseni kanssa ollut kaikkein vaikeinta. Menee aikansa kun tottuu uuteen ruumiinkuvaansa. Kipujakin toki oli alussa, mutta ne loppu kyllä sl aikana. Pari tulehdustakin oli

Vierailija
10/10 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole leikkausta käynyt läpi. Miettinyt olen ja olen hyvin pienikokoinen ja minusta nämä C-kupit ovat minulle liian isot, haluaisin pienemmät.

Onnea leikkaukseenVierailija:

ap