Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle ihmiselle ei sovi meikki?

Vierailija
02.03.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaiselle, jolla on niin huono iho, että mikä tahansa meikki vain korostaa sitä.

Vierailija
2/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä nyt keksi sellaista ihoa nähneeni joka ei meikillä paranis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten se, että jotku eivät tunne olevansa omissa nahoissaan, jos on meikkiä (esim. meikkivoide tai ripsari), oli se sitten miten ammattilaisen tekemä.

Vierailija
4/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei minkään näkönen mutta en ollut tuntea kun olivat hiukset laittaneet ja meikanneet, oli ihan näköinen.

Vierailija
5/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä meikillä saa ihmisessä aikaan. Itse esim olen varsin " meikkauksellinen " ihminen, ja mun tosi valju ulkonäkö muuttuu täysin, kun meikkana hyvin.

Jotkut kasvonpiirteet taas ovat meikkaamisen suhteen haasteellisia, esim jos ihmisellä ei ole juurikaan huulia, silmät on pienet ja syvällä päässä ja ripsetkin lyhyet tönköt, niin eipä siinä meikki paljoa ihmistä muuta, kun luomivärit&rajaukset ei niistä syvällä olevista silmistä näy, eikä ylirajatut huulet ole oikein koskaan hyvän näköiset.

Vierailija
6/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä sillä meikillä saa ihmisessä aikaan. Itse esim olen varsin " meikkauksellinen " ihminen, ja mun tosi valju ulkonäkö muuttuu täysin, kun meikkana hyvin.

Jotkut kasvonpiirteet taas ovat meikkaamisen suhteen haasteellisia, esim jos ihmisellä ei ole juurikaan huulia, silmät on pienet ja syvällä päässä ja ripsetkin lyhyet tönköt, niin eipä siinä meikki paljoa ihmistä muuta, kun luomivärit&rajaukset ei niistä syvällä olevista silmistä näy, eikä ylirajatut huulet ole oikein koskaan hyvän näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi